ترفندی برای افزایش سرعت ویندوز 10

مشکلات کامپیوتری-آموزش ویندوز 10
وقتی در رایانه های قدیمی ویندوز 10 را نصب میکنید سرعت پایین آن شما را اذیت می کند. این اتفاق به دلیل ضعیف بودن سخت افزار رایانه شماست که می توان به میزان رم پایین یا هارد کم سرعت و یا پردازنده ضعیف اشاره کرد. البته در این مقاله راهکارهای نرم افزاری را برای افزایش سرعت     رایانه تان به شما پیشنهاد خواهیم کرد نه راهکار های سخت افزاری.
برای افزایش سرعت ویندوز در قدم اول می توانید افکت ها و انیمیشن های مختلف ویندوز که برای زیبایی هستند و سرعت ویندوز را کم می کنند را از کار بیاندازید تا سرعت ویندوز بیشتر شود. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:
با زدن کلید های پنجره + R پنجره ی Run ویندوز را آورده و عبارت Sysdm.cpl را در آن تایپ کرده و Enter رابزنید. در پنجره ی باز شده به تب Advanced رفته و گزینه Setting در قسمت Performance را انتخاب کنید.
در پنجره ی باز شده در تب Visual Effects گزینه ی Adjust For Best Performance را به حالت انتخاب در آورده و بر دکمه OK کلیک کنید. پس از این کار افکت های ویندوز از کار می افتند ولی   می توانید افزایش سرعت ویندوز را احساس کنید. ولی نباید فراموش کنید که با این کار انیمیشن های ویندوز از کار می افتد و مقداری از زیبایی ویندوز کاسته می شود.
برای افرادی که برخی انیمیشن های ویندوز برایشان مهم است ، شما می توانید این انیمیشن ها را بصورت تک تک نیز فعال یا غیر فعال کنید که این کار از طریق پنلی که در همان تب Visual Effects وجود دارد امکان پذیر است . این ترفند بصورت نرم افزاری بوده و نباید انتظار اختلاف سرعت بسیار زیادی با حالت عادی داشته باشید به دلیل اینکه بیشتر سرعت یک سیستم رایانه ای مربوط به قطعات سخت افزاری آن می باشد.
بازیابی اطلاعات فلش مموری یا میکرو اس دی های خراب
کدام ماشین مجازی ویندوز بهتر است؟
رایانه کمک  موبایل کمک  کمک رایانه  مشکلات رایانه ای  سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *