خرابی کامپیوتر و موبایل|ایرادات کامپیوتری|مشکلات رایانه ای و موبایل|اشکالات رایانه و تلفن همراه

خدمات شرکت پشتیبان رایانه در حوزه کامپیوتر و موبایل

در این پست قصد داریم کلیه خدماتی که در این شرکت انجام میپذیر را به شما کاربران معرفی کنیم. پایه شکل گیری این شرکت براساس گسترش اطلاعات در حوزه آی تی – کامپیوتر و گوشی های موبایل(تلفن همراه) می باشد که در سال 1392 تاسیس گردیده است. اگر شما قصد یادگیری در حوزه رایانه و کامپیوتر را نیز داشته باشید نیز می توناید از خدمات شرکت پشتیبان رایانه استفاده کنید.

خدمات و مشکلات مربوط به کامپیوترهای خانگی یا همان مشکلات رایانه ای

در مورد کامپیوتر مشکلات زیادی ممکن است پیش بیاید که در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار این مشکلات پیش می آید. از جمله مشکلاتی که خیلی زیاد برای مشترکین پیش می آید مشکلات مربوط به عدم دادن تصویر می باشد که نیاز به بررسی دقیق قطعات دارد که بررسی گردد مشکل مربوط به کدامیک از قطعات می باشد از جمله قطعاتی که ممکن است مشکلی داشته باشد مادر برد می باشد که در صورت خراب بودن مادر برد احتمال تصویر ندادن بسیار زیاد است.
از دیگر مشکلات سخت افزاری مربوط داغ شدن سی پی یو می باشد که در صورتیکه سی پی داغ شود ممکن است سیستم ری استارت گردد و یا اینکه سیستم به صورت خود به خود خاموش گردد
مشکلات نرم افزاری زیادی در مورد کامپیوتری پیش می آید و مشکلات و اشکالات زیادی در حوزه رایانه پاسخگویی گردیده است از جمله مشکلات مربوط به نصب نر افزار ها و کرک کردن نرم افزار های کامپیوتری که هر کدام روش نصب خاص خود را دارد.
از دیگر مشکلات نرم افزاری بالا نیامدن ویندوز و نصب دوباره ویدوز می باشد.مشکلات مربوط به نرم افزارهایی مثل آفیس و یا فتوشاپ نیز در این شرکت پاسخگویی می گردد.

  • برای حل مشکلات موبایل می توانید با  رایانه کمک تماس بگیرید.

خدمات و سوالات و مشکلات موبایل و تلفن همراه

در مورد گوشی های هوشمند از گوشی های اپل و آیفون و تمام گوشی های موبایل که دارای سیستم عامل اندروید می باشند نیز می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. با توجه به مشکلات عدیده ای که گوشی موبایل اپل در ایران دارد و مشکلات تحریمی کشور ایران می توانید
مشکلاتی نظیر فراموش کردن پسوورد ورود به موبایل و یا پترن ورودی به موبایل ممکن است اتفاق بیفتد که در صورت بروز چنین مشکلی می توانی با ما تماس بگیرید. در مورد گوشیهای اندروید این مورد نیاز به هارد ریست دارد ولی در مورد گوشی های آیفون و اپل قضیه متفاوت است.
برای ایجاد و استفاده از اکانت اپل آی دی نیز می توانید از همکاران  ما کمک بگیرید. جدیدا با تحریم جدید شرکت اپل بسیاری از اپل آی دی های قدیمی از کار افتاده است و نیاز به ساخت اپل آی دی جدید می باشد.
مشکلات کامپیوتری  مشکلات رایانه ای    مشکلات موبایل
مشاوره کامپیوتر  مشاوره رایانه
مشکلات آیفون  مشکلات اپل  مشکلات گوشی 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *