مشکلات موبایل اپل | مشکلات گوشی آیفون | مشکلات موبایل

به نام خدا

محصولات اپل دارای ویژگی ها و خاصیت های منحصر به فردی می باشند که باعث می شود اپل را از سایر شرکت های در حوزه فناوری اطلاعات متمایز نماید.به همین خاطر شاید مشکلاتی که در مورد محصولات شرکت اپل پیدا کنید به راحتی قابل حل نباشند.
در همین راستا ما بر آنیم تا شاید بتوانیم برخی از مشکلات و مباحثی در پیرامون محصولات اپل apple را با شما برطرف نماییم.
هرچه قدر با این شرکت و خدمات و محصولات آن آشنا می شویم با هنر و کیفیت نهفته مواجه خواهیم شد.
یه نکته بگم شاید برای شما جالب باشد اینکه بیشتر پلتفرم های یا دستگاه های این کمپانی با یک حساب کاربری خاص با نام “اپل آیدی”(APPLE ID).
همگام سازی می شوند و تمام عملکرد ها و تراکنش ها و فعالیت های شما را به عنوان یک مشتری ویژه ثبت کند.
1-حالا شاید با خود فکر کنید که اپل آیدی دقیقاً چه کارهایی انجام می دهد؛
اگر شما بخواهید از یکی محصولات شرکت اپل مثلاً آیفون استفاده کنید باید حتماً یک حساب APPLE ID داشته باشید.جالب بدونید اپل آیدی دستگاه شما را تحت کنترل دارد.این ویژگی امنیت بالایی را برای شما فراهم می آورد.سرویسی هم اپل ارائه می دهد که تمام اطلاعات گوشی را در فضای ابری ذخیره می کند.این سرویس آی کلاد iCloud نام دارد.برای فعال سازی آیکلاد وارد setting شوید سپس بروی نام اپل آیدی خود کلیک کنید و بروی گزینه iCloud کلیک کنید تا فعال شود.

  • برای حل مشکلات موبایل می توانید با  موبایل کمک تماس بگیرید.

اپل آیدی به عنوان یک شناسه عمل می کند یعنی شما هر برنامه ای که دانلود کنید به نام اپل آیدی نام نصب می شود و فقط با اپل آیدی شما بروز می شود.در خصوص سایر خدمات هم همینطور است.
2-این احتمال وجود دارد که شما رمز یا passcode خود را فراموش کنید.اگر از قبل نسخه پشتیبان یا بکاپ تهیه نکرده باشید مجبور می شوید گوشی خود را فلش کنید که اینکار همه اطلاعات شما را از بین میبرد.گوشی خود را با کابل به کامپیوتر وصل کنید.برنامه آیتونز (itunes) را نصب کنید.برنامه اجرا کنید، صبر کنید تا گوشی شما را شناسایی کند.گزینه backup iphone را انتخاب کنید.یک راه ساده تر که قبلاً عرض کردیم فعال سازی سرویس iCloud می باشد که از اطلاعات گوشی شما شامل مخاطبین ، عکس ها ، فیلم ها و غیره در حافظه ابری بکاپ می گیرد.
3-ساخت آپل آیدی how to make an apple ID : برای ساخت اپل آیدی دو راه در پیش روست.بوسیله گوشی و  کامپیوتر.در گوشی وارد تنظیمات شوید و بروی آیدی خود کلیک کنید ، در پنجره جدید بازشده گزینه create new apple id را انتخاب کنید تا وارد مراحل ساخت اپل آیدی شوید.اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید(نکته:اگر در وارد کردن اطلاعات مشکل پیدا کردید وارد سایت یا تارنما fakenamegenerator شوید).
در مرحله پرداخت ، گزینه none را انتخاب کنید.در نهایت یک ایمیل تأیید برای شما فرستاده می شود.وارد اینباکس ایمیل شوید و روی لینک تأیید کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.
اما همین مراحل را می توانید در کامپیوتر از طریق برنامه  آیتونز(itunes) طی کنید و صاحب یک اپل آیدی برای خود بسازید.برنامه آیتونز را اجرا کنید.از بالای صفحه روی منوی کشویی کلیک کنید و MOVIES را انتخاب کنید.از قسمت راست صفحه گزینه FREE EPISODE را زده ، وارد صفحه سریال ها شوید.بروی یکی از اپیزود های رایگان کلیک کنید.گزینه get را انتخاب کنید.باقی مراحل شبیه به ساخت اپل آیدی در گوشی می باشد.

موفق و بروز باشید.
پشتیبان رایانه
موبایل کمک
کمک رایانه
مشکلات کامپیوتری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *