مشکلات ویندوز|مشاوره در زمینه ویندوز

اگر هر گونه سوال و مشکلی در زمینه کار کردن با ویندوز و یا نصب ویندوز دارید می توانید باشماره های شرکت به ترتیب زیر تماس بگیرید:
تماس از تهران: 9092305460
تماس سراسری: 02170703038
امروزه با توجهبه وجود ویندوز های متفاوت و ویندوز جدید ماکروسافت که همان ویندوز 10 می باشد مشکلات عدیده ای برای کار بران در زمینه کار کردن با ویندوز و کار کردن با تنظیمات ویندوز به وجود آمده است.معمولا یکی از مهم ترین شکلاتی که در زمینه ویندوز برای کاربران پیش می آید آپدیت ویندوز 10می باشد که با توجه به حجم بالای آپدیت که برای ویندوز 10 مایکروسافت ارائه می دهد و مخصوصا محدئدیت حجم دانلود که در  ایران وجود دارد کاربران را با مشکل مواجه کرده است.

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

در صرتیکه در مورد آپدیت خودکار ویندوز 10 مشکلی برای شما به وجود آمده است می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید و حل مشکل را از همکاران ما جویا شوید.
اگر با مشکل نصب ویندوز بر روی کامپیوتر و یا لپ تاپ خود مواجه هستید هم می توانید خودتان اقدام به نصب ویندوز کنید و بعد از تهیه سی دی ویندوز و تماس با شرکت نحوه تعویض آن را از همکاران ما بپرسید.
مشکلات کامپیوتر   مشاوره رایانه 

8 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات ویندوز|مشاوره در زمینه ویندوز»

  1. سلام. بخاطر اینکه ویندوز 7 از رده خارج شده و میخوام 10 نصب کنم. هیچ بازی را نمیخوام نصبکنم. فقط 4 تا نرم افزار و دیگر هیچ. مرور گر گوگل کروم. فایرواکس. انتی ویروس اورجینال ایست.+ اینترنت دانلود منیجر اون هم اورجینال نه کرک. ویندوزی هم که میخوام اکتیو کنم اورجینال هست و باید رو سرعت تا ثیر گذار باشه حتما. این هم مشخصات کامپیوتر من= Processor: Pentium(R) Dual- Core CPU E5300 @ 2.60GHz 2.60 GHz Installed memory .(RAM) 2.00 GB Geforce 9400 GT ….. ایا با این مشخصات من میتونم 32 بیتی را نصب کنم. اگه جواب شما ارتقا سیستم. یا رم باشه. ایا رم کافی هست. با اون مشخصات چه نوع رمی براش بگیرم که بخونه با هم.لطفا راهنماییم کنید. و اگه زحمتی براتون نیست جواب را به ایمیل بفرستید. ممنون. جواب تمام سوالهام را بدید لطفا

  2. سلام. بخاطر اینکه ویندوز 7 از رده خارج شده و میخوام 10 نصب کنم. هیچ بازی را نمیخوام نصبکنم. فقط 4 تا نرم افزار و دیگر هیچ. مرور گر گوگل کروم. فایرواکس. انتی ویروس اورجینال ایست.+ اینترنت دانلود منیجر اون هم اورجینال نه کرک. ویندوزی هم که میخوام اکتیو کنم اورجینال هست و باید رو سرعت تا ثیر گذار باشه حتما. این هم مشخصات کامپیوتر من= Processor: Pentium(R) Dual- Core CPU E5300 @ 2.60GHz 2.60 GHz Installed memory .(RAM) 2.00 GB Geforce 9400 GT ….. ایا با این مشخصات من میتونم 32 بیتی را نصب کنم. اگه جواب شما ارتقا سیستم. یا رم باشه. ایا رم کافی هست. با اون مشخصات چه نوع رمی براش بگیرم که بخونه با هم.لطفا راهنماییم کنید. و اگه زحمتی براتون نیست جواب را به ایمیل بفرستید. ممنون. جواب تمام سوالهام را بدید لطفا

  3. سلام
    من اشتباهی تمام اکانت ها را غیرفعال کردم و الان نمیتونم به ویندوزم دسترسی پیدا کنم میشه لطفا کمک کنید ؟

  4. سلام . کامپیوتر و کیس روشن میشن و صدای بوت شدن ویندوز هم می آد اما هیچی رو صفحه کامپیوتر نمی آد . 10 بار روشن خاموش کردم اما فقط 1 بار جواب داد و بعدش دیگه همنوجوری مونده .
    ویندوزمم 7 هستش .

    1. سلام
      اول باید وارد محیط بایوس مادربرد شد که معمولا با زدن دکمه F2 یا Delete موقع بالا اومدن سیستم وارد بایوس میشه. (بسته به نوع مادربرد)
      دوم باید وارد قسمت بوت شد و اولویت بوت شدن را روی دی وی دی رایتر و یا فلش قرار داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *