نحوه کار با ربات ها در تلگرام Robot

به نام ایزد منّان

بذارید برای شروع یه توضیح کوچولو در مورد ربات تلگرامی و عملکرد آن به شما سروران گرامی بدهم :
قطعا تمام عزیزانی که این مطلب را می خوانند با برنامه پیام رسان تلگرام آشنا هستید و با آن کار کردید.این اپلیکشین دوست داشتنی که در کشور عزیزمان فراگیر شده دارای سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت پیام و سایر فایل دارد.خب این برنامه برای محبوبیت خود یه سری امکانات جدید و جالب قرار داده مثل کانال و گروه که احتمال زیاد با آن ها آشنا هستید.
حالا بریم سراغ اصل مطلب یعنی ربات های تلگرامی :
من این مطلب رو برای آن دسته از کاربرانی که قصد مدیریت و ادمین شدن در گروه و کانال تلگرام را دارند و هستند ، آماده کرده ام.
توجه کنید که ربات های تلگرام هم از سوی خود شرکت تلگرام برنامه نویسی شده و مورد استفاده قرار می گیرند  و هم برنامه نویسان خلاقی که دوست دارند ربات های تلگرامی را گسترش دهند.
خب برای استفاده از ربات چند راه وجود دارد:
1-برنامه تلگرام را باز کنید و @storebot  را تایپ کنید و روی آن کلیک کنید.این ربات مجموعه ای از ربات های دسته بندی شده را به شما ارائه می دهد.
2-وقتی که ربات مورد نظر خود را پیدا کردید، می توانید در گروه و کانال خود از آن بهره ببرید.
3-ابتدا از قسمت مدیریت گروه manage group  یا مدیریت کانال  manage channel وارد قسمت ادمین های گروه یا کانال شوید تا لیست مدیر ها یا ادمین ها را مشاهده نمایید.

  • برای حل مشکلات رایانه می توانید با  رایانه کمک تماس بگیرید.

 

  • برای حل مشکلات موبایل می توانید با  موبایل کمک تماس بگیرید.

4-در پنجره administrators در پایین گزینه  Add administrator را انتخاب کنید.
5-در کادر جدید باز شده در قسمت جستجو یا سرچ آیدی ربات مورد نظر را وارد کنید ، حالا ربات را در لیست باید ببینید ، آنرا انتخاب کنید و ok را بزنید تا ربات به لیست ادمین ها اضافه شود.
در این مرحله شما می توانید دستور هایی را که ربات در راهنمای خود توضیح داده در گروه یا کانال خود تایپ کنید تا از امکانات ربات استفاده کنید.
سپاسگزاریم ما را تا انتهای مطلب همراهی کردید.
پشتیبان رایانه
موفق و بروز باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *