پشتیبان رایانه

مرکز پاسخویی به سوالات رایا نه ای و تلفن همراه
مرکز پشتیبان رایانه  جهت پاسخگویی به نیاز کاربران رایانه و فضای وب راه‌اندازی شد.
وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را رفع همه مشکلات کاربران کامپیوتر و فضای مجازی عنوان کرد و گفت: مرکز امداد رایانه|کمک کامپیوتری یک مرکز شبانه‌روزی است که در آن کارشناسان حوزه رایانه جهت پاسخگویی به سوالات کاربران رایانه، فضای مجازی و وب به صورت شبانه‌روزی و بیست و چهار ساعته حضور دارند، درهمین راستا سوالاتی در تمام زمینه‌های حوزه کامپیوتر ، شامل خرید نرم‌افزار، اشکالات مربوط به نرم‌افزار، خرید سخت‌افزار، اشکالات مربوط به این بخش، مشاوره جهت تهیه یک نرم‌افزار و یا محصولات دیگر از طریق تلفن ثابت، پاسخ داده خواهد شد.
Computer help
وی ادامه داد: در این مرکز کارشناسانی هم حضور دارند که در محل پاسخگوی کاربران و رفع نیازهای آنان است که هزینه‌های این سرویس ساعتی 12هزار تومان خواهد بود.
مدیر مرکز امداد رایانه|کمک کامپیوتری اظهار داشت: طبق قرارداد ما با شرکت مخابرات حداقل هزینه مکالمه برای مشاوره در نظر گرفته شده است به این ترتیب که هر کاربر با برقراری تماس با شبکه هوشمند رایانه کمک، کمترین هزینه برقراری تماس
وی خاطرنشان کرد: این مرکز توانایی این را دارد که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های مخابراتی، از سوی شرکت مخابرات این سرویس را در شهرستان‌ها هم ایجاد کنند که این امر در راستای شعار عدالت‌محوری دولت نیز خواهد بود.
کمک رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه و تلفن همراه.
همچنین که یکی از اهداف مهم ما کمک به شهروند الکترونیک است به عبارتی اگر شهروند وارد فضای مجازی شود با هر مشکلی و یا سوالی روبرو شود بتواند به راحتی در تمام شبانه‌روز مشکل خود را حل کند.
ناصرآبادی در ادامه افزود: این مرکز بدون کمک حتی یک ریال از سوی دولت ایجاد شده و تنها با حمایت بخش خصوصی و مکالمات مردم و کاربران هزینه‌های این مرکز تامین خواهد شد.
وی گفت: از 20روز پیش پایلوت آزمایشی این مرکز آغاز شده است و تماس‌ها به روزی 61 نفر رسیده است که البته این مرکز بنا به نیاز کاربران قابلیت توسعه خطوط تلفن و کارشناسان را نیز دارد.
مدیر این مرکز اظهار داشت: ما از بین هزاران نفر 300 نفر را برای این مرکز گزینش کردیم که این کارشناسان نیز بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی برای این شرکت استخدام شده‌اند.
وی یکی دیگر از خدمات این مرکز را مشاوره خرید آنتی‌ویروس‌ها و آپدیت کردن آنها عنوان کرد و گفت: یکی از مشکلات بسیاری از کاربران استفاده از آنتی‌ویروس‌ها و آپدیت کردن آنهاست کارشناسان ما در این زمینه ضمن رفع مشکلات کاربران حتی می‌توانند ضمن خرید نرم‌افزار آنتی‌ویروس اورژینال برای کاربران به همان قیمت آن را به کاربران عرضه کنیم.
ناصرآبادی افزود: برای کسانی هم که نمی‌خواهند کارشناسان در محل حضور پیدا کنند با اجازه خود فرد و ارائه یک رمز، کارشناسان از راه دور می‌توانند وارد رایانه فرد شده و مشکلات کاربر را از همان راه دور حل کنند که این امر به کمک یک نرم‌افزار آلمانی و اینترنت پرسرعت، بسیار قابل اطمینان انجام می‌شود که تمام مراحل رفع مشکل کاربر با اجازه خود فرد است.
وی در پایان یکی از ویژگی‌های مهم این مرکز را قابل اعتماد بودن آن برای خانواده‌ها دانست و گفت: در زمانه کنونی که بسیاری از اطلاعات شخصی کاربران مانند عکس‌ها و فیلم‌ها به راحتی از سوی تعمیرکاران گمنام سرقت می‌شود این مرکز می‌تواند با اطمینان کامل برای خانواده‌ها مشکلات آنها را حل کند.
امداد رایانه|کمک کامپیوتری
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *