رکود تورمی، طراحی وب سایت و افزایش فروش

رکود تورمی، طراحی وب سایت و افزایش فروش

کشورمان چند سالی است وارد دوران رکود تورمی شده است. آیا طراحی وب سایت میتواند نجات بخش میزان فروش ما باشد؟ آیا با فعالیت در فضای مجازی می توانیم اثرات رکود را بر میزان فروش خود خنثی کرده و با افزایش فروش روبرو شویم؟
همه اقتصاددانان تاکید کرده اند که همیشه با ایجاد تغییرات در وضعیت اقتصادی، مصرف کنندگان نیز عادات خرید و مصرف خود را تغییر میدهند. تاجران به دنبال راه های کم هزینه تر برای تجارت و تولید کنندگان به دنبال کاهش هزینه های تولید میروند. شرایط معاملات بنگاه به بنگاه تغییر کرده و افراد در پی بی ثباتی اقتصادی به دنبال راه های جدید برای افزایش فروش و درآمد خود میگردند.
در شرایط فعلی کشور که به دوران رکود تورمی وارد شده ایم، معمولا مشتریان درخواستهای خود را به عقب می اندازند. در این شرایط مشتریان معمولا از اینکه تصمیم اشتباهی بگیرند واهمه دارند. مشتریان هزینه ها را به همین دلیل محدود میکنند و همیشه به دنبال راهی هستند تا بودجه محدود خود را در بهترین معامله ممکن هزینه کنند. آنان باید به فروشنده و کالایی که عرضه میکند اعتماد کنند. به صورت طبیعی مشتریان به دنبال فروشنده معتبرتری هستند تا ریسک معامله خود را کاهش دهند. بدیهی است در این شرایط عرضه کننده ای که اطلاعات بیشتری از خود و محصول خود ارائه کند از دید مشتریان اولویت بالاتری دارد و قابل اعتماد تر است. در این شرایط مشتریان بیش از گذشته در مورد ادعاهای فروشنده تحقیق میکنند. حتی شاید از فروشنده بخواهند قبل از انجام معامله کالا را تحویل بگیرند تا فرصت بررسی آن را داشته باشند. در این شرایط مشتریان معمولا به گفته های فروشنده اعتماد نکرده و قیمت کالا های مشابه را از عرضه کنندگان مختلف استعلام میکنند. همچنین در این شرایط به گفته های عرضه کننده کالا اعتماد نمیکنند. آن ها به ئنبال کسی میکردند که گفته های فروشنده را تصدیق کند.
در این شرایط استفاده از فضای مجازی و طراحی وب سایت های اینترنتی چه کمکی به عرضه کنندگان در جهت افزایش فروش کالا ها و خذمات ایشان خواهد کرد؟

ارائه اطلاعات بیشتر به مشتری

مشتریان معمولا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات قابل عرضه مشتاق هستند. طراحی وب سایت کمک میکند مشتریان با صرف زمان و هزینه کم به حجم زیادی از محتوا و اطلاعات در خصوص محصول مورد نظر دسترسی داشته باشند.

اعتماد سازی

مشتریان در این شرایط بیش از گدشته به دنبال عوامل اعتماد ساز خواهند گشت. طراحی وب سایت کمک میکند عرضه کننده محصولات با ارائه مستندات و محتوای فنی نسبت به جلب اعتماد مشتری اقدام کند.

خدمات پس از فروش

طراحی وب سایت به عرضه کننده کالا و خدمات کمک میکند بخشی از عملیات خدمات پس از فروش را به فضای مجازی و وب سایت خود منتقل کند.

کاهش هزینه ها

طراحی وب سایت کمک میکند عرضه کننده کالا بخشی از هزینه های مرتبط با تبلیغات و نیروهای فروش و پاسخگویی به مشتری را حذف کند.

اطلاع رسانی

مشتریان پس از فرآیند طراحی وب سایت میتوانند به سرعت از ارائه محصولات جدید و یا تغییر در شرایط تجاری مطلع شوند.

برند سازی

طراحی وب سایت به عرضه کننده کالا کمک میکند سطح آگاهی مصرف کنندگان بالقوه نسبت به برند شرکت عرضه کننده را ارتقاء بخشد.
 
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *