لیست بهترین هارد های USB 3.0 برای کاربران Mac

لیست بهترین هارد های USB 3.0 برای کاربران Mac

سیستم شما هر چقدر هم که از نوع بهترین سیستم های همراه باشد، باز هم داشتن یک هارد برای ذخیره سازی محتوای بسیار ضروری تان یک کار عاقلانه است، اما اگر شما از کاربران مک هستید، برای خرید انواع هارد ها، کمی تا حدودی محدودیت دارید و باید قبل از خرید هارد کمی اطلاعات چاشنی انتخابتان کنید. در این بخش از مای تک، به خوش سابقه ترین هارد هایی می پردازیم که کاربران مک می توانند برای خود تهیه کنند.

هاب USB 3.0

USB 3.0 برای انتقال داده ها بسیار سریع و قابل قبول است، که قادر است، برای انواع اتصالات نظیر کیبرد تا کوچکترین هارد ها، مورد استفاده قرار بگیرد. هاب 7 بخشی Inateck یکی از بهترین هاب هایی است که برای کاربرانی که از USB 3.0 استفاده می کنند بسیار مناسب است.
USB 3.0
این دستگاه برای کاربرام مک طراحی شده که دارای ابعادی متناسب و باریک و از جنس آلومینیم است که می تواند زیبنده میز کارتان باشد، همچنین مهم ترین ویژگی این هاب این است که دارای عملکرد خوبی است و بدون نقص و عیب، و با بالاترین سرعت ممکن، کارش را انجام می دهد.
 
8f8019e4f596e770c6f126a46f3bbb0c

Thunderbolt dock

Thunderbolt هم کانال پر سرعتی است که حدود 3 سال است، برای سیستم های مک طراحی شده است و بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند.
یک dock می تواند رابط بسیاری از چیزها نظیر، پورت HDMI، USB 3.0 و ESATA  و FireWire باشد
akitio-thunder-dock-linking
این دستگاه می تواند برای کاربران مک بهترین انتخاب باشد چرا که استفاده از پورت های مختلف آن، در هر لحظه ممکن است، به کارشان بیاید. با توجه به تجربه هایی که داشته ایم، مشخص شد که Akitio Thunder Dock  دارای قدرت و سرعت بهتری است.  این دستگاه به طور آنلاین حدودا 200 دلار به فروش می رسد.
akitio-thunder-dock-usb-charger
akitio-thunder-dock-esata-host
akitio-thunder-dock-ioperformance

hard drive یا USB 3.0 portable SSD

همه می دانند که می توانند برای ذخیره سازی، عکس، صدا و موسیقی و فیلم و … از حافظه های ذخیره سازی متنوعی استفاده کنند که البته با استفاده از USB 3.0 می توانند بر سرعت عمل خود بیفزایند. هارد های زیادی هستند که به طور بسیار هیجان انگیز، با قیمت حدودی 60 دلار، یک ترابایت فضا را برایتان فراهم می کنند، اما هارد های قابل حملی نیز هستند که تا حد اکثر 100 دلار قیمت دارند که به میزان 2.5 ترابایت برایتان حافظه ایجاد می کنند. بعضی از هارد ها هم هستند که بر اساس میزان گیگ اضافه، هزینه ای از خریدار دریافت می کنند و این یعنی یک گیگابایت هم برایشان با ارزش است.

USB 3.0 mini thumb drive

اپل هم لاجرم خود دست به کار شده و برای کاربر
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای