کمک رایانه|معرفی امکانات editing در نرم افزار word

یکی از امکاناتی که در نرم افزار ورد و در زیر شاخه سربرگ homeوجود دارد قسمت editing می باشد که در این قسمت قصد آموزش این امکانات word  را داریم.
این قسمت از word  خود دارای سه گزینه می باشد که در زیر عکس آن را مشاهده می کنید:
اولین قسمت از این امکانات find  می باشد که کاربرد این قسمت این است که شما بخواهید لغتی را در یک صفحه word جستجو کنید.
کهع این قسمت خود نیز دارای دو قسمت می باشد.یک قسمت جستنجوی سریع می باشد که با کلیک رو گزینه find یک نوار عمودی سمت چپ ورد برای شما باز می شود که در آنجا می توانید کلمه خود را در سر تیتر ها یا در کل متن فایل خود سرچ کنید.که با دو نشانگر که به سمت بالا و پایین اشاره دارد به کلمات بعدی و قبلی بروید:

اما قسمت دوم از قسمت find گزینه دیگری می باشد که با کلیک روی فلش سمت چپ find ظاهر می گردد:

  • برای حل مشکلات کامپیوتری می توانید با  رایانه کمک تماس بگیرید.


با کلیک رو قسمت advanced find یک wizard جدید برای شما باز میگردد که شکل آن را در زیر می بینید
در این قسمت نیز شما می توانید کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید  علاوه بر این امکانات بیشتری به شما داده می شود در قسمت more که شما بتوانید با جزئیات بیشتری به سرچ کلمات مورد نظر خود بپردازید.
دومین قسمت از مجموعه editing در نرم افزار word قسمت replace  میباشد که این قسمت امکانات جالی را به شما می دهد و آن هم این است که شما می توانید یک کلمه را انتخاب کنید و به جستجوی آن در متن خود بپردازید و پس از آن یک کلمه جدید را تایپ کنید که کلمه جدیدجایگزین کلیه کلمات قدیمی گردد.

و اما اخرین قسمت از مجموعه editing قسمت select می باشد که کاربرد بسیار جالبی دارد:

اینجا چهار گزینه وجود دارد که به تفصیل توضیح می دهیم:
قسمت اول که select all  می باشد به این معنی می باشد که شما می توانید کل متن مورد نظر را انتخاب کنید.
قسمت بعدی که select all text with similar formating  می باشد که کاربرد بسیار مهم و جالبی دارد و آن هم این است که شما ممکن است چندیدن کلمه با فرمت های یکسان داشته باشید مثلا ممکن است شما 10 کلمه با فونت btitr و با اندازه فونت 14 داشته باشید و حالا قصد دارید همه اینها را پیدا با هم انتخاب کنید که با انتخاب این گزنه این امکان به شما داده می شود.
روش کا نیز به این گونه است که باید ابتدا یککلمه با فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سیپس روی گزینه select all text with similar formating کلیک کنید با انتخاب این گزینه تمام کلماتی که فرمتشان مثل کلمه انتخابی اول می باشد انتخاب می شوند
مشکلات رایانه ای  مشکلات کامپیوتری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *