پاسخگویی به سوالات آفیس

در صورتی که هرگونه سوال در مورد نرم افزارهای ورد-اکسل-اکسس و… دارید می تانید با شماره 9099070545 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

برای تماس با امداد رایانه در طول شبانه روز می توانید با شماره ها 9099070545 تماس برقرار نمایید.

امداد رایانه 

44 دیدگاه دربارهٔ «پاسخگویی به سوالات آفیس»

  1. سلام
    چرا در ورد وقتی یک لینک رو می‌خوام از طریق گزینه هایپر لینک در متن قرار بدن به جای ایجاد شدن لینک در یک کلمه خاص اصل لینک رو داخل متن قرار میده ؟
    چرا وقتی می‌خوام یک فهرست از محتوا رو ابتدای کارم درست کنم یک سری کلمات نامفهوم انگلیسی قرار میده و فهرست ایجاد نمیکنه ؟

  2. من با mailing اطلاعات اکسل رو که تایم هست وقتی وارد word میکنم تبدیل به اعداد اعشاری میشه باید چکار کنم؟

  3. سلام چرا در برنامه های آفیس نوار ابزارها غیر فعال شدن و عمل نمیکنن و همچنین در این برنامه ها مثل ورد امکان تایپ نیست؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

    1. سلام احتمالا افیس شما از حالت اکتیو خارج شده و نیاز به اکتیو شدن داره.
      نرم افزار auto kms lite رو دانلود کنید و افیس رو اکتیو کنید

  4. درود بر شما
    بنده سه کمبوبوکس وابسته در فرم طراحی کردم در کمبوی اول هر مقدار که انتخاب بشه مقدار متناظرش در کمبوی دوم نمایش داده میشه. همین کار رو هم برای کمبوی دوم انجام دادم که مقادیر متناظرش رو در کمبوی سوم نشون بده. تا کمبوی دوم مشکلی ندارم منتها با انتخاب مقداری از کمبوی دوم در کمبوی سوم مقادیر متناظرش نمیاد توی ارتباط جداول مشکل وجود نداره تا چهار سطح انجام دادم منتها میخوام توی کبوبکس انجام بدم فقط تا کمبوی دوم تونستم بقیه با مشکل مواجه شدم. لطفا راهنمایی کنید

  5. سلام
    من در برنامه اکسس هنگامی که میخوام lookup wizard بگیرم خطای bad file name or number میده ممنون میشم علتش رو توضیح بدید.

  6. سلام و وقت بخیر
    من داخل فایل ورد یک قراردادی رو دارم که یک عکس رو به عنوان حاشیه در این متن قرار دادم. در هنگام تایپ کردن نمیخوام همکارانم بتونن تغییری داخل این کادر بدن. به همین خاطر این کادر رو لاک کردم.
    چون ما از سربرگ استفاده میکنیم تنظیمات رو جوری گذاشتم که وقتی میخوان پرینت بگیرن حاشیه خود به خود داخل پرینت نیوفته.
    ولی این فاایل رو ما با حاشیه عکس به صورت پی دی اف سیو میکنیم. ولی وقتی تنظیمات پرینت رو تغییر دادم وقتی میخوام فایلم رو به صورت پی دی اف سیو کنم اون حاشیه داخلش نمیوفته. راه حلی وجود داره که بشه فقط حاشیه داخل پرینت نیوفته و در داخل پی دی اف بمونه؟

  7. مهدی قربانعلی

    سلام علیکم. بنده سلسله مباحث استاد عزیزم رو در یک سند ورد آوردم؛ ولی خیلی صفحاتش زیاد است (چیزی در حدود سی و سه هزار صفحه) که طبعاً کار با اون دچار هنگ کردن ورد میشه. حالا باید چه کار کنم که بتونم از اون استفاده کنم؟ممنون از شما

  8. سلام
    برنامه ای نوشته ام که چندین سلول آن با فرمول محاسبه می شود. در محاسبه بعضی از این فرمول ها وقتی داده ها بطور دستی وارد می شود، درست محاسبه می شود اما وقتی داده های مورد استفاده در این فرمول خود با فرمول محاسبه شود، اشتباه محاسبه می شود.
    ممنون می شود راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر

  9. پردیس سمیعی

    سلام ببخشید چجوری میشه در یک اکسل با بیش از 200 شیت در تمام شیت ها یک عکس مشابه را پاک کرد یا جایگزین آن عکس دیگری گذاشت ؟

  10. سلام من یک فایل اکسل دارم و می خوام اون رو وارد تکست text کنم بدین صورت که هر داده را با کاما از هم جدا کنه چی کار باید بکنم ؟ممنون می شم راهنمایی کنید

  11. سلام
    برخی متون را وقتی از سایت‌های مختلف به داخل فایل آفیس ورد انتقال می‌دهیم، اگر اعداد را داخل آن فایل سرچ کنیم آن اعداد توسط سرچ آفیس شناسایی نمی‌شوند؛ علت این چیست؟ در حالی که آن فایل اعداد متعددی دارد. ممنون

  12. باسلام
    قطعا دفترچه و جزوه هایی که از وسط منگنه شدند رو دیدید ؛ حالت A3 دارند ، میخواستم بدونم چگونه در PDF برای پرینت باید اونهارو تبدیل کنیم؟

  13. با سلام و خسته نباشید
    من به یه مشکلی خوردم داخل نرم افزار word. روی کلمات که دبل کلیک می‌کنم، بعد روشون یه کلمه‌ی دیگه که می‌نویسم، کلمه‌ی قبلی حذف نمیشه و کلمه‌ی جدید در ادامه‌ی کلمه‌ی قبلی نوشته میشه. می‌خواستم بدونم دلیلشو و این‌که چجوری میتونم رفعش کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید

  14. سلام روزتونبخیر باشه ویندوزمن سون هست ودر اکسل میخوام فایلها را به صورت pdfارسال کنم ولی متاسفانه تو save as نمیتونم برنامه را درست کنم و ارسال کنم لطفا من را راهنمایی کنید

  15. سلام وقت بخیر
    داخل اکسل میخوام بیت دو شیت شرط بنویسم که اگر در شیت اول خانه f4 عدد یک وارد کردم در شیت دوم در همان خانه اگر عدد ۱ وارد شد خطا بدهد

  16. امیر حسین رزاقی

    با سلام چرا فیلد های هایپرلینک در یک پنجره listbox نرم افزار اکسس غیرفعال می شود؟و راه حل فعال کردن این لینک ها چیست؟
    با سپاس امیر رزاقی

  17. سلام من یه متن ورد دارم که از فونت های مختلف درش استفاد ه شده
    الان می خوام کلا یک فونت واحد بشه ویکدست وقتی کل متن را انتخاب می کنم وتغییر فونت می دهم تغییری نمی کند

  18. سلام، اگر در یک سلول اکسل تاریخ امروز وارد کنیم و در سلول مقابل تاریخ 14روز بعد به طور خودکار وارد بشه، راهحل یا فرمول چیه؟؟؟

    1. مهدیه اصل قالیچه باف

      سلام و عرض خسته نباشید، من وقتی از insert caption برای تصاویر در ورد استفاده میکنم بعد از زدن ok به جای اینکه به صورت figure 1 نمایش داده بشود به این صورت h*gjw// ) figure) نمایش می دهد به جای عدد ۱ یک سری کلمات نامفهوم نشان می دهد، ممنون میشم در مورد راه حل این مشکل راهنمایی بفرمایید.

  19. سلام ببخشید دوست من توی وردش یه متنی رو مثلا ده صفحه نوشته حالااگه بخواد برای من بفرسته که من هم دقیق همون متن رو کپی داشته باشم توی وردم و دیگه تایپش نکنم چجوری ممکنه؟

  20. سلام ببخشید یکی ازدوستام یه متنی رو در کامپیوتر خودش توی ورد نوشته و حالا من میخوام دقیقا همون متن رو بیارم توی کامپیوتر خودم توی ورد چجوریه؟

  21. سلام روزتون بخیر
    در اکسل لیست بدهکاران با اقساط متفاوت دارم (مثلا در1تا6 سطر( قسط)) چگونه تابع ریاضی(مانده بدهکاری) تعریف کنم؟

  22. با احترام.ایجاد دو فایل مجزی با فهرست کامل هر دو در هر دو فایل مجزی و نه یکپارچه چگونه ممکن است. سپاس؟

    1. خیلی نامفهوم شد، لطفا بیشتر توضیح بدید یا با شماره تلفونهای ما که در سایت درج شده تماس بگیرید تا کارشناسای ما در خدمتتون باشن

  23. سلام روزتون بخیر
    من اندنوت و نصب کردم و باز هم میشد و مشکلی نبود
    ولی تب اندنوت داخل ورد برای من نیومده
    قسمت add-ins هم وقتی میرم برای اضافه کردن تب اندنوت آفیسم کلا هنگ میکنه
    مشکل از کجاست؟

    1. سلام و عرض ادب، اول باید ببینید آفیستون اکتیو هست یا نه؛ برای این منظور از طریق FILE وارد account بشید و تو قسمت Office product information ببینید اکتیو هست یا نه.

  24. سلام من يه فايل ورد دارم كه 150 صفحه هست ولي فقط 48 صفحه رو نمايش ميده. در صورتي كه روي سيستم هاي ديگه درست تمامي صفحات نمايش داده ميشه . آفيس روي سيستم رو هم حذف و مجدد نصب كردم اما مشكل برطرف نشد. راهنمايي بفرماييد

  25. سلام
    میخوام تو اکسس با انتخاب یه مقدار پیش فرض از دیتا تایپ به فیلد های خاصی دسترسی داشته باشم
    مثلا می خوام با انتخاب اینکه رزمنده هستم یا نه با جواب بلی به سوالات بعد آن پاسخ بدم و اگه پاسخ خیر بود ازش رد شم

  26. سلام خسته نباشید من وقتی تو وورد اعدادی رو هم به لایتن هم به فارسی مینویسم بعد ازاینکه سیو میکنم میخام همون ووردو برای کسی بفرستم اعداد فارسی انگلیسی میشن و برعکس میشه راهنماییم کنید

      1. سلام خسته نباشید من چنتا فایل ورد داشتم که روشون کار میکردم هنوز تموم نشده بود امروز رفتم مطالب روکامل کنم دیدم توی ورد اصلا هیچ فایلی نیست حذف شده فک میکنم دستم خورده و حذف شده اگه میتونید کمکم کنید همشون کارای استادا هستن و باید دو سه روز دیگه نحویلشون بدم

  27. سلام
    چرا شماره صفحاتی که در فهرست شکل و جداول زده میشه با شماره صفحه ای که جدول در آن صفحه هست فرق میکنه؟ (اختلاف شماره صفحه واقعی با شماره صفحه ای که در فهرست هست بین 2-3 صفحه است)

  28. جلیل غدیری 09366837197

    سلام و عرض ادب
    آرزوی سلامتی
    لطفا راهنمایی بفرمایید:
    در متن ورد 276 صفحه ای در محیط ورد 2013 همه رفرنس و اعداد فارسی و انگلیسی برای هر صفحه از عدد 1 شروع می شود. اما از صفحه 245 به بعد در متن ورد اعداد درست هست وقتی پی دی اف می کنم اعداد دو رقمی می شود.

  29. جلیل غدیری 09366837197

    سلام وعرض ادب
    آرزوی تندرستی
    اگر ممکن هست راهنمایی بفرمایید:
    در متن کتابم که 276 صفحه هست در مورد رفرنس فارسی و انگلیسی و اعداد همه درست هست فقط از صفحه 245 به بعد در متن ورد همه موارد درست هست ولی در پی دی اف عدد 1 به صورت 11 و و 2 به صورت 12 ثبت می شود.

    1. سلام. در رفرنس دهی داخل متن در ورد وقتی که تبدیل به پی دی اف میکنی رفرنس ۴ و بعد از آن روی کلمات دیگر قرار میگیرد .‌مشکل چیست.

  30. با سلام و وقت بخیر
    در حین تایپ کردن در ورد بعد از مدتی کلیدهای ترکیبی به هم میریزه. مثلا با گرفتن کلیدهای ctr+T به جای کاما ضمه ُ تایپ میشه. به طوری که ناچارام در طول روز چندین بار سیستم رو ری استارت کنم تا درست بشه. میشه راهنماییم کنید.
    ممنون

    1. سلام
      من هرچیزی میخام توی ورد تایپ کنم این شکلک ¤ میوفته کنار حروف
      باید چیکار کنم که نیاد؟
      لطفا راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *