کد IMEI گوشی اندرویدی به سرقت رفته را با داشبورد گوگل بیابید

کد IMEI گوشی اندرویدی به سرقت رفته را با داشبورد گوگل بیابید

اگر گوشی هوشمند اندرویدیتان به سرقت رفته باشد یا آن‌ را گم کرده باشید، یافتن آن از طریق اپراتور مخابراتی بسیار ساده‌تر است. اما برای اینکار باید IMEI گوشی‌ هوشمند را در اختیار مراجع قضایی و اپراتور مخابراتی خود قرار دهید. یافتن IMEI بدون در دسترس بودن گوشی اندرویدی از طریق داشبور گوگل امکان پذیر است
در صورتی که گوشی هوشمندتان را به هر علتی از قبیل گم کردن یا به سرقت رفتن در اختیار نداشته باشید و بخواهید آن را از طریق مراجع قضایی و اپراتورهای مخابراتی پیدا کنید، به کد IMEI احتیاج پیدا خواهید کرد. IMEI کدی منحصر به فرد است که به هر گوشی موبایل اختصاص داده می‌شود. در واقع این کد را باید مرجع شناسایی گوشی در هر شبکه‌ی مخابراتی خواند. در برخی کشورها، اپراتورها با استفاده از همین کد اقدام به قطع ارائه‌ی خدمات به گوشی‌های سرقت رفته یا قاچاق می‌کنند.
فارغ از این موضوع که آیا می‌توان با استفاده از IMEI ارائه‌ی خدمات توسط اپراتورهای کشورمان را به گوشی سرقت رفته قطع کرد یا خیر، در ادامه به تشریح نحوه‌ی یافتن این کد از طریق داشبورد گوگل خواهیم پرداخت:
پیدا کردن IMEI‌گوشی اندرویدی
در صورتیکه هرگونه مشکل در زمینه موبایل دارید با موبایل کمک تماس بگیرید
برای استفاده از این قابلیت کافی است تا یکبار با استفاده از حساب کاربری گوگل خود در گوشی هوشمند اندرویدی لاگین کرده باشید. در اینصورت می‌توانید با مراجعه به اینجا و کلیک روی علامت مثلث شکل کنار عبارت Android، کد IMEI گوشی هوشمند کنونی خود را مشاهده کنید. علاوه بر گوشی هوشمند اندرویدی کنونی، می‌توان کد IMEI گوشی‌های هوشمند اندرویدی قبلی را نیز در این مکان مشاهده کرد. از جمله‌ی سایر اطلاعات درج شده باید به تاریخ آخرین فعالیت انجام شده توسط گوشی نیز اشاره کرد.

مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *