آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا

اگر شما نیز از کاربران اینستاگرام باشید، به طور قطع برایتان پیش آمده است که عکس پروفایل شخصی به نظرتان آشنا آمده است و قصد مشاهده یا دانلود آن به صورت بزرگ را داشته اید اما خب اینستاگرام این قابلیت را ندارد. در این آموزش به بررسی روش های دانلود عکس های پروفایل اینستاگرام به صورت با کیفیت میپردازیم. با امداد رایانه همراه باشید.

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

  1. دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق مرورگر
  2. دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام از طریق سایت های شخص ثالث
  3. دانلود عکس پروفایل اینستا با استفاده از ربات
  4. دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از نرم افزارهای اندروید

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام از طریق مرورگر

اولین روشی که میتوانید از طریق آن تصاویر پروفایل اینستاگرام را دانلود کنید، نیازی به استفاده از نرم افزار و ابزار خاصی ندارد. این روش هم در کامپیوتر و هم در موبایل قابل اجرا است و توسط مرورگر انجام میشود. برای استفاده از این روش طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد صفحه مورد نظر خود در اینستاگرام شوید.
  • طبق تصویر سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید.
  • سپس باید گزینه copy profile url را انتخاب کنید.
  • سپس وارد مرورگر شوید و آدرس کپی شده را در نوار مرورگر درج (Paste) کنید.
  • اکنون میتوانید تصویر پروفایل کپی شده را مشاهده کنید. اگر با استفاده از کامپیوتر اینکار را انجام میدهید کلیک راست کنید و بر روی save image as کلیک کنید و اگر با استفاده از موبایل انجام میدهید دست خود را بر روی تصویر نگه دارید تا منویی باز شود. در منوی باز شده روی open image in new tab کلیک کنید
  • سپس تصویر در صفحه ای جداگانه باز شده و میتوانید با نگه داشتن انگشتتان بر روی آن ذخیره اش کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از سایت های شخص ثالث

وبسایت های بسیاری وجود دارند که خدمات مختلفی برای اینستاگرام به صورت آنلاین ارائه میکنند. یکی از این خدمات دانلود تصویر پروفایل است . برای دانلود تصویر پروفایل اینستا از طریق سایت ها تنها کافی است نام کاربری صفحه مورد نظر را به آن سایت بدهید. در ادامه به معرفی یکی از این سایت ها میپردازیم:

سایت دانلود تصاویر اینستاگرام save-insta

یکی از برترین سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین اینستاگرام سایت save-insta است. در این سایت میتوانید تصویر پروفایل، تصاویر و ویدئو های اینستاگرام، استوری ها و حتی ویدئو های زنده را دانلود کنید. همچنین کار با این سایت بسیار آسان است و رایگان بودن نیز یکی از مزایای دیگر آن است.

برای دانلود تصاویر پروفایل از طریق این سایت کافی است نام کاربری فرد را در کادر مشخص وارد کنید و view را بزنید. سپس دو گزینه برای شما نمایان میشود. از طریق یکی گزینه میتوانید تصویر با کیفیت معمولی و از طریق گزینه دیگر تصویر با کیفیت hd را دانلود کنید.

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات

در این روش شما میتوانید با استفاده از ربات های تلگرامی اقدام به مشاهده و دریافت تصاویر پروفایل اینستاگرام نمایید. این روش نیز آسان است و ربات های مختلفی به این منظور در تلگرام وجود دارند. در ادامه به معرفی چند مورد از آنها میپردازیم.

ربات تلگرامی regram

برای استفاده از این ربات در قسمت جستجو نام ربات یعنی @regrambot را وارد نمایید تا ربات را مشاهده نمایید. سپس بر روی strat کلیک کنید. سپس زبان فارسی را انتخاب کنید.

پس از انتخاب زبان فارسی شما میتوانید نام کاربری صفحه مورد نظر برای دانلود تصاویر و پروفایل را طبق راهنمایی وارد کنید. نکته قابل ذکر این است که برخی از امکانات این ربات پولی است و باید برای استفاده از آنها اشتراک تهیه کنید.

ربات تلگرامی Insta pico

این ربات بر خلاف مورد قبلی نیاز به تهیه اشتراک پولی ندارد و در اصل میتوان گفت رایگان است. تنها کافی است برای استفاده از این ربات 3 کانال که آدرس آنها به شما داده میشود را دنبال کنید. این ربات نیز قابلیت های مختلفی برای اینستاگرام دارد. برای استفاده از این ربات کافی است آدرس آن را یعنی @instapicobot در جستجو تلگرام وارد نمایید یا از طریق (این لینک) مستقیما آن را باز کنید.

دانلود تصویر پروفایل اینستا با استفاده از اپ موبایل

در پایان روشی را معرفی میکنیم که استفاده از آن ممکن است برای بسیاری از افراد خوشایند باشد زیرا زحمت کمتری نسبت به روش های بالا دارد. با استفاده از اپ های موبایل نیز شما میتوانید اقدام به دانلود تصویر پروفایل افراد در اینستا نمایید. نام دو اپ برای این منظور instaapp و Insta DP میباشد که میتوانید از گوگل پلی و یا بازار دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *