آموزش عالی کامپیوتر

موسسات آموزش عالی (HEIs) در کشورهای توسعه یافته از انجمن ملل آسیای (آسه آن) منطقه جنوب شرقی در حال تبدیل شدن در آنها چگونه استفاده از آن، با الگوهای هزینه انتقال از سخت افزار و نرم افزار به خدمات بالغ.
، گفت: به طور کلی، این تغییر به سمت هزینه های نرم افزار و خدمات است با توجه به تمرکز بیشتر بر امنیت سایبری برای محافظت از دارایی های دیجیتال، کاهش هزینه های IT، بهبود تراز کسب و کار IT و فراهم آوردن امکان دسترسی به آخرین فن آوری Shreyashi پال، تحلیلگر بازار در IDC بینش دولت است.
پیش بینی IDC که IT در بخش آموزش عالی در سطح گسترده تر منطقه آسیا-اقیانوسیه به استثنای ژاپن (APEJ) از ایالات متحده $ 8.7bn در سال 2015 به ایالات متحده $ 10.4bn در سال 2019 افزایش می دهد، با نرخ رشد سالانه 5.2 درصد در طول پنج سال آینده . کشورهای توسعه یافته آسه آن نرخ رشد شبیه به کسانی که در آسیا و اقیانوس آرام، در حالی که کشورهای کمتر توسعه یافته آسه آن نرخ های پایین تر داشته باشد.
به گفته IDC، فرصت ها برای آموزش عالی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام در یادگیری شخصی، آموزش های مشترک و طرح های دانشگاه های هوشمند می باشد.

در صورتیکه هرگونه مشکل کامپیوتری دارید با رایانه کمک تماس بگیرید
نمونه ای از یک طرح دانشگاه های هوشمند بستر های نرم افزاری پردیس هوشمند در Temasek را پلی تکنیک سنگاپور، که با استفاده از آن را به تصمیم گیری های بهتر برای بهبود مطالعه و کار است. آن را به یک بستر آزمایشی ارائه سعی کنید از ایده ها، ایجاد توانایی و آموزش دانش آموزان آینده آماده. برنامه پلی تکنیک برای ایجاد خدمات آموزش در دانشگاه های هوشمند و ایجاد یک اکوسیستم که در آن دانش آموزان و کارکنان یادگیری و کار.
مثال دیگر EduCity اسکندر مالزی، که با هدف ارائه یک تجربه دانشگاه یکپارچه با گرد هم آوردن چند دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تحقیق و توسعه (R & D) مراکز، خوابگاه دانشجویی، و همچنین امکانات تفریحی و ورزشی است.
آموزش و پرورش به دنبال راه های خلاقانه با استفاده از تکنولوژی
“مؤسسات آموزش عالی در میان پیشگامان فن آوری می باشد. آنها نیاز به مهار infocomm فناوری برای رسیدن به سطوح بالاتری از تعامل و رفع نیازهای فراگیران تشخیص، گفت: “فری چانگ، معاون رئيس جمهور از هوشمند و ایمن مرکز شهر تعالی در سنگاپور ارائه دهنده خدمات فناوری NCS.
چانگ گفت HEIs ادامه به صرف بودجه فناوری اطلاعات خود را در زمینه هایی از قبیل زیرساخت های شبکه، مراکز داده و ذخیره سازی، در حالی که دیگران با استفاده از فن آوری به فعال کردن یادگیری دانش آموزان محور در عصر جدید دیجیتال می باشد.
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *