آنلاین بازی کن جایزه نقدی ببر!!

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی های مختلف، بازی های آنلاین به شدت جای خود را در دل مردم باز کرده اند. هیچ تفاوتی ندارد که فرد در چه سن و سالی باشد و یا چه جنسیتی داشته باشد تب بازی های آنلاین تمام اقشار جامعه را درگیر خود کرده است. امروز سرویسی به شما معرفی خواهیم کرد که با بازی آنلاین میتوانید جایزه نقدی دریافت کنید.

رکورد گیم ، سرویس بازی آنلاین با جایزه نقدی

اگر جزو افرادی هستید که علاقمند به بازی های آنلاین هستید، برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. شما میتوانید با عضویت در وبسایت و اپلیکیشن رکورد گیم به صورت آنلاین بازی کنید و جایزه نقدی دریافت کنید. این سرویس دارای بازی های مختلفی است و کسب جایزه در آن بسیار آسان است. از روش های مختلفی میتوانید امتیاز و سکه دریافت کنید و زمانی که سکه های شما به حد نصاب رسید آنرا به هدیه نقدی تبدیل کنید.

روش های دریافت جایزه نقدی در رکورد گیم چیست؟!

کسب جایزه نقدی در رکوردگیم ساده تر از چیزی است که هر کسی فکرش را بکند . شما از 3 طریق میتوانید در این سرویس هدیه نقدی دریافت کنید:

رکورد بزنید و جایزه دریافت کنید

اولین روش کسب جایزه نقدی در رکورد گیم از طریق رکورد زدن در بازی هاست. تمامی بازی های موجود در رکورد گیم از نوع امتیازی بوده و امتیاز هر کاربر پس از بازی ثبت میگردد. در صورتی که بتوانید در هر کدام از بازی ها یک رکورد جدید ثبت کنید جایزه لیگ که در هنگام ورود به بازی مشخص شده است، تقدیم شما میگردد.

سکه جمع کنید و جایزه بگیرید

دومین روش کسب جایزه در سرویس رکورد گیم از طریق کسب سکه است. شما میتوانید از طریق بازی ها، مشاهده آگهی ها و … سکه کسب کنید و پس از رسیدن سکه ها به مقدار مشخص آنها را تبدیل به وجه نقد کنید. همچنین میتوانید به جای وجه نقد شارژ تلفن همراه یا بسته اینترنتی دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق معرفی رکورد گیم به دیگران

روش آخری که برای کسب هدیه نقدی در رکورد گیم وجود دارد از طریق معرفی اپلیکیشن و وبسایت آن به دیگران است. پس از هربار معرفی وبسایت به دیگران تعدادی سکه دریافت خواهید کرد و سپس میتوانید سکه ها را به وجه نقد تبدیل کنید.

چه بازی های آنلاینی در رکورد گیم وجود دارد؟

تمامی بازی های موجود در رکورد گیم بازی های کسب امتیاز بوده و همانطور که از نام این سرویس پیداست بازی های آن رکوردی است. اما این بازی ها در ژانر های مختلفی وجود دارد که تمامی سلیقه ها را پشتیبانی میکند.

1 دیدگاه دربارهٔ «آنلاین بازی کن جایزه نقدی ببر!!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *