امداد رایانه اصفهان

شعبه امداد رایانه در اصفهان راه اندزی شد!

یکی دیگر از شعب امداد رایانه که به صورت تلفنی خدمات پشتیبانی را ارائه می دهد رایانه کمک اصفهان می باشد. این شعبه جزء فعالترین شعب امداد رایانه می باشد که شما می توانید در طول شبانه روزی سوالات خود را مطرح کنید و از همکاران ما کمک بگیرید. این امکان وجود دارد که همکاران و گکارشناسان ما در مرکز امداد رایانه اصفهان به صورت ریموت و از راه ور به سیستم شما وصل شده و مشکلات کامپیوتری شما را حل کنند. جهت انجام اینکار باید نرم افزار ریموت anydesk را روی سیستم خور نصب کنید و آی داده شده را برای همکاران ما بخوانید.

جهت تماس با شرکت می توانید از سراسر کشور با شماره 9099070545 تماس بگیرید

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

خدمات گارانتی امداد رایانه اصفهان

در صورتیکه هرگونه نارضایتی از خدمات شرکت امداد رایانه در اصفهان  داشتید می توانید با تماس باشرکت و بخش مدیریت شکایت خود را ثبت کنید و در صورتیکه هرگونه اهمال کاری از سمت همکاران ما شکل گرفته باشد در کوتاهترین زمان به رفع مشکل شما اقدام خواهد شد.

کارشناس حضوری در اصفهان

فعلا در مرکز امداد رایانه اصفهان امکان اعزام کارشناس حضوری به محل وجود ندارد ولی در اینده نزدیک این امکان وجود خواهد داشت که کارشناسان ما به صورت حضوری نیز در محل شما امده ومشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما را حل کنند. 

خدمات رایانه کمک اصفهان

رایانه کمک اصفهان به خدمات غیر حضوری در زمینه رایانه و موبایل فعالیت دارید که می توانید کلیه مشکلات خود در زمینه کامپیوتر و موبایل را از ما بخواهید. این خدمات شامل خدمات نرم افزاری و سخت افزاری می باشد.شما می توانید مشکلات مربوط به نصب ویندوز و مشکلات نرم افزار های کامپیوتری از جمله مشکلات نرم افزار آفیس و همچنین مشکلات نرم افزاری گوشیهای اندروید مانند فلش کردن گوشیهای اندروید و یا مشکلات هنگ کردن گوشیها را از رایانه کمک اصفهان بپرسید

تایم کاری رایانه کمک اصفهان

این مرکز به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز در استان اصفهان می باشد. در صورت عدم پاسخگویی همکاران ما در مرکز رایانه کمک اصفهان می توانید با اعلام نظر به پشتیبانی و اعلام تایم تماس از همکاران ما بخواهید که علت را بررسی نمایند.

کارشناسان رایانه کمک اصفهان

در این مرکز کارشناسان با تخصص ها در زمینه های مختلف آماده ارائه خدمات مشاوره به شما می باشند که شما می توانید با توجه به سوال و مشکلی که دارید با شماره گیری داخلی کارشناس مورد نظر به صورت مستقیم با کارشناس مورد نظر ارتباط برقرار نمایید و مشکل خود را مطرح کنید.

حل مشکل از راه دور به وسیله ریموت در رایانه کمک اصفهان

یکی از خدماتی که در این مرکز ارائه می شود حل مشکلات کامپیوتری شما با استفاده از ریموت می باشد.در صورتیکه مشکل شما با استفاده از طریق تماس تلفنی حل نشد شما می توانید با نصب نرم افزار ریموت روس کامپیوتر خود و ارائه آی دی آن به همکاران ما این امکان را به همکاران ما بدهید که با استفاده از ریموت به سیستم شما وصل شده و مشکل شما را حل کنند. برای این کار شما باید از اینترنت نسبتا خوبی روی سیستم خورد بهره برده باشید. همکاران ما در مرکز رایانه کمک اصفهان از طریق ریموت این امکان را خواهند داشت که با سرعت بیشتری مشکلات کامپیوتری شما را حل کنند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *