رایانه کمک مشهد – امداد رایانه مشهد

اگر کامپیوتر شما به مشکل خورده و ارر میده و یا هر سوال در زمینه سخت افزار – نرم افزار شبکه- گوشی و تبلت دارید کافیست با تلفتن ثابت با شماره 9099070545 تماس بگیرید تا همکارای ما در رایانه کمک مشهد شما رو راهنمایی کنن.
سوالات شما در تمام زمینه های کامپیوتری می تونه باشه از جمله سوالات مربوط به  تلفن همراهاگر موبایل شما از نوع اندروید و یا ios  می باشد نیز می توانید سوالات خود را با ما مطرح کنید تا همکاران ما در امداد رایانه مشهد در کوتاهترین زمان پاسخ شما رو از طریق تلفنی به شما راهنمایی کنن.
این مرکز برای مشترکین ما در رایانه کمک مشهد راه اندازی شده و همکاران ما در این مرکز به صورت حضوری نیز در خدمت شما خواهند بود اگر نیاز به فرستادن کارشناس نیز داشتید می توانید با شرکت ما تماس بگیرید و در خواست کارشناس خود را به ما اعلام کنید.
در صورتیکه تازه اقدام به خریدن کامپیوتر و لپ تاپ نموده اید و نیاز به آموزش داشته باشید نیز همکاران ما در این بخش آموزش در خدمت شما خواهند بود و آموزش های مورد نیاز شما را به شما ارائه خواهند داد. اموزش های ارائه شده از یادگیری عمومی کامپیوتر خواهد تا آموزش نرم افزار های تخصصی. اگر نیاز به یادگیری نرم افزار ها تخصصی برای ورو به بازار کار نیز داشتید می توانید از اساتید مجرب ما استفاده کنید و بحت یادگیری را از طری تلفن و با استفاده از نرم افزارهای ریموت از راه دور پیگری کنید

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

شرکت امداد رایانه مشهد در بخش نمایندگی مشهد قسمت فروش خود را نیر راه اندازی کرده است و برای خرید لپ تاپ – تلفن همراه و کامپیوتر نیز می توانید به ما مراجعه کنید. 

در این مرکز سوالات گوناگون کامپیوتر و موبایل پاسخ داده می شود از جمله مشکلات سخت افزاری – مشکلات نرم افزاری – مشکلات شبکه های کامپیوتری و همچنین مشکلات گوشی های تلفن همراه….

خدمات رایانه کمک مشهد مربوط به مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می باشد.

1 دیدگاه دربارهٔ «رایانه کمک مشهد – امداد رایانه مشهد»

  1. سلام من یک DVDCD رایتر با یک DVD رایتر دارم اما به محض اینکه DVD رایتر رو گذاشتم یهم مقدار تیک گرفت وبعد فقط DVD رو می خوندش و اونا یکی رو گذاشته بودش کنار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *