امداد رایانه کرج – خدمات رایانه کمک در کرج

در این مقاله قصد داریم به یکی از مهمترین مراکزی که خدمات رایانه کمک را ارائه می دهد اشاره کنیم. خدمات رایانه کمک در کرج شامل خدمات سخت افزاری و نرم افزاری شامل می شود. این خدمات در سراسر شهر کرج ارائه می شود. البته این خدمات اکثرا به صورت غیر حضوری می باشد ولی این امکان نیز وجود دارد در صورت وجود نیروهای آماده به کار اعزام نیرو به کرج نیز داشته باشیم

خدمات غیر حضوری امداد رایانه کرج چیست؟

خدمات غیر حضوری که در واقع خدمات غیر حضوری رایانه کمک می باشد به خدماتی گفته میشود که کاربر برای حل مشکل خود دیگر لازم نیست به صورت حضوری به مرکز رایانه کمک کرج مراجعه نماید و در واقع از طریق تلفنی این امکان وجود دارد که خدمات خود را دریافت نماید و در واقع با این خدمات کلیه مشکلات کامپیوتری را به صورت از راه دور و ابتدا از طریق تماس تلفنی حل می کند در مرحله بعدی همکاران ما می توانند به سیستم شما وصل شده و اقدام به حل مشکلات کامپیوتری شما نمایند. در این مدل از خدمات رایانه کمک کرج هزینه شما بر روی قبض تلفن شما اعمال می شود. و شما می توانید بعد از دریافت مشاوره هزینه رایانه کمک کرج را روی قبض خود پرداخت نمایید.

در امدارایانه کرج چه خدماتی ارائه می شود؟

کلیه خدمات در حوزه نرم افزار های کامپیوتری – مشکلات سخت افزاری و مشکلات شبکه های کامپیوتری به شما ارائه میشود. کارشناسان ما با داشتن تخصص های مختلف در حوزه کامپیوتر این توانایی را دارند تا تمامی مشکلات شما را حل نمایند. در صورتیکه مشکلی در کامپیوتر و یا سیستم های کامپیوتری شما به وجود آمده باشد که قابل حل از راه دور و از طریق تلفنی و یا ریموتی نباشد باید درخواست اعزام کارشناس حضوری بدهید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل شما آمده و مشکل شما را حل نمایند. اینگونه مشکلات معمولا در مورد مشکلات شبکه های کامپیوتری بسیار دیده شده است و به علت پیچیدگی شبکه های کامپیوتری معمولا این مشکلات نیاز به اعزام نیرو به محل شما خواهد داشت.

نحوه تماس با مرکز امداد رایانه کرج

در صورتیکه نیاز به تماس با مرکز رایانه کمک کرج دارید می توانید از سراسر شهر کرج با شماره 9099070545 تماس برقرار نمایید. بعد از تماس با این شماره شما می توانید داخلی کارشناس مورد نظر خود را وارد نمایید و یا اینکه با انتخاب شماره مورد نظر به یکی از کارشناسان در زمینه مشکلی که دارید متصل شوید.

ساعات کاری امداد رایانه کرج چگونه است

مرکز امداد رایانه کرج که خدمات رایانه کمک را در شهر کرج ارائه می دهد غیر از ساعات 2 شب الی 8 صبح در تمام ساعات فعال می باشد و شما می توانید با تماس با مرکز از مشاوره همکاران ما کمک بگیرید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *