انقلاب درایو ها با شاهکار Seagate

انقلاب درایو ها با شاهکار Seagate

 هارد های کامیپوتری یکی از مهم ترین بخش هایی هستند که انتخاب های ما بر اساس آن ها صورت می گیرد! یعنی بیشتر افراد ارزش سیستم های رایانه ای خود خواه رو میزی یا لپ تاپ، را بر میزان هاردی که دارند می سنجند!
Seagate
از سویی برخی مشاغل همیشه نیاز به داشتن هاردهایی بزرگ دارند! به عنوان مثال افرادی که در کار فیلم سازی، یا مونتاژ فیلم هستند همیشه با فضاهای زیادی کار می کنند! Seagate همیشه یاری رسان خوبی به این اقشار بوده است چرا که اخیرا هارد دیسک 4 ترابایتی منتشر کرد که همه این افراد را خوشحال کرد! اما ظاهرا 4 ترابایت هم جوابگوی بسیاری از افراد نیست و لاجرم این رقم را به 8 ترابایت رسانده است!
Seagate
Seagate شروع به ارسال اولین درایوهای سخت 8 ترابایتی می کند برای بسیاری از درایوهای حالت جامد به دلیل مزایای سرعت درایوهای سخت، با صفحه ی فلزی ساخته می شوند. اما HDDها هنوز هم وقتی که بر حسب رقم گیگابایت خود فروخته می شوند مزایای خود را حفظ می کنند. باید در نظر داشت که Seagate اولین HDD 3.5 اینچی خود را با ظرفیت 8 ترابایت روانه ی بازار می کند.
تا کنون Seagate حداقل درایو جدید خود را با هدف تعهد کاربران ارائه داده است، مثل مرکز داده های ابری و ذخیره ی ریکاوری و گرفتن پشتیبان. کاربران داده های خود را در یک هارد 8 ترابایتی به صورت یکجا ذخیره می کنند که می تواند با تجهیزات دیگر آن همراه شود.
Seagate
Seagate همچنین ادعا می کند که درایوهای جدید می توانند بیشترین Watt/GB را برای ذخیره ی داده ها در صنعت استفاده کنند، که در نتیجه هزینه های کمتر برق را برای کاربران خواهد داشت. همچنین واسط SATA 6 Gb/s دارد که آن را به مراکز داده ی موجود متصل می کند.
Seagate هم اکنون درایوهای خود را به ‘select customers’ می فرستد و تا فصل آینده به صورت انبوه آن ها را ارائه خواهد نمود (اکتبر 2014). بعداً در مورد جزئیات هزینه ی آن باخبر خواهید شد.
کمک رایانه
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *