حذف و غیرفعال شدن پیج اینستاگرام به دلیل سن + راه حل مشکل-9099070545

قوانین اینستاگرام دائما در حال تغییر و بروزرسانی هستند. در آذرماه سال 1398 اینستاگرام اعلام نمود که برای استفاده از اینستاگرام کاربران باید حداقل 13 سال سن داشته باشند. به همین دلیل در زمان ثبت نام از کاربر خواسته میشود تاریخ تولد خود را وارد نماید. اما از مهرماه 1400 این قانون به طور سختگیرانه ای به اجرا درآمد و باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای کاربران شد. در این مقاله امداد رایانه به بررسی روش های حل مشکل محدودیت سن در اینستاگرام میپردازیم.در این مقاله به موضوع مسدود شدن پیج اینستاگرام به علت اشتباه در ورود سن میپردازیم. 

 

می توانید برای حل مشکل محدودیت سنی در اینستاگرام

 

  با شماره 9099070545 

 

از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

 

 

 

 

محدودیت سنی اینستاگرام چیست؟

همانطور که پیش تر گفتیم طبق قوانین اینستاگرام افراد برای استفاده از آن باید بیشتر از 13 سال سن داشته باشند. اما تا همین چند وقت پیش اجرای این قانون تنها به این مورد محدود میشد که پیج هایی که دارای محتوای حساس بودند میتوانستند انتخاب کنند که کاربران کم سن و سال نتوانند پست های آنهارا مشاهده کنند. در این صورت افرادی که تاریخ تولد خود را در هنگام ثبت نام وارد نکرده بودند و یا طبق تاریخ وارد شده کمتر از 13 سال سن داشتند با محدودیت مشاهده این پست ها روبرو میشدند.

حذف پیج اینستاگرام به دلیل محدودیت سنی (تاریخ تولد)

تا همین چند وقت پیش محدودیت سنی در اینستاگرام تنها محدود به موردی که در بالا توضیح دادیم میشد. اما حدود یکماهی است که اینستاگرام اجرای این قانون را به طور سختگیرانه تری دنبال میکند. در این میان بسیاری از کاربران این نرم افزار با مشکلات مختلفی از جمله غیرفعال شدن و حذف اکانتشان به دلیل همین محدودیت سنی روبرو شده اند. اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران اینستاگرام هستید که به دلیل عدم ورود تاریخ تولد یا سن کمتر از 13 سال پیجتان حذف شده است یا مشکل دیگری برای آن به وجود آمده است اصلا نگران نباشید چون این مشکل قابل حل است.

رفع محدودیت سنی اینستاگرام با تغییر تاریخ تولد

این روش مناسب آن دسته از دوستانی است که به اکانت خود دسترسی دارند و تنها دچار محدودیت شده اند. رفع این مشکل بسیار ساده است و نیاز به انجام کار خاص یا پیچیده ای نمیباشد. به این منظور شما باید در صفحه پروفایل خود بر روی Edit profile کلیک کرده و از صفحه باز شده تاریخ تولد خود را تغییر دهید. پس از تغییر تاریخ تولد از این قسمت تمام محدودیت های سنی اعمال شده برای شما حذف میگردد.

در دو حالت ممکن است به راهنمایی ای که در ادامه بیان میکنیم نیاز داشته باشید.اولین مورد مربوط به زمانی است که محتوای پیج شما مناسب افراد کم سن و سال نیست یا حتی به دلایل تجاری نیاز به جذب کاربرانی از گروه سنی خاص دارید. دومین مورد مربوط به زمانی است که پیج شما به اشتباه دارای محدودیت سنی است و این باعث میشود که کاربران کم سن نتوانند شما را دنبال کنند.اگر به یکی از دومورد بالا برخوردید کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

    • ابتدا وارد صفحه پروفایل خود شوید و تنظیمات اصلی اینستاگرام را باز کنید.
    • بسته به نوع پروفایل اگر اکانت شما از نوع بیزینس است بر روی گزینه business و اگر شخصی است گزینه creator را انتخاب کنید.
    • در صفحه ای که اکنون مشاهده میکنید گزینه ای وجود دارد به نام minimum age که از طریق این گزینه میتوانید حداقل سن برای مشاهده محتوای پیج خود را مشخص نمایید.

در قسمتی که ذکر کردیم شما میتوانید به غیر از تغییر حداقل سن ورود افراد با سن های مختلف از کشور های مختلف را نیز کنترل کنید و به طور اختصاصی تنظیمات مورد نیاز آن را انجام دهید. کار کردن با این قسمت بسیار ساده بوده و پیچیدگی خاصی ندارد.

بازگردانی پیج حذف شده به دلیل محدودیت سنی اینستاگرام

در نهایت به مسئله ای میپردازیم که مدتی است کاربران اینستاگرام نه تنها از ایران بلکه در سراسر جهان با آن درگیر هستند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که حساب کاربری اینستاگرامتان به دلیل کمبود سن یا همان محدودیت سن مسدود شده است یا به کلی حذف گردیده است، اصلا نگران نباشید زیرا این موضوع قابل حل است. در ادامه به علت به وجود آمدن این مشکل و راه حل آن میپردازیم.

چرا پیج های اینستاگرام به دلیل سن کاربر حذف میشوند؟!

این مشکل به دلایل مختلفی ممکن است ایجاد شود. اولین مورد عدم ورود تاریخ تولد در پروفایل در زمن ثبت نام میباشد. کاربران قدیمی نیازی به ورود اطلاعات شخصی مانند تاریخ تولد در زمان ثبت نام نداشتند. اما پس از اضافه شدن قوانین مربوط به محدودیت سن به اینستاگرام بارها از کاربران خواسته شده است اطلاعات خود را تکمیل کنند. در صورتی که کاربر اهمیتی به این موضوع نداده باشد و اطلاعات خود را تکمیل نکرده باشد، ممکن است پیج وی به دلیل عدم ورود تاریخ تولد مسدود و یا حذف بگردد. همچنین در صورتی که تاریخ تولد وارد شده در پروفایل کمتر از 13 سال باشد نیز ممکن است این اتفاق رخ دهد.

تمام مراحل را انجام میدهم ولی به من ارر زمان 24 ساعت را می دهد

برای رفع این مشکل باید تا 36 ساعت فعالیتی  روی صفحه اینستاگرام خود انجام ندهید چونکه  اینستاگرام هنگام ورود شما را به عنوان ربات تشخیص داده است و این امکان وجود دارد که دیگر اجازه ثبت فرم را به شما ندهد. اصولا بعد از 36 ساعت میتوانید مجدد فرم را ثبت کنید

بازگردانی پیج های اینستاگرام حذف شده به دلیل محدودیت سنی چگونه است؟!

پیش از اینکه به بررسی راه حل مشکل یاد شده بپردازیم لازم است نکته ای را ذکر کنیم. بازگردانی پیج حذف شده در اینستاگرام امکان پذیر است اما ممکن است مدتی طول بکشد پس برای این کار عجله نداشته باشید. اگر بخواهیم به طور کاملا خلاصه بیان کنیم برای بازگردانی پیج خود باید با پشتیبانی فنی اینستاگرام ارتباط برقرار نمایید و به آنها اثبات نمایید که بیشتر از 13 سال سن دارید. برای اینکار طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • در اولین مرحله باید از یک ابزار تغییرIP استفاده نمایید تا اینستاگرام کشور شمارا جایی به غیر از ایران تشخیص دهد. این مسئله به پاسخگویی سریعتر کمک میکند.
  • سپس روی لینک روبرو کلیک کنید تا به صفحه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام هدایت شوید.(برو به پشیتبانی اینستاگرام)
  • در صفحه باز شده فرمی وجود دارد که طبق اطلاعات خواسته شده باید آن را به زبان انگلیسی تکمیل کنید.
  • در اولین کادر از شما خواسته است نام و نام خانوادگی واقعی خود را وارد نمایید.
  • در کادر بعدی آدرس ایمیلی که اکانت اینستاگرام خود را با آن ساخته اید وارد کنید و در صورتی که از شماره موبایل برای ساخت اکانت استفاده کرده اید یک آدرس ایمیل معتبر را در این قسمت وارد کنید.
  • در فیلد بعدی فرم باید آیدی اینستاگرام پیجی که دچار مشکل شده است را وارد نمایید. دقت نمایید در صورتی که اشتباه کوچکی کنید درخواست شما بی نتیجه خواهد ماند.
  • در کادر بعدی تاریخ تولد دقیق خود را به صورت میلادی وارد کنید. برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی میتوانید از ابزارهای آنلاین استفاده نمایید.
  • فیلد بعدی که مهم ترین فیلد نیز میباشد مربوط به بارگذاری مدارک هویتی است. در این قسمت باید مدرک هویتی خود را بارگذاری نمایید تا اینستاگرام بتواند از طریق آن هویت و تاریخ تولد شما را تایید کند.
  • در فرمی که در بالا مشاهده میکنید اطلاعات زیر را وارد کنید

  •  

ساعت کاری مرکز پاسخگویی به سوالات اینستاگرام

این مرکز از صبح ساعت 8 الی 12 شب آماده ارائه خدمات مشاوره می باشد. و شما می توانید با تماس با شرکت از خدمات پشتیبانی اینستاگرام استفاده نمایید اما به یاد داشته باشید که حل کردن مشکل محدودیت سنی اینستاگرام ممکن است زمانبر شود و شما باید برای حل این مشکل از چند ساعت تا چند روز منتظر بمانید.

تاریخ تولد من بیشتر از 13 سال است چگونه صفحه من حذف شده است؟؟

مشکل اساسی اثبات موضوع بالاتر بودن سن دارنده اکانت اینستاگرام می باشد که گاها مدرک ها مورد تایید اینستاگرام قرار نمیگیرد. و شما گاهی ممکن است باید چند مدرک را به اینستا ارسال نمایید تا مورد تایید قرار گیرد.

تاریخ تولد در اینستاگرام را باید وارد کنیم

در حالت عادی زمانی که قصد ثبت نام کردن در اینستاگرام را داشته باشید ممکن است این سوال از شما پرسیده نشود، اما در استراتژی جدید شرکت متا به صورت کامل از تمام کاربران این سوال پریده میشود تا افرادی که زیر سن قانونی هستند به محتوا اینستاگرام دسترسی نداشته باشند.

 

مقدرا زمان برای رفع از حالت مسدود شدن سنی اینستاگرام 

اگر شما طبق مراحلی که همکاران ما در بالا به آن اشاره کرده اند پیش بروید ممکن است این مشکل زود حل شده یا اینکه چند روز طول بکشد اما شما میتوانید انجام اینکار را به همکاران ما بسپارید تا مشکل محدودیت سنی 13 سال در اینستاگرام را با استفاده از سرورهایی که در اختیار دارند برای شما حل نمایند. که البته این مورد نیز قطعی نمیباشد و حل شدن کامل این مشکل تمام بستگی به شرایط اکانت شما و همچنین اپراتوری که قرار است اکانت شما را تایید کند بستگی دارد.

مراقب کلاهبرداران در فضای مجازی باشید!

در همین چند روزه که این مشکل بسیار همه گیر شده تعدادی از کلاهبرداران در فضای مجازی با این ادعا که حتما مشکل پیج شما را حل می کنند اقدام به درخواست مبلغی از شما می نمایند و بعد از اینکه مبلغ را واریز نمودید سریعا شما را بلاک میکنند. در فضای مجازی ابدا به کسی اعتماد ننمایید و حتما به شرکت هایی که دارای اعتبار هستند اینکار را بسپارید! رفع مشکل محدودیت سنی 13 سال در اینستاگرام دارای روش مکاتباتی می باشد که اگر خودتان نتوانستید آن را حل نمایید میتوانید با درخواست از مرکز پشتیبانی امداد رایانه این درخواست را ارسال نمایید تا با ارسال صحیح مدارک شما اقدام به باز نمودن پیج های بسته شده نمایند.

نکته مهم در پرکردن فرم احراز هویت برای اثبات سن بالای 13 سال

یکی از نکات خیلی مهم در پرکردن فرم مورد نظر وارد نمودن صحیح فول نیم می باشد که اگر به اشتباه وارد نمایید احتمال تایید شدن این مدرک پایین می آید شما میتوانید فول نیم را یکبار به صورت آنچه در اکانت زده اید وارد نمایید و یکبار به صورت دقیقی که در مدرک ارسالی شما آمده است.

 

برای تماس با رایانه کمک از طریق تلفن ثابت شماره 9099070545  را شماره گیری کنید.این شرکت در بسیاری از زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر نیز فعالیت داشته و شما میتوانید برای دریافت مشاوره با شماره های داده شده تماس بگیرید.

ریکاوری اکانت اینستاگرام

بازگردانی اکانت اینستاگرام

حل مشکل مسدودیت اکانت اینستاگرام

باز کردن اکانت بسته شده اینستاگرام

رفع محدودیت سنی اینستاگرام

تایید سن در اینستاگرام

مسدود شدن اینستاگرام به دلیل سن

حل مشکل تاریخ تولد اینستاگرام

مشکل سن اینستاگرام

بلاک شدن اینستا بخاطر سن

رفع محدودیت سنی اینستاگرام

بسته شدن پیج اینستاگرام به خاطر سن

مشکل تاریخ تولد اینستا

مشکل تاریخ تولد اینستاگرام

درخواست تجدید نظر سن اینستاگرام

قفل شدن اینستا بخاطر سن

چگونه مشکل سن اینستاگرام را حل کنیم

اشتباه زدن تاریخ تولد در اینستاگرام

حساب خردسال اینستاگرام

رفع مسدودی اینستا بخاطر سن

همچنین اگر در مورد مشکلات دیگر اینستاگرام سوال و پرسشی دارید از همکاران ما در موبایل کمک  و برای مطرح نمودت سوالات کامپیوتری با بخش امداد رایانه تماس بگیرید مشاوره بگیرید.

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

 

144 دیدگاه دربارهٔ «حذف و غیرفعال شدن پیج اینستاگرام به دلیل سن + راه حل مشکل-9099070545»

  1. سلام و عرض ادب من پیج کاری اینستاگرام به علت مشکل عدم درج تاریخ تولد غیرفعال شده و تمام مواردی که در این جا گفتید را انجام دادم ولی مسئله من حل نشد میخواستم بپرسم هزینه تماس با شماره هوشمند بالا چقدر است و آیا می توانید مشکل من را حل کنید سپاسگزارم

  2. سلام
    من چندین بار با پاسپورتم امتحان کردم، هر بار هم ایمیل مباد که هویت شما تایید نشده
    پاسپورتم اعتبارش تمام شده ممکنه مشکل از تاریخ اعتبار باشه ؟

      1. ببخشید من 10 روزه فرم رو کامل کردم دقیقا کی پیجم برمیگرده؟ توروخدا بگین😪😭
        اونم از تاریخ و اسم شناسنامم عکس گرفم و فرستادم

        1. رضا قنبری

          اگر مدارکی فرستادی تایید شده باشه ۲۴ ساعته آینده بر میگرده و اگر نه بعد ۳۰ روز به طور حذف میشه

  3. سلام پیج منم میزنه به علت کافی نبودن سن خارج شده است
    من پاسپورت مادرم و سن مادرم را وارد کردم فقط تو قسمت نام کاربری وقتی آی دی اینستگرام وارد می‌کنم قبول نمیکنه ولی پسورد وارد می‌کنم قبول می‌کنه. درسته؟؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. تشکر

  4. سلام، اینستا من به دلیل سن دیسیبل شده ، فرم رو که تکمیل میکنم این پیغام رو میده، میشه بگید معنیش چیه
    We limit how often you can post, comment or do other things in a given amount of time in order to help protect the community from spam. You can try again later. Learn More
    If you think that this doesn’t go against our Community Standards, let us know

    1. ما تعداد دفعاتی را که می‌توانید پست، نظر یا انجام کارهای دیگر را در مدت زمان معین انجام دهید، محدود می‌کنیم تا از جامعه در برابر هرزنامه محافظت کنید. می توانید بعداً دوباره امتحان کنید. بیشتر بدانید اگر فکر می‌کنید که این با استانداردهای انجمن ما مغایرت ندارد، به ما اطلاع دهید

      اینم معنیش

  5. سلام
    چطور میشه با موبایل ب پشتیبان زنگ بزنیم 9099070545
    تلفن ثابت نداریم
    پیجمم مسدود شده هر کاری میکنم برنمیگرده
    هر چی اطلاعات میزنم فایده نداره کلا مسدودش کرده پیجو
    تورو خدا کمکم کنید 😢

  6. سلام من وقتی اطلاعات فرم رو پر میکنم مینویسه your information couldnt be submitted log in to your account to get back on facebook or to further instructions

  7. سلام من همه اينكار ها رو انجام دادم توانستم پيج شخصي و برگردونم ولي پيج كاريم نمياد همين راه رفتم فرم و پركردم ولي اروراكنون نميتوانيد از اين ويژگي استفاده كنيد و محدود كردن … مياد
    لطفا راهنمايي كنيد با اين ارور جديد چيكار كنم

    1. سلام
      بله یه سری پیج نیاز به مکاتبات خاصی داره البته باز هم قطعی نیست بالا بیاد.پیشنهاد میکنم با شرکت تماس بگیرید تا همکارای ما براتون یکبار ارسال کنن: 9099070545

  8. والا من پیش یک نرم افزار موبایل رفتم فقط تاریخ تولد دادم بهش درستش کرد درجا نه پاس خواست نه چیز دیگه

  9. سلام دوستان خدا رو شکر پیجم برگشت من پاسپورت نداشتم با شناسنامه بعد یه هفته برگشت من هم عکس شناسنامه فرستادم هم رو یه کاغذ اسم پیج ،سن و دیگر مشخصات نوشتم سلفی گرفتم فرستادم سنم تایید شد.امیدوارم مشکل شما هم حل بشه

    1. لزومی نداره حتما سلفی فرستاده بشه و خود فرم مدرک شناسایی دارای عکس رو درخواست کرده و خیلی پیج ها اینطوری برگشتن البته میتونید این مدلی هم تست کنید!

  10. وقتی که اطلاعاتو پر میکنم ارسال میکنم دیگه چیزی نمیاره که بفهمم ارسال شده یا نه
    فقط صفحه سوالات اینستارو میاره

  11. سلام
    ببخشید من خودم پاسپورت ندارم میشه پاسپورت مادرمو بفرستم!! خب مثلا مادرم ادمین بوده
    اطلاعات اونو بفرستم درست میشه!؟

    1. ارع میشه اونجا اسم مادرت و فامیلی مادرت وسنشو بنویس و از عکس پاسپورت بفرس اسم چیج باید مطابق پاسپورت باشه

  12. سلام وقتتون به خیر
    منم سنمو اشتباه وارد کردم الان سه روزه حسابم مسدود شده وقتی فرم رو هم پر میکنم ارسال رو که میزنم مینویسه «نمیتوانیم هویت شما رو تایید کنیم در 24 تا 36 ساعت دیگر دوباره تلاش کنید» دوباره بعد بیست و چهار ساعت که اومدم فرم رو پر کردم ارسال رو که زدم باز همون پیامو داد دلیلش چی میتونه باشه؟ممکنه به خاطر استفاده از کارت ملی باشه؟چون پاسپورت نداشتم از کارت ملی استفاده کردم

    1. برای منم همینطور شد یه گوشی فروشی بمن گفت باید گواهینامه یا پاسپورت بدی تا ارور نده ..فعلا عکس گواهینامه رو فرستادم منتظرم ببینم میشه یانه..ولی ارور نداده

  13. سلام من همه این مراحل انجام دادم چندروزه هر دفعه یام میاد 24ساعت دیگه دوباره تلاش کنید.لطفا راهنمایی کنید ممنون

  14. سلام من همه راه ها و روش ها رو رفتم.وقتی همه فیلدا درست پر میشه و ارور دیگه ای نباید بیاد .میگه پردازش درخواستتون مشکل داشت برای رفع آن در تلاشیم.
    تو ساعت های مختلف با ای پی های مختلف تست کردم…پیجم کاری هست و خیلی برام مهمه…. و امروز روز چهارم هست که ندارمش… 🙁

    1. اگه پاسپورت دارین حتما عکس پاسپورتو بفرستید،کارت ملی یا کارتهای اعتباری دیگه دقیق نمیدونم ولی اگه هم بخواد پیج برگرده زمان بیشتری میخواد شاید تا دو سه هفته طول بکشه،البته اگه مدارک ارسال بشه

    2. بله متاسفانه رفع مسدودیت پیج اینستا به خاطر اشتباه وارد کردن سن مشکلاتی رو داره با شرکت تماس بگیرید همکارهای ما براتون ارسال کنن

  15. سلام خسته نباشین.. من همه زو انحام دادم تما بالای گزینه sendیه کادری هست اینحا باید چکار کنیم؟! من همه رو تکمیل میکنم اما اون کاددر نمیدونم باید چی بنویسم یا چیکار کنم؟!

    1. منم نمیدونستم،ب انگلیسی نوشتم ب اشتباه نتونستم زادروزمو وارد کنم،اگه عکس بره اینجا مشکلی پیش نمیاد،اگه پاسپورت دارین حتما مدارکتونو به انگلیسی بفرستید

    2. توی اون کادر باید توضیحاتی درباره مشکل به وجود آمده بنویسید و همچنین تاریخ تولد دقیق خودتون رو به میلادی. به انگلیسی متن رو بنویسید حتما

  16. سلام من چهار روز پیجم به دلیل اشتباه وارد کردن تاریخ تولد مسدود شده چیکار باید بکنیم خواهشا پیگیری کنید

  17. دوست عزیز من برای اینکه تاریخ تولد رو اشتباه زدم دو روزه پیجم از دسترس خارج شده فرم هم ک پر میکنم ارور میده چرا؟؟؟ممنون میشم جواب بدین

    1. این پیغام رو میده
      Sorry, something went wrong.
      We’re working on getting this fixed as soon as we can.

      Go Back

      Meta © 2022 · Help

  18. سلام بدلیل سن اشتباه اینستام غیر فعال شده برای پرکردن فرم هم اقدام کردم ولی قسمت تاریخ تولد جایی نداره وارد کنم

    1. من همه راه ها رو رفتم ارسال ايميل به پشتيباني ايستاگرام-درخواست تجديد نظر-عوض كردن تاريخ تولد ايميلي كه به ايسنتادادم-از بين بردن گوگل اسمارت اينستاگرام-حذف كش اينستاگرام-و….1000تا راه ديگه آقا 24 ساعت گذشته و الان تو روز 3 هستم يعني واقعا راهي نيست ..در ظمن بنده 56 سال سن دارم و بعد از 5سال استفاده تازه 1هفتست به سن گير داده يعني چي اگر كسي ميدونه بهم بگه

  19. پیج من بخاطر اشتباه وارد شدن سن از دسترس خارج شده
    قسمت راهنما هم میرم اطلاعاتمو میزنم برای آپلود عکس کارت ملی ام ارور میده نمیشه 😕

  20. الناز منصوری

    سلام وقت بخیر
    من پیچم به دلیل سن پایین بلاک شده میرم صفحه پشتیبانی مدارک ارسال کنم ایمیل قبول نمی کنه چبکار کنم؟ چند روز پیش که فرستادم همون ایمیل قبول کرد ولی امروز قبول نمی کنه

  21. سلام من مراحل بازگردانی پیج رو انجام دادم وقتیsend رو میزنم یعنی مراحل تموم شده؟ هیچ ایمیلی نمیاد که بفهمیم ارسال انجام شده یا نه؟چطور مطمئن بشیم یعنی send مرحله آخر هست؟؟؟؟

    1. باید مدارکو بفرستین،من دو شب پیش پیجم از دسنرس خارج شد تقریبا دو سه ساعت پیش ب جیمیلم پیام اومد من متوجه نشدم الان رفتم بهم گفت ک اشتباها اکانت شما رو از دسترس خارج کردیم الان دوباره برگشت،خیلی خوشحالم🤠🤠🤠👍

      1. سلام تبریک میگم
        چه مدرکی فرستادین!؟و چند روز بعد برگشت!؟لطفا راهنمایی بفرمایین!؟

        1. همون صفحه ای ک تو قسمت درخواست تجدید نظر هست،نام کامل خودتون،نام کاربری و جیمیل یا ایمیلتون بعد هم یه عکس از کارت شناسایی،من عکس پاسپورتمو فرستادم چون بین المللی هستش خوبه،کمتر از دو روز پیجم برگشت البته چند بار اولی ک خواستم بفرستم عکس لود نمیشد،آخرش هم با فیلترشکن هم بدون فیلتر فرستادم،قسمت کادر پایین صفحه رو هم خالی نذارید من نمیدونستم چی بنویسم،گفتم ب اشتباه نتونستم زادروزمو وارد کنم،سعی کنید ب انگلیسی بفرستین حتما پیجتونو برمیگردونن 👌👍

      2. لطفا بیشتر توضیح بدین، دقیقا چی کار کردین و چ جوری فرستادین، خواهشا توضیح بدین

      3. سلام روزتون بخیر من هم مدارک رو فرستادم کاملا درست
        ارسال رو زدم رفت رو یه صفحه دیگ ، ینی الان ارسال شده ؟؟؟، ایمیل تایید ارسال برام نیومده
        میشه توضیح بدید لحظه ارسالتون رو

        1. وقتی عکس ارسال میشه،کنارش یه شناسه چند رقمی میاد اونموقع مدارک ارسال میشه،البته اعداد با حروف کوچیکه

      4. سلام لطفا راهنمایی کنید که چ جوری مدارک رو فرستادین خواهشا… من هر بار میزنم میگه 24 تا 48 باید صبر کنی الان 2 روزه

      5. سلام روزبخیر منم مدارکم رو ارسال کردم از فیسبوک برام ایمیل اومد میخواستم بدونم برای شما هم همون بعد از ارسال مدارک براتون ایمیلی از طرف فیسبوک اومد نمیدونم این چیه آیا قبول کردن یا نه

  22. سلام من فرم وپرمیکنم ولی به کادر انتخاب فایل که میرسم هرچی میزنم روش نمیاد بالا که عکس کارت ملیمو بزارم چیکار کنم با فیلترشکن هم امتحان کردم بارها نشد لطفا راهنمایی کنید

  23. سلام منم همین مشکلو دارم
    عکس کارت ملی ارسال نمیشه
    شما چیکار کردید؟پیج تون برگشت؟

    1. من عکس پاسپورت رو فرستادم،با کارت ملی امتحان نکردم،البته همون رو هم چندین بار فرستادم ،چند بار پشت سرهم فرستادید و نرفت یه زمان دیگه امتحان کنید منم بارها فرستادم تا بالاخره رفت،هر وقت کنار فایلی ک فرستادید یه تعداد اعداد با حروف کوچیک اومد یعنی مدارک رفته،مدارک وقتی رفت حتما پیجو بر میگردنن ناراحت نباشین

    2. عزیزم با کارت ملی و شناسنامه نمیشه من خودم ی هفته کارت ملی و شناسنامه فرستادم نشد با پاسپورت تونستم حل کنم

    3. اینو نوشتم منم تو کادر ولی هر وقت همه چیزو ارسال میکنم هیچی نمیاد چرا دلیلش نمیدونی چیه؟

  24. سلام من همه ی اطلاعات لازم رو پر کردم عکس کارت ملی هم گذاشتم اما در نهایت یه کادری میاد مینویسه این فیلد اجباریست باید پر شود و هر چی سعی میکنم چیزی بنویسم داخل کادر نمیشه کسی میدونی چیکار باید کنم؟

    1. نصر همراه

      کارت ملی مدرک معتبر بین المللی محصوب نمیشه باید از پاسپورت استفاده کنید

  25. سلام
    پیج اینستگرام من به دلیل خطای سن از دسترس خودم خارج شده
    اگر در بازه زمانی ۳۰ روزه نتونم پیج رو برگردونم چه اتفاقی می افته؟ پیجم برای فالوارهام مثل الان باز می مونه یا کلا از دسترس همه خارج میشه ؟؟؟؟

  26. سلام من سه روزه پیجم به خاطر اشتباه وارد کردن سنم دیسیبل شده من فرم مربوطه رو پر کردم اما هنوز جوابی مبنی بر برگشتن پیجم نگرفتم لطفا بگید چیکار کنم؟

  27. سلام
    پیج من دوروزه به این مشکل برخورده من مراحل رو انجام دادن اما هنوز خبری از برگشتن پیجم نیومده
    لطفا بگین باید چیکار کنم

  28. جلیل دارو غه چی

    سلام من سن ایسنا گرام رو اشتباهی وارد کرده ام چکار باید بکنم.ممنون میشم کمکم کنید.

  29. سلام‌پبج من بعد از سه بار دیسیبل شده دوبار بگردوندم بار سوم هرکاری میکنم‌ نمیشه ایا اصلا امیدی هست

  30. سلام، من گزینه Send رو زدم ولی ایمیل تایید ارسال یا چیزی که نشون بده فرم ارسال شده نیومد و صفحه به home برگشت.
    چجوری میشه مطمئن شد که فرم ارسال شده؟؟

      1. ماله منم همین جوری شد.الان اصلا نمیتونم وارد پیجم بشم میگه باید ثابت کنی سنت چقده وگرنه ۱ماه بشه ثابت نکنی پیجت رو غیر فعال میکنیم امکان بازیابی هم‌نیس

        1. باید فرم تجدید نظر رو پرکنی،وقتی ارسال شد پیجو برمیگردونن،دوباره ک پیجت برگشت از شما زادروزو میخوان اینبار درست بفرستید،بالا توضیح دادم ک چطور مدارکو بفرستین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *