خرید خودرو از ایران‌خودرو

 

خرید خودروی صفر کیلومتر از ایران‌خودرو

خرید خودروهای صفر از ایران‌خودرو به دو صورت امکان پذیر است
1- ثبت نامی
2- فوری

 

1-ثبت نامی:
در این روش شما می بایست وارد وب‌سایت رسمی ایران‌ خودرو به نشانی www.ikco.ir شوید، و در قسمت محصولات، اقدام به خرید خودروی مورد نظر  نمائید، همچنین در بخش خرید، تاریخ دریافت خودروی خود را نیز مشخص نمائید.
*باید توجه داشت با توجه به چیرگی دلالان محترم! نسبت به بازار خودرو، معمولاً بلافاصله پس از آغاز ثبت نام خودرو دلالان اقدام به خرید خودرو کرده و به قیمت بیشتر در بازار می فروشند.

 

روش ثبت نامی به این صورت می‌باشد که ابتدا وارد سایت ایران‌خودرو به نشانی www.ikco.ir می‌شوید، و روی فروش اینترنتی محصولات کلیک کنید.

 

لیست محصولات رو می‌بینیم، مثلاً ما پژو پارس رو برای خرید انتخاب می‌کنیم.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

 

 

 

 

می‌بینیم که هیچ برنامه ای برای فروش این خودرو وجود ندارد، بنابر این یا باید در دوره‌های آتی منتظر فروش خودرو از همین طریق باشم یا خوردو را مستقیماً از بازار آزاد خریداری کنیم.

 

خودروی دیگری را انتخاب می‌کنیم مثلاً هایما:

 

 

دو شرایط برای پیش‌فروش این خودروها موجود است که با توجه به مدل خودرو، آپشن‌ها و تاریخ تحویل ، مبلغ پیش پرداخت متفاوت است.

مثلاً
تاریخ تحویل این خودرو اردیبهشت 1399 می‌باشد.

سود مشارکت برای این خودرو 18% می‌باشد یعنی هنگام تحویل خودرو به مبلغ پرداختی شما 18% سود افزوده می‌شود.

سود انصراف برای این خودرو 15% می‌باشد یعنی در صورتی که شما از خرید خودرو منصرف شوید، در تاریخ تحویل (اردیبهشت 1399) پول شما با 15% سود به شما عودت داده می‌شود.

و در نهایت مبلغی که به رنگ سبز نشان داده شده،مبلغی است که شما به صورت پیش پرداخت، می‌پردازید و ما بقی مبلغ را هنگام تحویل خودرو با توجه به قیمت روز خودرو می‌پردازید.

 

2-فوری:
در صورتی که قصد دارید خودرو را بدون معطلی با کمترین زمان ( یک روز ) خریداری نمائید می توانید به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و یا خودرو را از دلالان ( آگهی روزنامه، سایت دیوار و…) خریداری نمائید که در هر صورت خودروهای تحویل فوری چه از نمایندگی چه از دلال به قیمت بیشتر از کارخانه به فروش می‌رسد.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *