امداد رایانه تلفنی رشت

مرکز امداد رایانه رشت آماده ارائه خدمات رایانه کمک می باشد که می توانید با تماس با شرکت از طریق شماره 9099070545 سوالات خود را مطرح نمایید.

رفع مشکلات مربوط به نرم افزار های رایانه ای در این مرکز امداد رایانه رشت انجام میگیرد . نرم افزار های گوناگون رایانه در حال حاضر در اکثر سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد از جمله این نرم افزار های پرکاربرد می توان به نرم افزار آفیس اشاره نمود این نرم افزار یکی از نرم افزار های اداری می باشد که در اکثر اداره جات مورد استفاده قار می گیرد. اگر هرگونه مشکل در مورد نرم افزارهای اکسل – آفیس – اکسس – پاورپوینت و مابقی نرم افزار ها دارید می توانید با مرکز رایانه کمک رشت تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. این مرکز که یکی از بخش های شرکت پشتیبان رایانه می باشد دارای کارشناسان مجرب در زمینه مشکلات رایانه ای است.

اگر تلفن همراه شما چه با سیستم عامل اندروید و یا چه با سیستم عامل ios مشکلی دارد نیز همکاران ما در قسمت موبایل آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما می باشندو
در صورتیکه درخواتست اعزام کارشناس داشته باشید نیز می توانید با پر کردن فرم تماس با در سایت www.123pc.ir  از شرکت ما درخواست کارشناس کنید تا  در اسرع وقت به محل شما بیایند و مشکل شما را حل کنند.

همچنین کلیه سوالات خود را در زمینه موبایل می توانید از همکاران ما در بخش موبایل کمک رشت بپرسید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *