روش ساده کم کردن حجم یک عکس

روش ساده کم کردن حجم یک عکس

روش ساده کم کرن حجم یک عکس
اغلب وبلاگ نویسان و یا کاربرانی که با ارسال عکس در اینترنت سر و کار دارند مسئله حجم عکس برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در وبلاگ نویسی هرچه حجم عکسی که در وبلاگ خود قرار میدهید کمتر باشد سرعت باز شدن صفحه شما بیشتر خواهد بود و در نتیجه کاربر را برای باز شدن وبلاگ خود دچار خستگی نمیکنید.

مخصوصا اگر سرعت اینترنت بازدید کنندگان سایت شما کم باشد، حجم بالای عکس ها باعث میشود کاربر به خاطر طولانی شدن زمان لودینگ، وبلاگ شما را ترک کند و بازدید کننده خود را از دست خواهید داد.
یکی از راه هایی که بعضی کاربران انجام میدهند، تغییر اندازه عکس برای کمتر کردن حجم آن است که این روش با آنکه تاثیر زیادی در حجم عکس دارد ولی به علت کوچک شدن تصویر عملا کارایی خود را از دست خواهد داد.
در ادامه مطلب یک روش ساده برای کم کردن حجم عکس را آموزش خواهیم داد.
از این روش کاربرانی که میخواهند تصاویر خود را با حجم کمتری به وسیله ایمیل و یا راه های ارتباطی دیگر ارسال کنند نیز میتوانند استفاده کنند.
ابتدا نرم افزار Paint ویندوز را باز کنید.

روش ساده کم کرن حجم یک عکس

حل آنلاین تلفنی مشکلات کامپیوتری و مشکلات موبایل تماس با موبایل کمکرایانه کمک

عکس مورد نظر خود را به وسیله این نرم افزار باز کنید، میتوانید از حالت کشیدن و رها کردن عکس در داخل نرم افزار نیز برای باز کردن آن استفاده کنید.
سپس از منوی نرم افزار گزینه Save As را انتخاب کنید.

روش ساده کم کرن حجم یک عکس
سپس از منوی باز شده میتوانید از فرمت های PNG و یا GIF برای ذخیره سازی تصویر خود استفاده کنید. خواهید دید که از حجم عکس شما به میزان زیادی کم شده و با خیال راحت میتوانید از آن در وبلاگ و یا جای دیگر استفاده کنید.

روش ساده کم کرن حجم یک عکس
رایانه کمک
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *