روش های فیلمبرداری مخفی  اندروید با صفحه خاموش

گاهی اوقات نیاز دارید که از اتفاقی یا شخصی به صورت مخفی فیلمبرداری نمایید. در گذشته با استفاده از گوشی های موبایل معمول نوکیا کاری بسیار سخت بود. چرا در زمان فیلمبرداری و یا عکس گرفتن صدای مخصوصی به صورت اجبار پخش می شد. همچنین LED ها در پشت گوشی روشن می شدند تا توجه شخصی که از وی فیلمبرداری می شود را جلب نمایند. ولی با روی کار آمدن گوشی های اندروید نه تنها قابلیت ضبط مکالمات تلفنی، بلکه با برنامه فیلمبرداری مخفی قادر هستید با صفحه خاموش از  سوژه مورد نظر خود فیلمبرداری نمایید. به صورتی که گوشی قابلیت مکالمه را در زمان فیلمبرداری را از دست نمی دهد. شما می توانید در زمان نگه داشتن گوشی موبایل کنار گوش، فرصت بسیار مناسب بدون هیچ گونه جلب توجهی برای فیلمبرداری از سوژه مورد نظرتان خلق کنید.

امروزه با گسترش تکنولوژی می توانید از بسیاری از قابلیت های گوشی های موبایل استفاده نمایید. یکی از این قابلیت ها در گوشی های هوشمند (اندروید) استفاده از ضبط کننده فیلمبرداری ویدیویی است. استفاده از ضبط کننده فیلمبرداری ویدیویی جاسوسی بسیار جالب است.  از  طریق گوشی های هوشمند شما می توانید برای فلیمبرداری مخفی اندروید استفاده نمایید. در ادامه روش های فیلمبرداری مخفی اندورید با صفحه خاموش را برای شما بیان می کنیم:

گزینه های جایگزین فیلمبرداری مخفی اندروید با صفحه خاموش

اپلیکیش های بسیاری در فروشگاه Google Play وجود دارد که توسط آن ها می توانید فیلم ها را در حالت پس زمینه ضبط نمایید.

1 – استفاده از Background Video Recorder

Background Video Recorder یک برنامه کاربردی برای ضبط فیلم در پس زمینه به روش مخفیانه با صفحه خاموش است. شما از طریق این برنامه می توانید هنگامی که صفحه نمایش خاموش است با استفاده از گزینه ای برای فعال یا غیر فعال کردن صدای شاتر و پیش نمایش دوربین، اقدام به ضبط فیلم پیوسته نمایید. همچنین می توانید فیلمبرداری را به صورت مخفیانه انجام دهید تا سر ساعت مشخص شده دوربین اقدام به تصویربرداری نماید. یکی از ویژگی های فوق العاده این برنامه تونایی کار کردن با دیگر برنامه ها به شکل همزمان است. بنابراین به شیوه ای که هیچ مشکلی برای فرآیند ضبط پیش نیاید و آن را به صورت مخفیانه حفظ می کند.

کد گذاری حرفه ای این برنامه کاربران را قادر می سازد تا بتوانند از دوربین جلو نیز به کار ببرند تا یک فیلم با جزئیات بالا به ثبت برسانند. علاوه براین، بسیاری از کیفیت های مختلف در Background Video Recorder قرار داده شده است که کاربران براساس نیاز خود و میزان حافظه ذخیره سازی گوشی می توانید کیفیت ذخیره سازی را انتخاب نمایید. این نرم افزار از تنظیمات بی نظیری استفاده می کند و شما با تنظیم کردن برنامه می توانید بهترین نتیجه را داشته باشید. یکی از قابلیت های مهم این برنامه این است که پس از ضبط امکان ویرایش فیلم وجود دارد.

2 – فیلمبرداری مخفی اندروید با IRECORDER

IRECORDER یکی از برنامه های بسیار محبوب و پرطرفدار اندرویدی است که این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند توسط این برنامه فیلم های خود را در حالت پس زمینه ضبط نمایند. همچنین IRECORDER می تواند فیلم را در حالت قفل نیز ضبط کند. از دیگر قابلیت های IRECORDER می توان به ضبط با دوربین پشت یا جلو، پشتیبانی از زبان چندگانه، برش فیلم ها پس از ضبط اشاره کرد.

3 – فیلمبرداری مخفی اندروید با Hidden Screen Recorder

همان طور از نام برنامه مشخص است، این اپلیکیشن برای ضبط فیلم در پس زمینه گوشی های هوشمند به کار گرفته می شود. Hidden Screen Recorder یکی از بهترین برنامه های ضبط فیلم در پس زمینه به شمار می رود. از نکات بسیار مهم این برنامه می توان به ضبط فیلم در پس زمینه بدون دسترسی به root اشاره کرد. علاوه بر آن، ضبط صفحه نمایش مخفی برای شروع و متوقف کردن ضبط ویدیو، اقدامات یک لمسی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین، این برنامه یکی از بهترین ضبط کننده فیلم های پی زمینه محسوب می شود که می توانید از آن استفاده نمایید.

فیلمبرداری مخفی  اندروید4 – فیلمبرداری مخفی اندروید با Secret Video Recorder

اپلیکیشن Secret Video Recorder این امکان را برای کاربران خود ایجاد می کند که بتوانند اط ریق این برنامه به ضبط مخفی ویدیو بپردازند. این برنامه با گزینه هایی این امکان را به کابران می دهد که صدای شاتر و پیش نمایش دوربین را فعال یا غیر فعال نمایند. این برنامه قابلیت های بسیاری همانند ادامه فیلمبرداری هنگام خاموش شدن صفحه نمایش و زمان بندی برای ضبط را به شما ارائه می کند. به کار گیری این برنامه بسیار راحت بوده و با یک لمس توسط میانبر یا ویجت می توانید آن را فعال کنید.

5 –  Quick Video Recorder

ابتدا برنامه Quick Video Recorder دانلود نمایید. سپس در گوشی هوشمند اندرویدی خود بارگیری و نصب نمایید.

فیلمبرداری مخفی  اندروید پس از نصب و راه اندازی برنامه از شما می خواهید شرایط و قوانین را قبول نمایید.

برای ادامه روی گزینه Accept کلیک نمایید.

در ادامه به بخش تنظیمات مراجعه کرده و برنامه را براساس میل خود تنظیم نمایید.

اکنون به تنظیمات Custom notification بروید. در این بخش می توانید تمام تنظیمات از جمله نوار اطلاع رسانی نوار، محتوای نوار، پیش نمایش اطلاع رسانی و دیگر موارد را تنظیم نمایید.

سپس به صفحه اصلی برنامه بروید و روی نماد ضبط را لمس کنید.

در این قسمت شما باید به برنامه اجازه اقدام به ضبط فایل صوتی و یا ویدیویی نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *