قوانین وبسایت و سرویس های امداد رایانه

شرایط و قوانین سایت

کاربر گرامی ، توجه کنید:

استفاده از تمامی خدمات این وبسایت و یا گروه امداد رایانه به هر نحوی به منزله پذیرش کلیه قوانین و شرایط مندرج در این برگه میباشد.

ما که هستیم؟

مرکز پشتیبانی و خدمات تکنولوژی و فناوری امداد رایانه، با بکارگیری تکنسین ها و متخصصان با تجربه در سال 1391 شروع به کار نمود. هدف ما ارائه خدمات مورد نیاز کاربران با کمترین قیمت و بدون نیاز به مراجعه حضوری میباشد. خدمات قابل ارائه توسط امداد رایانه شامل موارد زیر میباشد:

      • پاسخگویی به مشکلات و سوالات کاربران به صورت تلفنی، آنلاین و ریموت
      • ارائه بسته های مکالمه اعتباری
      • آموزش تخصصی در زمینه های مربوط
      • طراحی و اجرای سایت
      • برنامه نویسی ویندوز و اندروید
      • خدمات تخصصی وردپرس
شرایط عمومی

کلیه قوانین و شرایط مندرج در این صفحه تحت حاکمیت قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک میباشد و طرفین متعهد به رعایت آنها میباشند. ایجاد هرگونه تغییر در قوانین و شرایط نیاز به اطلاع رسانی قبلی ندارد.

استفاده کاربران از هرکدام از سرویس ها و خدمات امداد رایانه به منزله مطالعه و قبول کلیه قوانین و مقررات مندرج در این صفحه میباشد. در صورتی عدم توافق با هرکدام از بندهای این توافقنامه کاربر ملزم است استفاده از خدمات امداد رایانه را قطع نماید.

تعریف کاربر

به کلیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی که از هر کدام از سرویس ها و خدمات امداد رایانه استفاده میکنند، کاربر میگویند.

بستر ارائه خدمات

مرکز امداد رایانه، خدمات خود را بر روی بستر های زیر ارائه میدهد:

  • ارائه خدمات تلفنی: امداد رایانه کلیه خدمات پشتیبانی خود را در اولین اولویت به صورت تلفنی ارائه میدهد.
  • ارائه خدمات آنلاین:  امداد رایانه این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که به صورت آنلاین از طریق قسمت پرسش و پاسخ داخل سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشند.
  • ارائه خدمات به صورت ریموت: مرکز امداد رایانه ، آماده ارائه خدمات خود به صورت ریموت از طریق نرم افزارهایی مانند ANYDesk و یا ریموت دسکتاپ میباشد.
  • ارائه خدمات از طریق بسته های اعتباری: امداد رایانه برای کلیه کاربرانی که امکان استفاده از بستر های بالا را ندارند این امکان را فراهم نموده است که با تهیه بسته های اعتباری مکالمه به صورت مستقیم با کارشناسان در ارتباط باشند.
  • ارائه خدمات حضوری: تمامی مشتریان امداد رایانه ائم از حقیقی و حقوقی میتوانند از خدمات حضوری استفاده نمایند. این خدمات شامل ارسال تکنسین حضوری و یا قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری میباشد. در حال حاضر خدمات حضوری در شهر های تهران و اصفهان ارائه میشود.
شرایط خدمات

کلیه خدمات ارائه شده توسط امداد رایانه در قالب مشاوره میباشد. به علت تاثیر اطلاعات ارائه شده و ترسیم موقعیت فعلی توسط مشتری بر کیفیت پاسخگویی و همچنین تاثیر مهارت های فردی مشتری برای استفاده از راهکارها و راهنمایی های ارائه شده توسط امداد رایانه؛ مسئولیت کلیه اتفاقات و عواقب پیش آمده ناشی از ارائه اطلاعات ناقص یا اشتباه توسط مشتری ، اجرای اشتباه دستورالعمل های ارائه شده ،برداشت اشتباه از راهنمایی ها و دستورالعمل های ارائه شده و انجام اقداماتی که در صلاحیت وی نیست، بر عهده مشتری میباشد و امدادرایانه در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارد.

هزینه ها

هزینه های ارائه خدمات بر اساس شرایط مختلف متغیر است. هزینه تمامی خدمات حتی تماس های تلفنی قبل از دریافت خدمات اعلام میگردد.

کیفیت و کمیت خدمات
  • محاسبه هزینه خدمات غیرحضوری، بر مبنای زمانی است که امداد رایانه به هر مشتری اختصاص میدهد و بر اساس دقیقه محاسبه میگردد.
  • در صورت نیاز، نحوه شناسایی مجدد مشتریانی که یکبار تماس گرفته اند بر اساس شماره تلفنی است که در تماس اعلام میکنند.
  • امداد رایانه این حق را برای خود محفوظ میدارد، در راستای سنجش و بهبود کیفیت پاسخگویی تمامی مکالمات انجام شده را ضبط و مورد بازبینی قرار دهد.
  • امداد رایانه متعهد میگردد مکالمه (تلفنی ، اینترنتی یا ریموت) را در کوتاه ترین زمان به سرانجام برساند.
  • کلیه کارشناسان پاسخگویی امداد رایانه از نظر علمی و روابط عمومی مورد آزمایش قرار گرفته اند و پس از گذراندن دوره های تخصصی به کار گرفته شده اند.
تعهدات امداد رایانه
  1. امداد رایانه متعهد میگردد دقیق ترین و بهترین پاسخ قابل ارائه جهت رفع مشکل به صورت غیرحضوری را به کاربر ارائه نماید.
  2. امداد رایانه متعهد میگردد در صورت نیاز کاربر به ارائه خدمات از طریق ریموت در سریع ترین زمان ممکن این امکان را فراهم نماید.
  3. امداد رایانه متعهد میگردد کوتاه ترین زمان انتظار برای اتصال کاربر به کارشناس را فراهم نماید. پیش بینی میشود در ساعات شلوغی حداکثر مدت زمان انتظار 5 دقیقه باشد.