قوانین سایت

  1. خانه
  2. قوانین سایت

توافقنامه آخرین بروزرسانی: 11/02/1400

استفاده از خدمات این وبسایت یا تماس با امداد رایانه به منزله قبول کلیه قوانین و شرایط مندرج در این صفحه میباشد. از همین رو خواهشمندیم قبل از تماس با ما یا استفاده از خدمات مطالب این صفحه را با دقت مطالعه نمایید.

امداد رایانه ممکن است بدون هرگونه اطلاع قبلی و در هر زمان نسبت به تغییر قوانین و شرایط مندرج در این صفحه اقدام نماید و هرگونه اعتراض در این مورد مردود میباشد.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید و یا مشکلتان همچنان حل نشده است میتوانید به صورت کاملا رایگان از مشاوره های آنلاین امداد رایانه استفاده کنید. در هر ساعت از شبانه روز با شما همراه هستیم!

در هر ساعت از شبانه روز میتونی با کارشناسای ما در ارتباط باشی!

پس همین الان با ما تماس بگیر

آمار سایت

  • 0
  • 967
  • 8
  • 10 مرداد 1400

شرایط استفاده از خدمات

قوانین عمومی

کلیه قوانین و شرایط مندرج در این صفحه تحت حاکمیت قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک میباشد و طرفین متعهد به رعایت آنها میباشند. ایجاد هرگونه تغییر در قوانین و شرایط نیاز به اطلاع رسانی قبلی ندارد.

استفاده کاربران از هرکدام از سرویس ها و خدمات امداد رایانه به منزله مطالعه و قبول کلیه قوانین و مقررات مندرج در این صفحه میباشد. در صورتی عدم توافق با هرکدام از بندهای این توافقنامه کاربر ملزم است استفاده از خدمات امداد رایانه را قطع نماید.

درباره امداد رایانه

امداد رایانه با هدف پاسخگویی به سوالات ، مشکلات و ارائه خدمات غیر حضوری رایانه ای ، اینترنتی و تلفن همراه در سال 1392 پایه گذاری شد. بهره گیری از کادر متخصص و حرفه ای و ارائه خدمات با کمترین هزینه از ویژگی های ما میباشد.

تعریف کاربر

به کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی که هر کدام از سرویس ها و خدمات امداد رایانه را دریافت و استفاده میکنند، کاربر میگویند.

بستر خدمات قابل ارائه

امداد رایانه ، خدمات خود را در قالب پاسخگویی تلفنی، پاسخگویی آنلاین و اتصال ریموت ارائه مینماید. لازم به ذکر است در صورت نیاز مشتری به دریافت خدمات حضوری ، ارسال کارشناس در شهر های تهران و اصفهان امکان پذیر میباشد.

شرایط خدمات

کلیه خدمات ارائه شده توسط امداد رایانه در قالب مشاوره میباشد. به علت تاثیر اطلاعات ارائه شده و ترسیم موقعیت فعلی توسط مشتری بر کیفیت پاسخگویی و همچنین تاثیر مهارت های فردی مشتری برای استفاده از راهکارها و راهنمایی های ارائه شده توسط امداد رایانه؛ مسئولیت کلیه اتفاقات و عواقب پیش آمده ناشی از ارائه اطلاعات ناقص یا اشتباه توسط مشتری ، اجرای اشتباه دستورالعمل های ارائه شده ،برداشت اشتباه از راهنمایی ها و دستورالعمل های ارائه شده و انجام اقداماتی که در صلاحیت وی نیست، بر عهده مشتری میباشد و امدادرایانه در این خصوص هیچگونه مسئولیتی ندارد.

هزینه ها

تعرفه خدمات قابل ارائه توسط امدادرایانه بر اساس بستر ارائه متفاوت است. هزینه تماس تلفنی با امدادرایانه از تلفن ثابت دقیقه ای 2000 تومان میباشد. هزینه دیگر خدمات در صفحه خدمات همین سایت درج شده است.

روش های تماس

کاربر گرامی جهت تماس با امداد رایانه از تلفن ثابت میتوانید از شماره 9092305460 (برای تهران) و شماره 9099070545 (برای کاربران کل کشور) استفاده کنید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی یا امر ضروری میتوانید از شماره 02170703038 استفاده کنید.

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید و یا قصد تماس با تلفن همراه را دارید میتوانید یک بسته مکالمه برای تماس با موبایل تهیه کنید. با تهیه بسته مکالمه موبایل همچنین میتوانید در هزینه های تماس صرفه جویی کنید.

جهت تهیه بسته مکالمه تلفن همراه اینجا! کلیک کنید

کیفیت و کمیت خدمات

  • محاسبه هزینه خدمات غیرحضوری، بر مبنای زمانی است که امداد رایانه به هر مشتری اختصاص میدهد و بر اساس دقیقه محاسبه میگردد.
  • در صورت نیاز، نحوه شناسایی مجدد مشتریانی که یکبار تماس گرفته اند بر اساس شماره تلفنی است که در تماس اعلام میکنند.
  • امداد رایانه این حق را برای خود محفوظ میدارد، در راستای سنجش و بهبود کیفیت پاسخگویی تمامی مکالمات انجام شده را ضبط و مورد بازبینی قرار دهد.
  • امداد رایانه متعهد میگردد مکالمه (تلفنی ، اینترنتی یا ریموت) را در کوتاه ترین زمان به سرانجام برساند.
  • کلیه کارشناسان پاسخگویی امداد رایانه از نظر علمی و روابط عمومی مورد آزمایش قرار گرفته اند و پس از گذراندن دوره های تخصصی به کار گرفته شده اند.

تعهدات امداد رایانه

  1. امداد رایانه متعهد میگردد دقیق ترین و بهترین پاسخ قابل ارائه جهت رفع مشکل به صورت غیرحضوری را به کاربر ارائه نماید.
  2. امداد رایانه متعهد میگردد در صورت نیاز کاربر به ارائه خدمات از طریق ریموت در سریع ترین زمان ممکن این امکان را فراهم نماید.
  3. امداد رایانه متعهد میگردد کوتاه ترین زمان انتظار برای اتصال کاربر به کارشناس را فراهم نماید. پیش بینی میشود در ساعات شلوغی حداکثر مدت زمان انتظار 5 دقیقه باشد.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

فهرست