مشکلات نرم افزار اینستاگرام و راه های رفع آن

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار می باشد. با توجه به محبوبیت آن مشکلات بسیاری نیز دارد. در ادامه مطالب می خواهیم به بررسی مشکلات و راهکارهای رفع این نرم افزار بپردازیم:

همان طور که می دانید اینستاگرام یک نرم افزار شبکه اجتماعی مبتنی بر روابط میان افراد است. این نرم افزار در کشور بسیار پرطرفدار است و بسیاری از مردم روزانه در آن فعالیت دارند. این فعالیت ها حاوی دنبال کردن افراد مورد علاقه، اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های خود، اظهار نظر در رابطه با مطالب و عکس های دیگران می باشد. از آنجایی های موضوع اطلاعات و دانش در استفاده از نرم افزار اینستاگرام بسیار اهمیت دارد، تصمیم گرفتیم به برخی از مشکلات در این زمینه اشاره کنیم:

چگونه اکانت اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

برای حذف اکانت اینستاگرام خود باید نام کاربری یا پست الکترونیک خود را که به اکانت شما وصل است، بدانید. بنابراین باید وارد سایت حذف اکانت اینستاگرام شوید و با وارد کردن اطلاعات مورد نظر و رمز عبور، نسبت به دیلیت اکانت اینستاگرام خود اقدام نمایید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید باید آن را بازیابی نمایید. بازیابی رمز عبور می تواند توسط پست الکترونیک یا شماره همراهی که به اکانت وصل است انجام شود.

چند نکته در رابطه با دیلیت اکانت اینستاگرام

با پاک کردن اکانت اینستاگرام خود به هیچ عنوان راهی  برای برگشت اطلاعات پیج قبلی وجود ندارد. حتی اینستاگرام این قابلیت را ندارد که اکانت پاک شده را بازگرداند.

با توجه به حریم خصوصی افراد، اینستاگرام قابلیت امکان ایجاد پیچ جدید با اکانت قبلی پاک شده را به دیگران نمی دهد. حتی ادمین پیچ حذف شده نمی تواند از نام اکانت استفاده نماید. چنان چه پیج اینستاگرام شما مهم است تما پیش از پاک کردن دائمی اکانت خود، اسم اکانت خود را تغییر دهید. در ضمن در رابطه با ایمیل ثبت شده نیز صدق می کند. چنان چه می خواهید برای مدتی اینستاگرام را کنار بگذارید یا از اینستا گرام خسته شده اید و می خواهید سریع اینستاگرام خود را پاک کنید. شما می توانید به جای دیلیت اکانت، اینستاگرام خود را غیرفعال نمایید. با حذف موقت اکانت اینستاگرام می توانید در هر زمانی که می خواهید دوباره پیج اینستاگرام خود را فعال نمایید.

حذف حساب اینستاگرام بدون داشتن پسورد امکان پذیر نمی باشد. برای حذف اکانت اینستاگرام خود باید توسط سایت اینستاگرام وارد پیج خود شده و مرال مربوطه را انجام دهید. در صورتی که پسورد اکانت خود را فراموش کرده اید، می توانید با بازیابی پسورد خود اقدام به ثبت پسورد جدید نموده و سپس مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام خود را انجام دهید.

امکان پاک کردن اینستاگرام از طریق شماره همراه وجود ندارد. تنها شما می توانید با استفاده از شماره تلفن ثبت شده در پیج خود اقدام به تغییر پسورد اینستاگرام خود نمایید.

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

ریپورت شدن در اینستاگرام اغلب به عوامل مشخصی بستگی دارد و آن نقص قوانین اینستاگرام می باشد. این نرم افزار پست هایی در رابطه با مطالب خشونت آمیز، پست ها یا کامنت های تبلیغاتی، منتشر کردن تصاویر و کانت های غیر اخلاقی و مواردی از این دست را مشکل ساز دانسته است. علاوه بر حذف پست ها، ممکن است اکانت را نیز برای مدتی بلاک کرده و از دسترس خارج کند. در این مواقع بهتر است مدت زمانی را برای باز شدن حساب خود صبر نمایید. سپس در صورت باز شدن اکانت، نسبت به حذف تمام موارد غیر مجاز اقدام نمایید. ولی چنان چه حساب کاربری شما باز نشد باید از طریق پشتیبانی اینستاگرام اقدام نمایید.

چگونه مشکل ورود به اینستاگرام را رفع کنیم؟

از مشکلاتی که بسیاری از افراد در زمان استفاده از اینستاگرام، به ویژه در هنگام بروزرسانی رخ می دهد. در زمان ورود به اینستاگرام با خطاهای متعددی روبه رو می شوند. از دیگر مشکلات رفرش نشدن پست ها ( عدم نمایش پست های جدید) است. در این مواقع باید ارتباط اینترنتی خود را بررسی نمایید. چنان چه از اینترنتی خانگی استفاده می کنید، بهتر است DNS های آن را تغییر دهید. یا این که مودم خود را ریست نمایید تا IP اینترنت تان تغییر کند.

در صورتی که با موارد بالا مشکل شما رفع نشد، باید از طریق سرویس دهنده اینترنت خود موضوع را بررسی  نمایید. پیشنهاد می شود پیش از انجام این کار، افظه پنهان یا Cache خود را حذف نمایید و اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. چنان چه از اینترنت تلفن همراه استفاده می کنید اطمینان یابید در تنظیمات APN خود، تنظیمات را دست کاری نکرده باشید. چنان چه تنظیمات را تغییر داده اید، بهتر است APN را حذف و مجددا بسیازید. به این ترتیب می توانید به رفع مشکل ورود به اینستاگرام خود کمک نمایید.

چگونه اکانت هک شده خود را پس بگیریم؟

یکی از مشکلاتی افراد در هنگام بروزرسانی این است که اکانت آن ها هک می گردد. برای بازیابی اکانت اینستاگرام بهترین راه استفاده از پشتیبانی اینستاگرام می باشد. بنابراین علاوه بر  توضحیات لازم، باید نام کاربری، آخرین رمز عبور، پست الکترونیک و تصویر پروفایل خود را به پشتیبانی اینستاگرام ارسال نمایید. سپس تا نسبت به برگشت اکانت شما اقدامات لازم را انجام دهند.

نکاتی که باید در ارسال عکس به پشتیبانی اینستاگرام به آن توجه کنید

کدی که نرم افزار اینستا در ایمیل برای شما فرستاده است را در یک برگه A4 به صورتی که خوانا باشد، یادداشت نمایید.

نام کاربری اینستاگرام، نام گوشی همراه که با آن اکانت خود را ایجاد کرده اید، آدرس ایمیل و شماره همراه خود را یادداشت نمایید.

کاغذ A4 را در فاصله مناسب در دست خود قرار دهید و از فردی بخواهید از شما عکس بگیرد. تلاش کنید تصویر کاملا واضح و چهره شما مشخص باشد. عکس را به همراه دیگر اطلاعات اکانت خود به آدرس ایمیل اینستاگرام بفرستید و منتظر پاسخ شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات نرم افزار اینستاگرام و راه های رفع آن»

  1. با سلام و خسته نباشید من رمز اینستامو فراموش کردم لینک ریست پسورد به گوشیم ارسال میشه ولی وقتی میزنم روش صفحه اصلی اینستا میاد با برنامه هم لینک رو باز میکنم گزینه عوض کردن رمز نمیاد خود صفحه اصلی اپ باز میشه چجوری مشکلمو حل کنم

    1. درود بر شما
      میتونید لینک بازنشانی رو به واتساپ شماره 09108889970 ارسال کنید تا رمز جدید براتون ساخته و ارسال بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *