نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد اکانت تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

اگر قبلاً به دلایل شخصی از اینستاگرام استفاده می کنید ، چرا از آن برای شغل خود استفاده نمی کنید؟

اینستاگرام گزینه ایجاد نمایه تجاری در سال 2016 را معرفی کرد. از آن زمان ، بازاریابان رسانه های اجتماعی از این بستر به نفع خود (و به درستی) استفاده می کردند.

ساختن اینستاگرام بخشی از استراتژی بازاریابی در رسانه های اجتماعی بزرگتر در کسب و کار شما ، فقط چند ضربه به صفحه نمایش می گیرد.

اگر هرگونه سوال و مشکلی در زمینه نرم افزار اینستاگرام دارید می توانید از تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۴۰ تماس بگیرید و همچنین برای تماس از سراسر کشور اقدام به خرید بسته مکالمه نمایید.

نمایه تجاری اینستاگرام چیست؟
ایجاد نمایه حرفه ای اینستاگرام برای تجارت شما مزایایی را برای بازاریابان ، رهبران و مشتریان ایجاد می کند. از سال 2017 ، 25 میلیون شغل در اینستاگرام ثبت شده بودند. آیا می توانید تصور کنید که این تعداد اکنون به چه شکل به نظر می رسد؟

پروفایل های کسب و کار اینستاگرام یک ویژگی رایگان است که اینستاگرام به مارک هایی پیشنهاد می کند که حساب هایشان به عنوان مشاغل شناخته شوند. این پروفایل ها ویژگی های بیشتری نسبت به پروفایل های شخصی دارند ، مانند دسترسی به تجزیه و تحلیل ، هدف قرار دادن تبلیغات و یک دکمه تماس.

اگر در مورد نحوه ایجاد یک پروفایل تجاری کنجکاو هستید ، در جای مناسب قرار دارید. ما قصد داریم یک راهنمای گام به گام برای ایجاد یک نمایه تجاری اینستاگرام ، و همچنین بیشتر مزایایی که در اختیار داشتن یک کاربر قرار می گیریم ، مرور کنیم.

چگونه می توانم نمایه تجاری اینستاگرام ایجاد کنم؟
برنامه اینستاگرام را بارگیری و راه اندازی کنید
با آدرس ایمیل حرفه ای خود وارد شوید
برای شرکت خود نام کاربری و رمزعبور ایجاد کنید
یک تصویر پروفایل حرفه ای از شرکت خود اضافه کنید که به راحتی قابل تشخیص باشد
به تنظیمات نمایه خود بروید و به سمت پایین بروید تا به حساب کاربری تغییر دهید
اطلاعات درخواستی مانند نام تجاری ، محل و شماره تلفن را درخواست کنید
شروع به ارسال محتوای متناسب با شغل کنید ، از هشتگ استفاده کنید و سایر حسابهای تجاری در صنعت خود را دنبال کنید

بیایید با چند عکس به شما در این مراحل شیرجه بزنیم تا شما را راهنمایی کنند ، باید؟

نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام
اگر قبلاً یک اکانت اینستاگرام دارید ، می دانید که تنظیم آن چقدر آسان است. خوشبختانه ، اینستاگرام روند ایجاد پروفایل تجاری را به همین سادگی انجام داده است.

1. برنامه اینستاگرام را بارگیری کنید

این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما برنامه تلفن همراه اینستاگرام بیشترین کاربر پسند اینستاگرام است (در مقایسه با نسخه دسک تاپ). اگر برنامه را در تلفن هوشمند خود ندارید ، قدم بردارید.

2. ایجاد یک حساب کاربری شخصی

این ممکن است ضد کارآمد به نظر برسد ، اما به یاد داشته باشید: در پشت هر مشاغل انسانها قرار دارند. اگر حساب اینستاگرام ندارید ، قبل از ایجاد حساب کاربری خود باید شخصی را ایجاد کنید.

اگر از ابتدا شروع می کنید ، با ایمیل مدیر رسانه های اجتماعی خود نمایه ایجاد کنید یا یک ایمیل ساختگی مانند socialmedia@yourbusiness.com اختصاص دهید. این کار باعث نمی شود اینستاگرام هر شخصی از اطلاعات شخصی شما را از حساب فیس بوک بیرون بکشد.

هنوز این حساب را به عنوان یک نمایه تجاری ایجاد نکرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است که انگار چنین است. نام کاربری یا دسته ای که برای شرکت خود انتخاب می کنید باید برای مشتریان و عموم مردم آسان باشد. چه آسانتر از استفاده از نام شرکت شما؟

در تمام سیستم عامل های اجتماعی ، نام کاربری باید برای افزایش سهولت در دسترسی مشتریان و افزایش شهرت برند شما سازگار باشد. اگر نام شرکت شما گرفته شده است ، سعی کنید تا حد ممکن یک نام کاربری بیاورید.

علاوه بر این ، می خواهید یک گذرواژه مرتبط با تجارت را به حساب اینستاگرام خود اختصاص دهید که برای شما و هر بازاریاب دیگری که برای حفظ کردن به آن دسترسی دارند ، آسان باشد

پس از ایجاد نمایه ، اینستاگرام از شما خواسته می شود که یک نام کاربری و رمز عبور را به حساب خود تعیین کنید. اگرچه ما هنوز این حساب را به عنوان یک نمایه تجاری تبدیل نکرده ایم ، اکنون زمان آن رسیده است که انگار اینگونه عمل کند. نام کاربری یا دسته ای که برای شرکت خود انتخاب می کنید باید برای مشتریان و عموم مردم آسان باشد. چه آسانتر از استفاده از نام شرکت شما؟

در تمام سیستم عامل های اجتماعی ، نام کاربری باید برای افزایش سهولت در دسترسی مشتریان و افزایش شهرت برند شما سازگار باشد. اگر نام شرکت شما گرفته شده است ، سعی کنید تا حد ممکن یک نام کاربری بیاورید.

علاوه بر این ، می خواهید یک گذرواژه مرتبط با تجارت را به حساب اینستاگرام خود اختصاص دهید که برای شما و هر بازاریاب دیگری که برای حفظ کردن به آن دسترسی دارند ، آسان باشد.

4. بارگذاری یک تصویر نمایه برای حساب کاربری خود
اکنون زمان آن است که به جای بارگذاری تصویری از توله سگ خود ، از لوگوی برند خود به عنوان تصویر نمایه خود استفاده کنید. این امر نه تنها آگاهی از برند را به عنوان یک کل افزایش می دهد بلکه باعث اطمینان مشتریان و سایر علاقمندان به تجارت شما می شود که در جای مناسب قرار دارند.

5- به یک نمایه حساب کاربری Instagram تغییر دهید
ما آماده هستیم از یک حساب شخصی به یک حساب تجاری تغییر دهیم.

سلب مسئولیت: ایجاد یک نمایه تجاری در اینستاگرام شما را به داشتن صفحه کسب و کار در فیس بوک نیاز دارد.
روی “تنظیمات” از منو در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود ضربه بزنید. این دکمه به نظر می رسد مانند دنده در iOS یا بیضوی در تلفن های Android است.

از آنجا ، به پایین حرکت خواهید کرد تا زمانی که گزینه “ابزارهای کسب و کار در Instagram” را امتحان کنید. این را انتخاب کنید ، سپس روی نمایش پرده ای کلیک کنید تا اینکه از شما خواسته شود Instagram خود را به صفحه کسب و کار Facebook خود وصل کنید.

اینستاگرام از شما می خواهد تا نمایه حرفه ای Facebook خود را وصل کنید. همچنین از شما می خواهد که مشاغل خود را طبقه بندی کرده و اطلاعات تماس خود را مرور کنید.

6. مشخصات کسب و کار اینستاگرام خود را تکمیل کنید
اطلاعات پروفایل کسب و کار اینستاگرام
قبل از شروع به ارسال عکس و فیلم ، حتما فیلدهای زیست اطلاعاتی و تماس با اینستاگرام خود را پر کنید. این اطمینان حاصل خواهد کرد که هرکسی که از نمایه شما بازدید می کند ، ایده ای راجع به آنچه شما انجام می دهید ، در جایی که در آن قرار دارید ، و چگونگی تماس با تیم شما می تواند داشته باشد. این کار را می توانید در هر زمان و با زدن دکمه “ویرایش نمایه” در صفحه نمایه خود انجام دهید. اکنون که نمایه اینستاگرام خود را با موفقیت به نمایه تجاری تبدیل کرده اید ، می توانید با اطلاعاتی درباره سازمان و نام تجاری خود شروع به ساختن آن کنید.

و ، فراموش نکنید که Instagram Nametag خود را تنظیم کرده و آن را در تجارت خود به نمایش بگذارید. این امر باعث می شود تا نمایه تجاری جدید شما در اینستاگرام پیدا شود.

7. شروع به پر کردن حساب کاربری خود با محتوای ارزشمند کنید
تبریک می گویم! نمایه تجاری اینستاگرام شما کامل است. زمان آن رسیده است که صفحه خود را با محتوای هیجان انگیز مخاطبان خود جستجو کنید.

4 مزیت از نمایه تجاری اینستاگرام
اگر سهولت در ایجاد یک نمایه تجاری شما را متقاعد نکرده است که به اقدامی بپردازید ، شاید برخی از مزایایی که در آن به وجود آمده باشد.

اینستاگرام Insights به بازاریاب ها نگاهی می اندازد که تجارت خود در این پلتفرم چگونه انجام می شود. تجزیه و تحلیل های اینستاگرام می تواند ترافیک را به صفحه شما ، کلیک وب سایت ، دسترسی و حتی برداشت های کلی ردیابی کند.

تبلیغات اینستاگرام گزینه ای برای کاربران با نمایه تجاری است. در صورت نیاز به یک بستر دیگر برای تبلیغ محصولات و خدمات خود (که نمی داند) ، تبلیغات در اینستاگرام برای حرفه ای ها آسان می شود.

دکمه های تماس با یک پروفایل تجاری قابل اجرا هستند. با استفاده از این ویژگی ، افرادی که از نمایه شما بازدید می کنند نیازی به ترک صفحه ندارند تا با شما ارتباط برقرار کنند. درعوض ، آنها به سادگی می توانند از اطلاعات تماسی که به آنها ارائه می دهید انتخاب کرده و سریعاً به آن دسترسی پیدا کنند. اگر مشتریان ترجیح می دهند در برنامه باقی بمانند ، همیشه گزینه ارسال DM Instagram را دارند.

پیوندها در استوری های اینستاگرام برای مشاغل با بیش از 10،000 دنبال کننده در دسترس هستند. این ویژگی که یک بار فقط برای حساب های تأیید شده اینستاگرام در دسترس است ، یکی دیگر از راه های عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما درست از پروفایل تجاری اینستاگرام شماست.

استفاده از حساب کاربری جدید اینستاگرام خود
پس از ایجاد نمایه تجاری ، فقط منطقی است که فرصتهای موجود در آن را کشف کنید. ساده ترین قسمت کامل است ، اما مراحل بعدی به شما امکان سرگرمی و خلاقیت می دهد: ایجاد محتوای شگفت انگیز برای خوراک خود و تماشای پیروان در حال ریختن.

دریابید که چگونه می توانید از فیلترهای اینستاگرام به بهترین نحو استفاده کنید یا به راهنمای نهایی ما در بازاریابی اینستاگرام نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که از آنچه در پیش رو دارید استفاده می کنید.
Send feedback
History
Saved
Community

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *