آموزش افزایش عمر باطری

یکی از مشکلاتی که معمولا در استفاده از باطری های موبایل با آن مواجه می باشید این موضوع می باشد که چکونه از گوشی خود استفاده نماییم که عمر باطری آن افزایش پیدا کند. که در این مقاله قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

اولین نکته در مورد استفاده از گوشی ها برای افزایش عمر باطری آن این می باشد که بعد از خرید گوشی باید چه کاری انجام شود و برای شارژ برای اولین بار چه نکاتی را باید رعایت نماییم. همانگونه که میدانید بعد از خرید گوشی باطری گوشی دارای شارژ حدودا 25 درصد تا 30 درصد می باشد و سوالی که بسیاری بعد از خرید گوشی دارند این موضوع می باشد که چه قدر باید گوشی خود را شارژ کنند و اصول اینکار چیست.

بهترین روش شارژ گوشی برای شارژ اولیه این می باشد که شارژ گوشی شما به 20 درصد برسد و بعد از آن گوشی را خاموش نمایید و به شارژ بزنید و منتظر بمانید که گوشی فول شارژ شود. در گذشته گفته میشد که گوشی های خود را 6 ساعت به شارژ بزنید ولی این موضوع درباره گوشی ها جدید صدق نمیکند. و کافیست شما گوشی خود را خاموش نموده و تا کامل شدن شارژ آن صبر نمایید.

نکته دومی که در مورد نحوه استفاده از گوشی برای افزایش عمر باطری آن وجود دارد این موضوع می باشد که شما به هیچ عنوان از گوشی خود در هنگام شارژ استفاده ننمایید چرا که اینکار موجب مستهلک شدن باطری گوشی شما می شود. و علت این موضوع این می باشد که باطری گوشی شما در حال شارژ شدن می باشد و سل های این باطری درحال افزایش سطح پتانسل می باشد ولی در جا از آنها کم می شود که این مورد موجب کاهش عمر باطری می شود

نکته دیگر که برای افزایش عمر باطری می توان به آن اشاره نمود این موضوع می باشد که بهتر است گوشی خود را در حال خاموش به شارژ بزنید.

و آخرین نکته برای افزایش عمر باطری این می باشد که اجازه ندهید سطح باطری گوشی شما زیر 15 درصد برسد و قبل از رسیدن به 15 درصد اقدام به شارژ باطری گوشی خود نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *