آموزش بک آپ گیری در گوشی های موبایل اندروید

یکی از مواردی که خیلی مورد نیاز می باشد بک آپ گرفتن از اطلاعات گوشی های موبایل می باشد. از سیستم عامل های گوشی موبایل سیستم عامل اندروید می باشد که در زیر به نح.ه بک آپ گیری در این موبایل ها را آموزش می دهیم.
یکی از روتین ترین روش های بک آپ گیری از اطلاعات در گوشی های اندروید استفاده از جیمیل میباشد. با توجه به سرویس هایی که توسط شرکت گوگل در سیستم عامل اندروید استفاده می شود معرفی یک جیمیل به این گوشی ها تقزیبا ضروری شده است و در خیلی از موارد بدون معرفی نمودن جیمیل نمی توان از بسیاری از امکانات موبایل خود استفاده کنید. از جمله این امکانات گوگل پلی می باشد که شما از طریق گوگل پلی می توانید نرم افزار های مورد نیاز خود را با خیال راحت دانلود و نصب نمایید. اما هنگامیکه شما یک حساب جیمیل به گوشی همراه خود معرفی می کنید میتوانید همان ابتدا اقدام به بک آپ گیری از شماره های تماس-حساب های شبکه های احتماعی و اس ام اس های خود تهیه کنید و در جیمیل خود ذخیره کنید هنگامیکه گوشی شما ریست فکتوری شود اطلاعات شما پاک می شود و شما می توانید با معرفی دوباره همان جیمیل به گوشی خود تمام اطلاعاتی که بک آپ گرفته شده است را برگردانید که اینکار به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.

برای حل مشکلات رایانه ای می توانید با رایانه کمک تماس بگیرید.

اما برای بک آپ گیری کامل از اطلاعات گوشی موبایل خود شما دو راه پیش رو دارید یا شنا می توانید با اتصال گوشی خود به یک کامپیوتر اطلاعات خود را انجا ذخیره کنید و یا اینکه با نصب نرم افزار wondershare  روی کامپیوتر خود به صورت حرفه ای اطلاعات خود را بک آپ بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *