آموزش نرم افزار کرل ویدئو – امداد رایانه

در این آموزش قصد داریم به آموزش نرم افزار کرل ویدئو استادیو بپردازیم. قبل از اینکه شروع به آموزش این نرم افزار کنیم مقداری به معرفی این نرم افزار می پردازیم:

این نرم افزار جهت ایجاد کلیپ های ویدئویی استفاده می شود. از ویژگی های مهم این نرم افزار این می باشد که کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و همچنین دارای گزینه های بسیار جذاب می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های این نرم افزار گزینه های بسیار جالب برای ادیت و دادن افکت به صوت می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با ترکیب چند ویدئو و چند صوت و همچنین تصاویر کلیپ های تصویری بسازید. علاوه بر این این امکان وجود دارد که که به تصویر و ویدئو و صوت های خود افکت های جذابی دهید.

در اولین قدم بعد از نصب این نرم افزار با محیط زیر رو به رو می شوید:

همانگونه که در عکس بالا مشاهده میکنید یک ویدئو در این نرم افزرا اضافه شده است که اینکار را با دراگ & دراپ می توانید انجام دهید.

در پنل سمت راست آن گزینه هایی وجود دارد برای افکت دادن به ویدئو که در جای خود این کباحث را به شما اموزش خواهیم داد. قسمت پایین نیز شما میتوانید صوت و ویدئوهای خود را اضافه نمایید.

در این قسمت شما میتوانید چند ویدئو و چند صوت را اضافه نمایید و همچنین این ویدئو و صوت ها را ادیت و برش دهید.

همچنین اگر ویدئوی شما دارای صدا می باشد می توانید این صدا را از ویدئوی خود جدا کنید.

برای دادن افکت ویدئویی در پنل بالا سمت راست گزینه هایی برای ادیت ویدئو وجود دارد که در این قسمت این موارد را به شما آموزش می دهیم

پرکاربردترین این گزینه ها FX می باشد که با زدن این گزینه شمامی توانید افکت خاصی را روی ویدئوی خود قرار دهید

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *