آموزش نصب اسکنر

آخرین بروزرسانی این مقاله : 10 مرداد 1400

افزودن لوازم و قطعات جدید به سیستم های کامپیوتری نیازمند طی کردن مراحلی است تا با موفقیت همراه باشد. این مراحل برای تمامی لوازم مانند اسکنر ، پرینتر و دیگر لوازم جانبی تقریبا مشابه است. اگر در نصب اسکنر جدید بر روی کامپیوتر خود مشکلی دارید با این مقاله تا انتها همراه باشید.

برای دریافت مشاوره تلفنی با شماره 9099070545 با تلفن ثابت تماس برقرار نمایید

مرحله 1- اتصال به کامپیوتر

برای نصب اسکنر و یا دیگر قطعات در ابتدا نیاز است که اتصال بین اسکنر و یا دستگاه دیگری که قصد نصب آن را دارید برقرار شود. در صورتی که تغذیه اسکنر شما با استفاده از آدابتور و یا برق مستقیم است کابل آن را متصل کرده و سپس کابل دیتای آن را که معمولا USB است به کامپیوتر خود متصل کنید.

مرحله 2- نصب درایور نرم افزاری

پس از برقرای اتصال USB اسکنر و کامپیوتر ، یک اعلان مربوط به اینکه دستگاه متصل شده ناشناخته است دریافت خواهید کرد. در این مرحله نیاز به نصب درایور دستگاه متصل شده دارید. در صورتی که اسکنر شما دارای دیسک نصب است باید آن را در دستگاه قرار داده و فایل نصب آن را که معمولا با نام Setup.exe در دیسک نصب وجود دارد باز کرده و نصب کنید.

اما در صورتی که دیسک نصب اسکنر را ندارید پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار های نصب اتوماتیک درایور مانند نرم افزار درایور پک که در بخش دانلود ها موجود است میباشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید درایور اسکنر خود و یا حتی درایور های دیگر سیستمتان که منقضی شده است یا نصب نیست را نصب کنید.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

در صورتیکه مشکلی در مورد این مقاله دارید و یا هرگونه سوالی در مورد کامپیوتر و موبایل دارید با شماره 9092305460 از تهران تماس بگیرید و از سراسر کشور اقدام به خرید بسته مکالمه نمایید.

3 دیدگاه دربارهٔ «آموزش نصب اسکنر»

  1. سلام من هر برنامه ایی رو میخوام تو لپ تاپم نصب کنم میگه باید کد زیر رو اسکن کنید . بعد برای اسکن کد کیو ار باید برنامه اسکنر کد کیو ار رو نصب کنم . ولی هر کاری میکنم برنامش تو لپ تاپم نصب نمیشه باید چیکار کنم ؟

  2. من اسم اسکنرم plustek هست و میخوام نرم افزارش رو تو کامپیتور نصب کنم باید, چکار کنم و با سی دی بهم خطا میده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *