افزایش سرعت سایت های وردپرسی

در این مقاله روش هایی برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی آموزش داده می شود

من 9 روش مؤثر را برای سرعت بخشیدن به سایت شما در ابتدا ذکر کرده ام. اینها تا کنون مهمترین اقداماتی هستند که می توانید برای سریعتر بارگذاری سایت خود انجام دهید.

در واقع ، اگر از هیچ تاکتیکی فراتر از 9 مورد اول استفاده نکنید ، بسیار خوب خواهید بود.

پس از آن ، 27 راه دیگر برای سرعت بخشیدن به WordPress پیدا خواهید کرد. هر یک از این تاکتیکها باعث می شود سایت شما کمی سریعتر در مورد نتایجی که قبلاً به دست آورده اید ترکیب شود.

و یک چیز دیگر که باید بدانید وجود دارد.

اینها تاکتیک های دقیقی است که من استفاده می کنم

من در اینجا هیچ تاکتیکی را ذکر نمی کنم که الان استفاده نمی کنم.

در حقیقت ، قبل از نوشتن این پست ، من به لیست عظیمی از تکنیک های عملکرد ، از جمله مواردی که قبلاً هرگز امتحان نکرده ام ، رسیده ام و همه آنها را امتحان کردم.

Competethemes.com قبلاً به سرعت بارگیری می شد ، اما پس از استفاده از هر تاکتیک عملکردی که در زیر ذکر شده است ، بسیار سریع است.

در اینجا نتایج GTMetrix آورده شده است:

رقابت مضامین Gtmetrix
اولین بار من گرفتن نمره 100٪ PageSpeed
و اگر من از یک مکان نزدیک در Pingdom استفاده کنم ، آنها بارگیری سایت من را فقط در 0.571 ثانیه گزارش می کنند.

تست سرعت پینگدوم

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

 

برخی از معیارهای سریع قبل از شروع کار:

> زمان بار 3s کند است
زمان بار 2-3s خوب است
1-2 بار زمان بار سریع است
زمان بار 0-1 ثانیه بسیار سریع است
اولین هدف شما باید بارگیری سایت شما در کمتر از سه ثانیه باشد. برخورد با این معیار بسیار مهم است یا مطمئناً بازدیدکننده دارید که قبل از اتمام بارگذاری سایت شما ترک کنند.

اگر 9 تاکتیک اول را در زیر پیاده سازی می کنید ، هیچ مشکلی در بار زمان بار خود را زیر 3s نخواهید داشت.

اگر می خواهید سایت شما فقط در 1 ثانیه بارگیری شود ، لازم است بیشتر از هر تاکتیکی که در اینجا ذکر شده استفاده کنید. من اگر چند ثانیه با تاکتیک های 1-9 صاف کنید و روزانه با آن تماس بگیرید ، شما را مقصر نمی دانم

احتمالاً اکنون شروع به خارش کرده اید ، بنابراین مهمترین اقدامی که می توانید برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود بردارید ، اینجاست.

این پست بسیار طولانی است! شما احتمالاً آن را در یك جلسه نشر نخواهید كرد ، بنابراین این صفحه را بعداً علامت گذاری كنید تا به محض بهینه سازی سایت خود مجدداً برگردید.

1. به میزبان سریعتر تغییر دهید.

میزبانی اسب بخار سایت شما است.

با داشتن هاست قدرتمندتر ، کل سایت شما سریعتر بارگیری می شود.

شما می توانید هر تکنیک دیگری را با کیفیت عالی پیاده سازی کنید ، اما همه آنها با یک هاست با کارایی بهتر کار می کنند. علاوه بر این ، تعویض میزبان این روزها بسیار آسان است.

من از Kinsta برای مضامین Compete استفاده می کنم و نمی توانم آنها را به اندازه کافی توصیه کنم.

کینستا
علاوه بر پشتیبان گیری روزانه خودکار ، داشبورد کاربر زیبا ، و پشتیبانی واقعی چت زنده …

آنها بار شما را سریع مرتفع می کنند.

Kinsta خیلی خوب کار می کند زیرا از زیرساخت های ابری Google ساخته شده است.

زیرساخت Kinsta

به طور معمول ، این نوع از فناوری تخصصی فقط به دلیل هزینه ها و دشواری اجرای در دسترس بنگاه های اقتصادی است ، اما Kinsta از همه این موارد برای شما مراقبت می کند. شما فقط عملکرد باورنکردنی را بدست می آورید.

من شش ماه است که از Kinsta استفاده می کنم و از خدمات آنها قبلاً خوشحال شدم که آنها به طور تصادفی عملکرد همه را در طی دو هفته 30 تا 30٪ افزایش دادند.

بعد از گذشت نزدیک به یک دهه از اجرای وب سایت های WordPress ، من هرگز میزبان چنین کاری را انجام نداده ام.

Kinsta Check را ببینید

میزبانی پایه و اساس عملکرد سایت شما است ، بنابراین اگر همه موارد دیگر را جست و جو می کنید ، حتماً این مرحله را صحیح طی کنید.

مهمترین کاری که می توانید برای سرعت بخشیدن به سایت WP خود انجام دهید اضافه کردن حافظه پنهان است.

2. ذخیره را اضافه کنید.

9.027 تقسیم بر 17 چیست؟

برای پاسخ به این ، شما باید یک ماشین حساب را بیرون بکشید ، در اعداد مشت بزنید ، و سپس با اطمینان می توانید جواب را بگویید که 531 است.

اکنون دوباره از شما می پرسم ، 9.027 تقسیم بر 17 چیست؟

این بار جواب را فوراً می دانستید زیرا آن را در حافظه خود ذخیره کرده اید.

این همان حافظه ذخیره سازی است.

وقتی شخصی به وب سایت شما مراجعه می کند ، مجموعه ای از مراحل را برای تولید صفحه اجرا می کند. بدون حافظه پنهان ، این اتفاق هر بار که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند اتفاق می افتد. مانند استفاده از یک ماشین حساب است که بارها و بارها جواب را دریافت می کنید.

همانطور که می دانید ، این بسیار بی فایده است.

با ذخیره سازی ، سایت شما یک بار صفحه ایجاد می کند و سپس درست مانند ذخیره شماره 531 در حافظه خود ، آن را ذخیره می کند. سپس وقتی شخصی دوباره به سایت شما مراجعه می کند ، بلافاصله نسخه cached بدون نیاز به اجرای کلیه فرایندی که در ابتدا برای ایجاد صفحه استفاده شده است ، انجام می شود.

معنی دارد؟

اکنون بیایید در مورد چگونگی استفاده از این فناوری در وب سایت خود صحبت کنیم.

نحوه اضافه کردن حافظه پنهان به سایت شما
اول از همه ، میزبان شما می تواند حافظه داخلی را فراهم کند. این مورد در مورد Kinsta و بسیاری دیگر از میزبانان با عملکرد بالا صادق است. بنابراین ممکن است قبلاً ذخیره ذخیره اضافه شود.

اگر میزبان شما حافظه پستی ارائه نمی دهد ، پلاگین های زیادی برای انتخاب وجود دارد. به نظر من بهترین گزینه WP Rocket است.

موشک WP
WP Rocket حافظه فوق العاده سریع و یک تن دیگر بهینه سازی عملکرد را ارائه می دهد. من می خواهم در طول این پست صد بار به این افزونه ارجاع دهم ، بنابراین همه کارهایی را که می تواند انجام دهد را مشاهده خواهید کرد.

حتی اگر Kinsta حافظه پنهانی را ارائه می دهد ، من از WP Rocket نیز استفاده می کنم زیرا از دیگر ابزارهای عملکردی استفاده شده است.

برای شروع کار می توانید آموزش راه اندازی WP Rocket من را دنبال کنید:

WP Rocket Check را بررسی کنید.

اگر یک گزینه جایگزین رایگان را دوست دارید ، اگر می خواهید گزینه های پیشرفته تری داشته باشید ، استفاده آسان و W3 Total Cache را می خواهید.

میزبانی و ذخیره سازی با کارایی بالا قطعاً مهمترین ویژگی سرعت مورد نیاز سایت شما هستند. این گفت …

فقط یک چیز باقی مانده است که می تواند به طور کامل عملکرد شما را مختل کند.

شما باید از این سه مرحله بعدی استفاده کنید
پس از نصب حافظه پنهان ، توجه خود را به تصاویر سایت خود معطوف کنید.

اگر تصاویر خود را بهینه نکنید ، سایت شما هرگز به 2-3 بار بار نمی رسد.

تصاویر می توانند یک زمان کاملاً گسترده در بار باشند ، بنابراین من سه روش برای بهینه سازی آنها را در اینجا شامل می کنم.

اولین روش برای بهینه سازی تصاویر ، فشرده سازی آنهاست.

3. تصاویر خود را فشرده کنید.

الگوریتم های فشرده سازی تصویر مدرن شگفت انگیز هستند.

آنها می توانند اندازه پرونده یک تصویر را 70 درصد کاهش دهند بدون اینکه به کیفیت قابل توجهی در کیفیت قابل توجه آن تأثیر بگذارد. نکته این است که شما می توانید تمام تصاویر موجود در بارگذاری سایت خود را سریعتر و بدون کاهش کیفیت آنها انجام دهید. هیچ مشکلی وجود ندارد – به طور جدی!

وقتی صحبت از بهینه سازی تصویر می شود ، افزونه مورد علاقه من Optimole است.

پلاگین Optimole
شما در دو مرحله بعدی در مورد Optimole اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد ، اما در اینجا آنچه باید در ابتدا بدانید وجود دارد:

Optimole از یک الگوریتم فشرده سازی بسیار مؤثر برای فشرده سازی تصاویر خود به بخشی از اندازه پرونده قبلی خود استفاده می کند. آنچه حتی بهتر است این است که استفاده از آن بسیار آسان است.

سایر افزونه های بهینه سازی تصویر تصاویر را در سایت خود ویرایش می کنند و از منابع سرور شما استفاده می کنند. Optimole به اصل شما لمس نمی کند – آنها تصاویر شما را در سرور خود کپی می کنند و سپس آنها را در آنجا بهینه می کنند. این باعث می شود که کتابخانه رسانه شما سازمان یافته باشد و هنگام فشرده سازی سایت ، سایت شما کند نشود.

اگر می خواهید نحوه تنظیم Optimole را در سایت خود بیاموزید ، می توانید ویدیوی کامل من را دنبال کنید:

یک جایگزین عالی افزونه ShortPixel است. این کار کمی بیشتر است ، اما هنوز هم به اندازه کافی آسان برای استفاده.

من با خوشحالی سالها از ShortPixel در این سایت استفاده کردم و فقط برای این تاکتیک بعدی به Optimole سوئیچ کردم.

4. تغییر اندازه تصاویر خود را توجه جدی کنید زیرا جزئیات بسیار مهم هستند.

این ایده بزرگ است:

هرچه ابعاد تصویر بزرگتر باشد ، اندازه پرونده آن بزرگتر خواهد بود.

به عنوان مثال ، تصویری با ابعاد 3000 پیکسل ممکن است 900kb باشد ، اما در اندازه 600 پیکسل تغییر اندازه می یابد فقط 60 کیلوبایت است. این یک کاهش 15 برابر در اندازه پرونده است!

در اینجا چرا اینقدر مهم است

تصاویر در این پست وبلاگ فقط 600px در عرض خود نمایش می دهند. با مثال من در حال اجرا است ، این تصویر به ابعاد 600 px تغییر یافته و تنها 60 کیلوبایت است.

تصویر مثال
اگر من اندازه آن را تغییر اندازه نمی دادم و از نسخه 3،000 px استفاده نمی کردم ، در این پست فقط به عرض 600 px نشان داده می شود. تصویر برای شما یکسان به نظر می رسد ، اما بارگیری آن 15 برابر بیشتر طول می کشد.

به عبارت دیگر ، اندازه گیری تصاویر مناسب قبل از وارد کردن آنها در پست های شما می تواند تفاوت زیادی در سرعت بارگذاری سایت شما ایجاد کند.

مشکل اینجاست

شما دقیقاً نمی دانید تصاویر شما در پست های شما چقدر گسترده است. علاوه بر این ، دستگاه های تلفن همراه این راه را پیچیده تر می کنند. وقتی اندازه صفحه نمایش می آید ، اگر همه مانیتورها و دستگاه های تلفن همراه را در نظر بگیریم ، به معنای واقعی کلمه هزاران نفر برای حساب کردن وجود دارند.

اگر می خواهید تصاویری با اندازه کاملاً مناسب برای بازدید کنندگان خود ارائه دهید ، آنها باید به صورت پویا اندازه بگیرند ، به همین دلیل من استفاده از Optimole را شروع کردم.

Optimole به طور خودکار نسخه کاملاً مناسب از تصاویر شما را تولید می کند. اگر شخصی از سایت شما بازدید کند و تصویر با اندازه 400 پیکسل نمایش داده شود ، Optimole نسخه ای از آن تصویر را به عرض 400 پیکسل به آنها می دهد.

بازدید کننده دیگر می تواند ثانیه بعد با استفاده از رایانه لوحی که تصویر را در عرض 510 پیکسل نشان می دهد ، روی صفحه فرود بیاید و Optimole نسخه دیگری از تصویر را که دقیقاً برابر 510px دارد بارگذاری می کند.

دستاوردهای عملکردی که از این امر بدست می آورید بسیار زیاد است و بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید علاوه بر نصب افزونه Optimole ، کاری انجام دهید. این کار لحظه ای که آن را فعال می کنید بدون حتی دست زدن به تنظیمات است. این شگفت انگیز است!

Optimole را در سایت خود امتحان کنید

یک راه دیگر برای بهینه سازی تصاویر در سایت شما وجود دارد که به طور بالقوه می تواند تفاوت گسترده ای ایجاد کند.

5. تنبلی تصاویر خود را بارگیری کنید.

این پست وبلاگ بسیار طولانی است و تصاویر زیادی در آن وجود دارد.

اگر تاکنون این مطلب را خوانده اید ، احتمالاً حداقل یک دقیقه در این صفحه بوده اید. دانستن این موضوع ، چه احمقانه خواهد بود که هنگام بارگذاری این صفحه ، تمام تصاویر را در کل پست بارگذاری کنید؟ شما هنوز به تصاویر زیادی نرسیده اید ، بنابراین دیگر نیازی به بارگیری آنها نیست.

با بارگذاری تنبل ، فقط تصاویری که در صفحه ظاهر می شوند بارگیری می شوند. سپس وقتی صفحه را پیمایش می کنید ، تصاویر دیگر با ورود به صفحه بارگیری می شوند.

من در این فیلم تصویری درست کردم که نشان می دهد چگونه این کار با وضوح بیشتری انجام می دهد تا آنچه که می توانم با نوشتن توضیح دهم:

اکنون که می فهمید که بارگیری تنبل چگونه کار می کند ، اجازه دهید در مورد اجرا صحبت کنیم.

نحوه اضافه کردن بارگذاری تنبل

اضافه کردن بارگذاری تنبل واقعا آسان است ، بنابراین به نظر من یک تاکتیک ضروری است.

ابتدا اگر Optimole را نصب کردید ، به صورت خودکار بارگیری تنبل را اضافه می کند ، بنابراین قبلاً با این تاکتیک انجام شده اید.

دوم ، اگر شما از Optimole استفاده نمی کنید اما تصمیم به استفاده از WP Rocket گرفتید ، فقط این تنظیمات را در اینجا وارد کنید:

تنظیم بار بار راکت Wp Rocket در آخر ، اگر نمی خواهید از هر دو افزونه استفاده کنید ، یک a3 Lazy Load نصب کنید.

A3 بار تنبل

a3 Lazy Load یک افزونه عالی است و گزینه های پیکربندی زیادی را در بر می گیرد.

در پست های وبلاگ مانند این ، بارگیری تنبل بسیار مهم است. این یکی از بهینه سازی های عملکرد مورد علاقه من است.

دو بهینه سازی بعدی دست به دست می شوند و به خصوص برای وب سایت های وردپرس بسیار مهم هستند.

6. پرونده های خود را به حداقل برسانید

تازه آموخته اید که فشرده سازی تصاویر باعث می شود سریعتر بارگذاری شود زیرا تصاویر فشرده شده اندازه پرونده کوچکتر دارند.

ما گاهی اوقات به اندازه پرونده به عنوان وزن اشاره می کنیم ، بنابراین فشرده سازی یک تصویر باعث کاهش وزن آن می شود.

ایده بزرگ این است که کاهش وزن سایت شما باعث می شود سریعتر بارگیری شود. این بدان معناست که می خواهید اندازه هر پرونده ای که وب سایت شما بارگیری می کند را کاهش دهید.

علاوه بر تصاویر ، وب سایت شما بارگیری پرونده های CSS ، پرونده های Javascript و پرونده های قلم را در بین انواع دیگر فایل ها قرار می دهد. این فکر را فقط برای یک لحظه نگه دارید و بگذارید صحبت کنیم.

Minification یک اصطلاح برنامه نویسی فانتزی است که اساساً به معنای فشرده سازی برای پرونده های مبتنی بر متن است. شما تصاویر را فشرده سازی کرده و پرونده ها را کم می کنید. برای اهداف خود ، ما نیازی به جزئیات بیشتر از آن نداریم.

درست مانند فشرده سازی تصاویر ، می توانید پرونده های CSS و Javascript (و HTML) خود را به حداقل برسانید تا آنها کوچکتر شوند و وزن صفحه شما کاهش یابد.

نحوه کوچک سازی پرونده ها

بار دیگر ، اضافه کردن minification به سایت شما ساده است.

با استفاده از WP Rocket ، جعبه های انتخاب برای فعال سازی minification برای CSS ، JS و HTML وجود دارد.

Wp Rocket Minify

کوچک کردن پرونده های CSS با WP Rocket ساده است
این تنها کاری است که شما باید انجام دهید.

کوچک سازی برای سایتهای وردپرس بسیار مهم است زیرا احتمالاً حداقل شش افزونه و فایلهای بارگذاری موضوع در سایت شما دارند. بارها و بارها ، توسعه دهندگان پرونده های خود را حداقل نمی کنند ، بنابراین WP Rocket از آن برای شما مراقبت می کند.

اگر یک گزینه جایگزین رایگان برای کوچک سازی می خواهید ، افزونه Autoptimize را بررسی کنید.

7. پرونده های خود را به هم پیوند دهید.

Concatenate یک اصطلاح فنی دیگر است که به معنی “ترکیب” است.

وقتی پرونده ها را به هم می زنید ، آنها را ترکیب می کنید.

یک بار دیگر ، از آنجا که همه این افزونه ها را در حال بارگیری پرونده های سایت خود دارید ، استفاده از افزونه ای مانند WP Rocket برای ترکیب آنها در کمترین زمان ممکن مهم است. به همین دلیل …

آموخته اید که کاهش وزن صفحه باعث می شود سریعتر بارگیری شود ، اما یک عامل مهم دیگر برای بهینه سازی آن وجود دارد: درخواست HTTP.

من می دانم که این پست نسبتاً فنی است ، بنابراین من این مسئله را تا حد ممکن ساده حفظ خواهم کرد.

هر پرونده ای که بارگذاری می کنید به درخواست HTTP نیاز دارد. هر تصویر ، پرونده JS ، پرونده CSS و غیره – همه آنها به یک درخواست HTTP احتیاج دارند.

وب سایت شما تعداد مشخصی از درخواست های HTTP را دارد که می تواند بلافاصله از عهده آن برآید ، بنابراین تأثیر تنگنایی وجود دارد که هنگام بارگیری پرونده ها رخ می دهد. به همین دلیل ، هرچه درخواست HTTP کمتر از سایت شما ایجاد کند ، سریعتر بارگیری می شود.

به عنوان نمونه ، اگر وب سایت شما دارای 5 پرونده CSS باشد که همه آنها 5 کیلوبایت بزرگ است ، اگر آنها را در یک پرونده CSS ترکیب کنید که 25 کیلوبایت بزرگ باشد ، سریعتر بارگیری می شود.

با کوچک سازی ، ما وزن پرونده های سایت شما را کاهش می دهیم ، و سپس با جمع بندی ، آنها را برای کاهش درخواست HTTP ترکیب می کنیم.

نحوه اضافه کردن امتیاز

برای این بهینه سازی می توانیم به افزونه WP Rocket نیز مراجعه کنیم.

جعبه های بازرسی برای جمع آوری پرونده های CSS و پرونده های JS وجود دارد.

Wp Rocket Concatenateate
فقط کافی است هر دو جعبه را بررسی کنید ، تغییرات خود را ذخیره کنید و به پایان رسید.

این گزینه ها در افزونه Autoptimize نیز موجود هستند.

این نکته بعدی ممکن است شما را شگفت زده کند ، اما به نظر من این بهینه سازی دیگری است که باید انجام شود.

8. بارگذاری پرونده ها با CDN اینترنت جادویی است.

درست؟

اما واقعاً ، نه ، این طور نیست.

این شبکه از رایانه ها است و اتصالات موجود در این شبکه در نهایت فیزیکی است.

شاید فکر کردن عجیب به نظر برسد ، اما فاصله بین سرور که محتوای سایت شما در آن قرار دارد و مکان بازدید کننده بسیار مهم است.

اگر سرور شما در نیویورک است و شخصی از توکیو به وب سایت شما مراجعه کرده است ، بیشتر از این که شخص دیگری در نیویورک بازدید کند ، بیشتر طول می کشد تا پرونده ها به آنها برسد.

گفتم عجیب است که درباره think فکر کنیم

پس اگر یک نسخه از سایت خود را روی یک سرور در توکیو نیز ذخیره کردید ، چه می کنید؟ آیا در این صورت سریعتر بازدید کنندگان در ژاپن بارگیری نمی شوند؟

آره!

و این دقیقاً همان کاری است که CDN انجام می دهد.

CDN مخفف شبکه تحویل محتوا است و در اصل شبکه ای از سرورهاست که نسخه های ذخیره شده وب سایت شما را در سراسر جهان ذخیره می کنند.

به این ترتیب ، مهم نیست که شخصی در هنگام بازدید از کجا قرار دارد ، سروری در نزدیکی آنها وجود دارد تا محتوای سایت شما را تحویل دهد.

هنگامی که برای اولین بار CDN را فعال می کنید ، ممکن است به نظر برسد که اگر در آنجا سرور اصلی میزبان خود زندگی می کنید ، به شما کمک می کند. نکته مهمتر این است که سرعت وب سایت برای سایر نقاط دنیا چقدر سریع است.

نحوه اضافه کردن CDN به سایت خود

چند گزینه خوب برای اضافه کردن CDN به سایت شما وجود دارد.

ابتدا اگر با Kinsta وارد سیستم شده اید ، می توانید از CDN داخلی آنها استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید فعال کردن آن از فهرست است.

Kinsta Cdn را فعال کنید.

حتی اگر از Kinsta استفاده می کنم ، من از CDN Cloudflare استفاده می کنم که در رده قیمت گذاری رایگان آنها موجود است. من از CDN Cloudflare استفاده می کنم زیرا من همچنین از فایروال آنها برای مسدود کردن ترافیک ربات های این سایت استفاده می کنم.

راه اندازی Cloudflare بسیار آسان است و از مزایای دیگر آن بهره می برد. برای استفاده از Cloudflare برای سایت خود می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

علاوه بر Cloudflare ، CDN های پولی مشهور دیگری نیز وجود دارد ، اما من هیچ یک از آنها را شخصاً امتحان نکرده ام ، بنابراین نمی توانم توصیه های دیگری ارائه دهم.

من قبل از همه موارد اضافی ، فقط یک تقویت کننده عملکرد دیگر برای شما دارم.

9. یک موضوع سریع انتخاب کنید.

خوب باید اعتراف کنم ، این نکته آخر کمی متفاوت است.

بسیاری از وبلاگ نویسان WP به شما خواهند گفت که موضوعی را انتخاب کنید که سریع بارگیری شود ، اما به عنوان یک توسعه دهنده تم ، اجازه دهید من توضیح دهم که چگونه این واقعاً کار می کند.

یک موضوع وردپرس باعث افزایش سرعت سایت شما نمی شود. در عوض ، شما به دنبال کسی هستید که سایت شما را کند نمی کند. گفته می شود ، مگر اینکه موضوع کاملاً ضعیف باشد ، اگر از تاکتیک هایی که در بالا ذکر کردم استفاده نمی کنید. توضیح خواهم داد

با تمام مضامین من ، حداقل در عین حال که یک تجربه کاربری شیک و مدرن را ایجاد می کنم ، بار کم را بارگذاری می کنم. این بدان معناست که فقط مضامین بارگذاری می شوند:

یک پرونده CSS

یک پرونده جاوا اسکریپت کوچک شده است
یک درخواست فونت Google
قلم نماد Font Awesome (برای نمادهای اجتماعی)
بدون انجام فداکاری های طراحی (مانند استفاده از فونت سیستم) ، تقریباً به اندازه یک موضوع می تواند حداقل باشد.

همه موضوعات این بهینه سازی نشده اند ، اما لزوماً جای نگرانی نیست. این بدان معناست که حتی اگر موضوع شما بهینه نشده باشد و دو پرونده CSS و سه پرونده جاوا اسکریپت را بارگیری کند و هیچکدام از آنها کمینه نگیرند ، افزونه ای مانند WP Rocket هنوز هم برای شما جمع می شود و به حداقل می رسد ، بنابراین نتیجه نهایی تقریباً یکسان است.

در واقع ، بعید است اگر از استراتژی های عملکرد ذکر شده در بالا استفاده کنید ، سایت شما باعث کاهش سرعت سایت شما خواهد شد.

یک مضمون را از یک توسعه دهنده معتبر انتخاب کنید و عملکرد موضوع مسئله ای نخواهد بود.

بهینه سازی های اضافی
واو

این پست در حال حاضر بسیار طولانی تر از آنچه پیش بینی کرده ام بود ، و اگر این کار را تا کنون انجام دادید ، امیدوارم که روان شده باشید تا حتی درباره بهینه سازی عملکرد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در ادامه این پست ، بهینه سازی های خاص و فنی تر را پوشش خواهم داد. من این نکات را تا حد ممکن دوستانه برای مبتدیان آورده ام. برخی از آنها به آسانی قابل اجرا هستند اما صادقانه ، بعضی از آنها بسیار پیشرفته هستند و این دقیقاً چگونگی دستیابی به آن است ?‍♂️

تا جایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید ، اگر 9 تاکتیک اول را اجرا کرده اید ، در حال حاضر سهم شیر از نتایج را بدست آورده اید.

10. جاوا اسکریپت را به تعویق بیندازید.

اگر از بقیه این لیست فقط یک تاکتیک استفاده می کنید ، از این یکی استفاده کنید.

بدون اینکه بیش از حد در جزئیات فنی گم شوید ، ترتیب بارگذاری پرونده ها در سایت شما بسیار مهم است. این مفهوم بهینه سازی مسیر رندر نام دارد.

ایده این است که ابتدا CSS سایت شما بارگیری شود زیرا وب سایت شما تا زمانی که این اتفاق بیفتد صفحه سفید خالی خواهد بود. در مورد پرونده های Javascript ، آنها احتمالاً برای مواردی مانند تجزیه و تحلیل هایی استفاده می شوند که بلافاصله لود نمی شوند.

شما به جای نگه داشتن یک صفحه سفید خالی در حالی که JS بارگیری می شود ، پرونده های JS را به تعویق می اندازید تا اینکه بعد از بارگیری همه چیز در سایت شما. به این ترتیب ، سایت شما در همان زمان بارگیری می کند اما زودتر بصری ظاهر می شود و باعث می شود سریعتر ظاهر شود.

این مفهوم کاملاً پیشرفته است ، اما بار دیگر اجرای آن چندان دشوار نیست.

چگونه Javascript را به تعویق بیندازیم
اینو دوست داری

همانطور که تاکتیک پیشرفته است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کادر را در تنظیمات WP Rocket بررسی کنید.

Wp Rocket Defer Js
مگر اینکه بدانید که چه کاری انجام می دهید ، من اکیداً توصیه می کنم گزینه “حالت ایمن” را نیز بررسی کنید.

همچنین راهی وجود دارد که می توانید CSS خود را برای مسیر ارائه بهینه کنید.

11- تحویل CSS را بهینه کنید.

درست مانند Javascript ، CSS در حال مهار کردن است ، بنابراین ما می توانیم آنرا برای عملکرد بهتر نیز تعویق کنیم.

حالا می دانم چه فکر می کنید: آیا ما فقط JS را معوق نمی کنیم تا CSS بتواند بارگیری کند ، و اکنون ما نیز از CSS دفاع می کنیم ؟؟

در اینجا چه اتفاقی می افتد …

برای حذف CSS مسدود کننده رندر ، CSS مهم را که برای سبک کردن قسمت هایی از سایت خود که بلافاصله نمایان می شوند ، وارد می کنید. سپس CSS بقیه سایت شما بعدا بارگیری می شود. یک بار دیگر ، این بدان معنی است که سایت شما حتی زودتر از نظر بصری ظاهر می شود.

این یک تاکتیک بسیار پیشرفته است و حتی اگر WP Rocket این کار را راحت نمی کرد ، زحمت می کشید.

نحوه بهینه سازی تحویل CSS

احتمالاً اکنون به این مورد عادت کرده اید …

تمام کاری که باید برای بهینه سازی تحویل CSS خود با WP Rocket انجام دهید این است که این کادر را بررسی کنید:

راکت Wp بهینه سازی Css

WP Rocket سپس CSS مهم را برای هر صفحه تولید می کند و آن را درون HTML وارد می کند. سپس بقیه CSS به تعویق می افتند.

من هرگز سعی نمی کنم این کار را بصورت دستی انجام دهم ، بنابراین خودکارسازی از این طریق قاتل است.

در مرحله بعد ، من دو برد سریع دیگر برای سرعت بخشیدن به سایت شما دارم.

12. پشتیبانی از emoji WordPress را خاموش کنید.

وردپرس پشتیبانی نسخه emoji را دوباره به نسخه 4.2 اضافه کرد.

برای اطمینان از کار Emojis در سایت شما ، وردپرس در هر صفحه از سایت خود یک پرونده جاوا اسکریپت کوچک را بارگیری می کند. اینجا چیزی است …

ما در واقع به این پرونده برای پشتیبانی از emoji احتیاج نداریم زیرا تقریباً در هر دستگاه فونت emoji نصب شده است. من به عنوان مثال پشتیبانی ایموجی را از این سایت حذف کرده ام ، اما شما هنوز هم ایموجی ها را مشاهده می کنید زیرا دستگاه شما نصب کرده است ?

با حذف پشتیبانی از emoji ، سایت شما دیگر فایل Javascript اضافی را بارگذاری نمی کند و آن را کمی سریع تر می کند.

برای حذف پشتیبانی از emoji می توانید این کادر را در WP Rocket بررسی کنید:

Wp Rocket Emojis را غیرفعال کنید
افزونه Disable Emojis یک گزینه ساده و رایگان است.

13. غیرفعال کردن embeds های WordPress

وقتی پیوندی را از توییتر در یک پست قرار می دهید ، وردپرس به طور خودکار یک جعبه جاسازی زیبا ایجاد می کند.

این بسیار جالب است ، اما چیزی که من را ناراحت می کند این است که با چسباندن پیوندها به سایتهای وردپرس مانند این ، این کار را انجام می دهد. من هرگز از این ویژگی استفاده نمی کنم ، بنابراین ترجیح می دهم آن را غیرفعال کنم.

از آنجا که وردپرس یک فایل Javascript اضافی را برای این ویژگی تعبیه شده بارگیری می کند ، حذف آن باعث کاهش وزن صفحه شما می شود و از درخواست HTTP خلاص می شوید.

WP Rocket یک کادر انتخاب دیگر دارد که به راحتی می تواند این بهینه سازی را به سایت شما اضافه کند.

این یک بهینه سازی کوچک است ، اما هر کمی کمک می کند.

14. نسخه PHP خود را به روز کنید.

زبانهای مدرن رمزگذاری به طرز حیرت انگیزی سرعت زیادی دارند.

اکثر تاکتیک های عملکرد هیچ ارتباطی با سرعت اجرای کد در سایت شما ندارند. در عوض ، ما سرعت تحویل محتوای وب سایت شما به دستگاه بازدید کننده را بهینه می کنیم. این بخشی است که زمان می برد.

این تاکتیک متفاوت است زیرا در واقع سرعت اجرای کد در سایت شما سرعت می یابد.

نسخه های جدیدتر PHP سریعتر می شوند ، اما اگر هنوز از PHP 5 استفاده می کنید ، با تغییر روی 7 ، دستاوردهای گسترده ای خواهید دید.

عملکرد پی اچ پی

تصویر از Kinsta
درک این نکته مهم است که دو برابر شدن سرعت PHP سایت شما باعث نمی شود بار سایت شما دو برابر سریعتر شود. این فقط باعث می شود که کد PHP دو برابر سریعتر اجرا شود که احتمالاً بخش کمی از زمان بارگذاری سایت شما باشد.

به گفته این ، این یک عملکرد بالقوه بسیار آسان است و از نظر امنیتی و سازگاری افزونه نیز بهتر است.

چگونه نسخه PHP خود را به روز کنید.

این چیزی است که من طی این سالها آموخته ام.

شرکت های میزبان با کیفیت پایین از نسخه های منسوخ شده از PHP استفاده می کنند و بهترین شرکت های هاستینگ با نسخه های PHP به روز هستند.

به روزرسانی به جدیدترین نسخه PHP سرعت سایت شما را افزایش می دهد و بسته به نوع میزبان خود ، این کار را باید بسیار آسان کنید.

به عنوان مثال ، Kinsta در داشبورد شما گزینه ای دارد که می توانید نسخه PHP خود را با یک کلیک تغییر دهید.

نسخه Php Kinsta
میزبان شما نسخه PHP که سایت شما اجرا می کند را کنترل می کند و به روز رسانی آن چقدر آسان است. کنترل پنل خود را بررسی کنید و برای آپدیت باید گزینه ای را در آنجا پیدا کنید.

15. پلاگین ها را برش دهید.

آیا افزونه ها سایت شما را کند می کنند؟

مرتب سازی بر پیچیده است من به شما چند مثال خواهم داد.

من از افزونه MonsertInsights برای اضافه کردن Google Analytics به سایت خود استفاده می کنم. Google Analytics در هر صفحه از سایت من دو پرونده جاوا اسکریپت بارگذاری می کند ، به طوری که آن را کند می کند (وزن بیشتر و دو درخواست HTTP).

من از افزونه WPForms برای تمام فرمهای تماس با من استفاده می کنم. WPForms یک پرونده CSS را بارگذاری می کند و بسته به ویژگی هایی که استفاده می کنید ، چند پرونده JS نیز وجود دارد. با این حال ، این فایلها فقط در صفحاتی که فرم تماس با آنها دارند بارگیری می شود. این بدان معنی است که به جز صفحه مخاطب تأثیر صفر بر عملکرد سایت من دارد.

در آخر ، من از افزونه ای به نام Format Media Titles استفاده می کنم تا به طور خودکار عناوین را بر اساس نام پرونده به تصاویر خود اضافه کنم. این افزونه هنگام بارگذاری تصاویر ، کمی پی اچ پی را در داشبورد سرپرست اجرا می کنید و تأثیر صفر بر عملکرد سایت من دارد.

اکنون می توانید ببینید که چرا گفتن “افزونه ها باعث کند شدن سایت شما” نمی شود. آنها این کار را می کنند ، انجام نمی دهند ، تحت شرایط خاص و غیره

تنها افزونه نمونه ای که می توانم بگویم سایت من را کند می کند MonsterInsights است ، اما من به تجزیه و تحلیل من نیاز دارم ، بنابراین من با تبادل مقدار کمی از بار اضافی برای این ویژگی خوب نیستم.

به عنوان یک قاعده کلی ، اگر افزونه هر چیزی را در قسمت جلوی سایت شما تغییر دهد ، روی عملکرد تأثیر می گذارد. برعکس ، اگر افزونه فقط روی داشبورد سرپرستان تأثیر بگذارد ، احتمالاً سایت شما را کند نمی کند.

“جلوی” سایت شما همان چیزی است که بازدید کنندگان می بینند. “back-end” داشبورد سرپرست شماست.

از طریق منوی Plugins خود نگاهی بیندازید و افزونه هایی را که در قسمت جلوی سایت ایجاد می شود ، تغییر دهید. اگر مواردی را پیدا کردید که فعال باشند اما در حال استفاده از آنها نیستید ، احتمالاً سایت شما را کاهش می دهد ، بنابراین آنها را غیرفعال کنید.

16. از تصاویر وب استفاده کنید.

من مطمئن هستم که شما با قالب های تصویری مانند JPG و PNG آشنا هستید.

خوب ، گوگل فرمت تصویر جدیدی به نام webP منتشر کرد که برای عملکرد بهینه طراحی شده است. وقتی از قالب وب استفاده می کنید ، تصویر یکسان به نظر می رسد اما سریعتر بارگیری می شود.

در ابتدا به نظر عالی می رسد ، اما اینجا پیچیده است.

همه مرورگرها هنوز از تصاویر وب پشتیبانی نمی کنند. این بدان معناست که اگر از وب برای تمام تصاویر خود استفاده کرده اید ، ممکن است به هیچ وجه در مرورگرهایی مانند Safari نشان داده نشوند. در حال حاضر ، شما نیاز به ارائه تصاویر وب و همچنین نسخه پشتیبان تهیه JPG یا PNG برای هر تصویر دارید.

بدیهی است ، این به نظر می رسد بیشتر از آنچه ارزش دارد کار کند ، اما باز هم ، یک راه حل بسیار ساده وجود دارد.

نحوه استفاده از تصاویر وب

اگر از افزونه Optimole استفاده می کنید ، برای شما کاملاً اداره می شود.

در حقیقت ، حتی شرایطی برای این امر وجود ندارد.

Optimole به طور خودکار نسخه های وب از تصاویر شما را ایجاد می کند و در صورت پشتیبانی از مرورگر آنها ، به بازدید کنندگان سرویس می دهد. هنگامی که مرورگر بازدید کننده از وب پشتیبانی نمی کند ، یک پرونده جاوا اسکریپت کوچک با یک پر کردن چند بار برای ارائه نسخه های JPG / PNG از تصاویر بارگیری می شود.

17. از پیش تنظیم DNS استفاده کنید.

تنظیمات DNS بسیار جالب است.

بسیاری از پرونده های سایت شما از دامنه شما بارگیری می شوند. به عنوان مثال ، پرونده CSS در موضوع شما که به سبک وب سایت شما میزبان وب سایت شما است.

اگر از Google Analytics استفاده می کنید ، وب سایت شما قصد دارد پرونده های Javascript مورد نیاز از سرورهای Google را به جای شما بارگذاری کند. این کار بیشتر از بارگذاری پرونده های میزبان در دامنه شما طول می کشد.

در اصل ، هنگامی که از پیش تنظیم DNS استفاده می کنید ، وب سایت شما مراحل بارگذاری پرونده های خارجی را زودتر آغاز می کند. در حقیقت ، وقتی شخصی دامنه شما را در نوار آدرس خود تایپ می کند ، تنظیمات پیش فرض DNS کار را برای تهیه قسمت خارجی آغاز می کند.

در اصل ، هنگامی که از پیش تنظیم DNS استفاده می کنید ، وب سایت شما مراحل بارگذاری پرونده های خارجی را زودتر آغاز می کند. در حقیقت ، وقتی شخصی دامنه شما را در نوار آدرس خود تایپ می کند ، تنظیمات پیش فرض DNS کار را برای تهیه پرونده های خارجی قبل از بازدید حتی از وب سایت شما آغاز می کند.

جزئیات کاملاً فنی هستند ، اما این ایده پشت این تاکتیک است.

نحوه استفاده از پیش تنظیم DNS

یک گزینه ساده توسط WP Rocket برای پیش تنظیم وجود دارد.

در منوی Preload ، می توانید URL را برای همه پرونده های خارجی بارگیری شده در وب سایت خود وارد کنید.

Wp Rocket prefetch Dns
احتمالاً سایت شما از فونت های Google استفاده می کند ، بنابراین با اضافه کردن “//fonts.googleapis.com” می توانید پیش شماره گذاری برای آن نام دامنه را فعال کنید.

18. پست ها را در هر صفحه محدود کنید.

اگر یک وبلاگ فعال اجرا می کنید ، صفحه اصلی پست های شما مهمترین صفحه سایت شما است. همچنین می تواند یکی از کندترین ها باشد.

من وبلاگ نویسان را دیده ام که تک تک پست های خود را در صفحه اصلی خود نشان می دهند. هنگام بازدید ، نشانگر بارگذاری می چرخد ​​و می چرخد ​​و صفحه هرگز به طور کامل بارگیری نمی شود. این یک تجربه کاربر وحشتناک و حتی بدتر از آن است ، هزینه پهنای باند زیادی را برای آنها به ارمغان آورده است.

در بعضی مقاطع ، مقدار HTML مورد نیاز برای ارسال ها به یک مسئله تبدیل می شود ، اما مشکل اصلی همه تصاویر است. به همین دلیل بسیار مهم است که بارگیری تنبلی را به سایت خود اضافه کنید.

علاوه بر این ، شما باید برای تعداد پستهایی که در هر صفحه از وبلاگ خود نمایش می دهید ، حد معقول تعیین کنید.

چگونه پست های خود را در هر صفحه محدود کنید؟

WordPress یک گزینه داخلی برای کنترل پست های شما در هر صفحه در منوی Reading Settings دارد.

ارسال در هر صفحه

تا زمانی که بارگیری تنبل را فعال کرده باشید ، می توانید 10-30 ارسال در هر صفحه را بدون شماره نمایش دهید. این گفته ، احتمالاً 10 عدد متوسطی است که وبلاگ نویسان از آن استفاده می کنند و بدون استفاده از بارگذاری تنبل نمی توانم از 10 فراتر بروم.

19. درخواست های Google Font را ترکیب کنید.

من تقریباً 100٪ مطمئن هستم که موضوع شما فونت های Google را بارگیری می کند.

اگر این موضوع کاملاً کدگذاری شده باشد ، فقط باید یک درخواست فونت Google وجود داشته باشد ، بنابراین مشکلی در آن وجود ندارد.

با این وجود ، این احتمال وجود دارد که افزونه های سایت شما همچنین فونت های Google را بارگیری کنند ، یا خودتان فونت های بیشتری اضافه کنید. در این صورت ، سایت شما چندین درخواست برای فونت های Google ارسال می کند که به معنای درخواست های HTTP چندگانه است. به یاد داشته باشید ، تعداد HTTP کمتر درخواست بهتر می کند.

نحوه ترکیب درخواست Google Fonts
احتمالاً تاکنون به این کار عادت کرده اید …

برای ترکیب درخواست های فونت های Google در سایت خود با WP Rocket ، این کادر را علامت بزنید:

Wp Rocket فونت های Google را ترکیب کنید
اگر مطمئن نیستید که سایت شما چندین درخواست فونت Google ارسال کرده است ، در استفاده از این گزینه هیچ ضرری وجود ندارد ، بنابراین توصیه می کنم همیشه آن را روشن کنید.

20. بهینه سازی درخواست Gravatar

وقتی افراد در سایت شما نظر می دهند ، آواتارهای آنها به صورت خودکار ظاهر می شوند. به این دلیل است که وردپرس برای گرفتن آواتارها با Gravatar ادغام می شود.

Gravatar یک سرویس رایگان است و تمام کارهایی که می کند این است که یک آواتار را با یک آدرس ایمیل مرتبط کنید. اگر یک حساب کاربری ایجاد کرده و نماد اضافه کنید ، خواهید دید که به طور خودکار در سایت و تمام وب ظاهر می شود.

گراواتار
مشکل اینجاست

هر یک از این تصاویر درخواست خارجی دیگری به سرورهای گراواتار ارائه می دهد. این بدان معناست که اگر 10 نظر در مورد یک پست دریافت کنید ، وب سایت شما قصد دارد تا 10 درخواست خارجی HTTP را ایجاد کند – این خیلی زیاد است!

سه راه برای بهینه سازی Gravatar وجود دارد ، بنابراین سایت شما را کند نمی کند.

نحوه بهینه سازی آواتارهای گراواتار

گزینه اول بسیار ساده است: تصاویر تنبل بار گراواتار.

متأسفانه بارگیری تنبل Optimole با تصاویر Gravatar کار نمی کند. به منظور تنبل شدن تصاویر Gravatar ، می توانید از افزونه a3 Lazy Load رایگان استفاده کنید.

از طرف دیگر ، می توانید Gravatar را به طور کامل غیرفعال کنید. در تنظیمات بحث ، با این گزینه آواتار را خاموش کنید:

وردپرس غیرفعال کردن آواتارها

همانطور که تنظیمات نشان می دهد ، این آواتارها را در نظرات کاملاً غیرفعال می کند. اگر هنوز می خواهید آواتارهای پیش فرض نمایش داده شود ، می توانید به جای آن افزونه Disable User Gravatar را غیرفعال کنید.

اگر نمایندگان حساب های خود را در سایت شما دارند ، می توانید از افزونه WP User Avatar استفاده کنید تا به آنها اجازه دهید آواتارهای خود را بارگذاری کنند.

گزینه سوم ، حافظه پنهان تصاویر Gravatar با افزونه ای مثل FV Gravatar Cache است ، اما این افزونه در حال بررسی نظرات مختصر کاربران است.

در حالی که این سه گزینه همه کاربردی هستند ، این بهینه سازی عملکرد بعدی یک رویکرد چهارم است و راه حلی که من برای این وب سایت استفاده می کنم.

21. تنبلی نظرات خود را بارگیری کنید

این یک بهینه سازی عملکرد بسیار جالب است که من فقط استفاده از آن را شروع کردم.

نظرات در مورد سایت شما تا بعد از تمام محتوای ارسال نشان نمی دهد ، پس چرا بلافاصله آنها را بارگیری می کنید؟

از آنجایی که Optimole در تلاش نبود تا تصاویر تنبل گراواتار را تنبل کند ، من افزونه Lazy Load for Comments را نصب کردم تا بار تنبل کل بخش نظرات را بارگیری کند. مشکل حل شد!

افزونه نظرات بارگذاری تنبل

اکنون وقتی شخصی از یک پستی بازدید می کند ، هیچ یک از نظرات یا تصاویر Gravatar بارگیری نمی شود ، تا زمانی که همه راه را به بخش نظرات پیمایش کنند. با این کار تمام درخواست های HTTP تا بعد از بار اولیه از Gravatar حذف می شود.

در حالی که ما در حال بارگیری تنبل هستیم ، بیایید یک اجرای دیگر را ادامه دهیم.

22. بارگذاری تمام فیلم ها

آیا فیلم های یوتیوب را در پست های خود جاسازی می کنید؟

بارگیری فیلم ها می تواند یک عملکرد اصلی به ویژه در صورتی که بیش از یک صفحه در آن وجود دارد ، عملکرد خوبی داشته باشد.

می توانید فیلم های (و iframes) خود را درست مانند تصاویر بارگیری کنید.

چگونه می توان فیلم ها را بارگذاری کرد؟

من از ویژگی بارگیری تنبل Optimole برای تصاویر استفاده می کنم ، اما WP Rocket گزینه خاصی برای iframe ها و فیلم ها دارد که می توانید مانند این فعال کنید:

Wp Rocket Lazy Load Videos
گزینه ای برای بارگذاری تصویر کوچک به جای ویدیو نیز وجود دارد ، اما شخصاً من این گزینه را دوست ندارم زیرا بازدید کنندگان باعث می شود بازدیدکنندگان روی این ویدئو دو بار کلیک کنند که من آزار دهنده می شوند.

23- تغییر مسیرها را کاهش دهید.

اگر با استفاده از “http” از این وب سایت بازدید کنید ، به جای آن شما را به نسخه “https” هدایت می کند.

علاوه بر این ، اگر بدون “www” بازدید کنید ، با “www” به نسخه هدایت می شوید.

هر دو تغییر مسیر بسیار سریع هستند ، اما هنوز هم زمان لازم دارند و وقتی نوبت به کار می آید ، هر کس از ثانیه حساب می شود.

هنگام اتصال به وب سایت خود به صورت داخلی یا وب سایت دیگری ، مطمئن شوید که همیشه از بازدیدکنندگان URL نهایی که وارد می شوند استفاده کنید. من همیشه از “https://www.competethemes.com/” استفاده می کنم تا صفر تغییر مسیرها وجود داشته باشد.

با پیوند همیشه به نسخه صحیح URL خود ، از ارسال بازدید کننده از طریق تغییر مسیرهایی که باعث می شود سایت شما کندتر به نظر برسد ، خودداری می کنید.

24. میزبان Google Analytics به صورت محلی

من تاکنون چند بار به گوگل آنالیتیکس اشاره کرده ام زیرا این فرار عملکرد اجتناب ناپذیر است.

یکی از دلایل کاهش سرعت سایت شما این است که شما باید پرونده ها را از یک سرور خارجی (Google) بارگیری کنید که گام های بیشتری را نسبت به بارگیری یک فایل از سرور خود می گیرد.

با میزبانی پرونده های Google Analytics به صورت محلی ، می توانید آنها را کمی سریعتر بارگیری کنید.

چگونه Google Analytics را بصورت محلی بارگیری کنیم؟

بار دیگر ، افزونه WP Rocket این فوق العاده آسان و قابل اعتماد را ساخته است.

در منوی افزودنیها ، گزینه ساده ای وجود دارد که می توانید به جای بارگذاری آن از سرورهای آنها ، می توانید میزبان Google Analytics بصورت محلی باشید.

میزبان Wp Rocket Google Analytics
این گزینه با بیشتر افزونه هایی که برای افزودن Google Analytics از جمله MonsterInsights استفاده می شود ، کار می کند.

یک جایگزین عالی عالی افزونه CAOS است.

25. از فونت های کمتری استفاده کنید.

شما قبلاً JS و CSS خود را بهینه کرده اید ، بنابراین بیایید در مورد بهینه سازی فونت ها نیز جدی بگیریم.

وقتی صحبت از عملکرد می شود ، قلم ها گران هستند.

اگر پست من را در مورد زیباتر کردن سایت خود می خوانید ، می دانید من طرفدار استفاده حداکثر از یک یا دو قلم هستم. علاوه بر این که یک قاعده طراحی خوب است ، یک قانون عملکرد خوب نیز هست.

هر فونت که بارگذاری می کنید تأثیر خود را بر عملکرد سایت می گذارد ، بنابراین هرچه تعداد کمتری استفاده کنید بهتر است.

اکنون کمی دقیق تر خواهیم آمد.

26. از وزن قلم کمتری استفاده کنید.

هر وزن قلم تعداد عملکرد انتخاب فونت شما را چند برابر می کند.

به عنوان مثال ، اگر از قلم Roboto استفاده می کنید ، وزن پیش فرض را بارگیری می کنید. اگر شما می خواهید آن را به صورت متفاوتی و جسورانه اجرا کنید ، این مجموعه ها کاملاً متفاوت هستند و این بدان معنی است که اکنون سه پرونده قلم را بارگیری می کنید.

اگر همچنین از فونت نمایشگر Playfair استفاده می کنید و نسخه جسورانه و برجسته ای را بارگذاری می کنید ، اکنون شش پرونده قلم را بارگیری می کنید که تأثیر زیادی بر سرعت سایت شما خواهد گذاشت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *