به چه دلیل باید از وردپرس استفاده کنیم

دلایل بسیاری برای استفاده از وردپرس در سناریو امروز وجود دارد. زیرا از هر لحاظ کمک بزرگی به کاربران  می کند.

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد. بنابراین مهم ترین دلایل استفاده از وردپرس در طراحی سایت بحث مدیریت محتوا می باشد. امکانات ویژه مدیریتی که برای محتوا و قسمت های متعدد وب سایت برای شما قرار می دهد.  وردپرس یک ابزار مفید برای راه اندازی سریع و راه اندازی یک سایت ساده می باشد. اگر چه برای داشتن یک سایت بهینه شده و اصولی باید از ابتدا طراحی شود. طراحی سایت خود را به تیم برنامه نویسی حرفه ای امداد رایانه بسپارید، تا تمام اصول بهینه سازی سایت در آن رعایت شود. به عنوان مثال در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به هیچ عنوان نمی توانید از CMS های آماده استفاده کرد. چرا که امکانات یک فروشگاه اینترنتی را به هیچ عنوان نمی تواند برای ما فراهم کند.

دلایل استفاده از وردپرس استفاده در وبلاگ نویسی می باشد. از دیگر دلایل استفاده از وردپرس ایجاد امکانات درج عکس در وبلاگ ها از طریق (مت مولنوگ) ایجاد شد.  نرم افزار مدیریت محتوا در طراحی وبلاگ ها و مدیریت آن ها از دلایل استفاده از وردپرس به شمار می رود.

دلایل استفاده از وردپرسمحبوب ترین CMS جهان

وردپرس با اختصاص دادن تقریب یک چهارم وب سایت ها در تمام دنیا سهم بی رقیبی برای خود ایجاد کرده است. به همین دلیل نصب و راه اندازی ساده ای دارد. بعید است تا مدت های بسیار ریادی هیچ سیستم مدیریت محتوایی حتی به آن نزدیک شود. بسیاری از افرادی که تازه وارد دنیای اینترنت شده اند و می خواهند برای خود سایت راه اندازی کنند، بدون شک وردپرس را انتخاب می کنند. چرا که نیاز به دانش عمیق برنامه نویسی ندارد. کار کردن با وردپرس بسیار ساده هست و هر شخصی به سادگی می تواند سایت خود را راه اندازی کند.

وردپرس به صورت گسترده پشتیبانی می شود.

هر مشکلی در وردپرس برای شما به وجود آمد، برای رفع آن از شانس بالایی بهره می برید. به این دلیل که ممکن است فرد دیگری با همین مشکل برخورد کرده است. چنان چه نیاز به کمک دارید، مکان های بسیاری وجود دارد که می توانید از آن ها پشتیبانی بگیرید. به عنوان مثال انجمن های رسمی و سایت یاری رسان وردپرس، که پر از اطلاعات مفید در این رابطه می باشد. علاوه براین تعداد بسیاری وبلاگ، فیم های آموزشی یوتیوب و دیگر شرکت های پشتیبانی که شما را در سفر به دنیای اطراف می توانند همراهی کنند وجود دارد. بسیاری از وب سایت ها حاوی صفحات پشتیبانی وردپرس هستند. این وب سایت نکات ویژه ای را در رابطه با تعامل با قسمت های متعدد ویردپرس که با زیر ساخت های میزبانی وب تعامل دارند را ارائه می دهند.

دلایل استفاده از وردپرسایجاد وب سایت بدون مهارت منطقی

جالب ترین و بهترین قسمت در مورد وردپرس این است که هرکسی می تواند وب سایت خود را در این زمینه ایجاد کند بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی و طراحی. از میان میلیون کاربر در وردپرس، اکثر آن ها نه طراح هستند و نه برنامه نویسی.

برای ایجاد یک وب سایت در وردپرس فقط به یک اتصال اینترنتی و یک مرورگر وب نیاز دارید.

طیف وسیعی از موضوعات را ارائه دهید.

این هزار نوع گزینه قالب را به شما می دهد تا هر نوع احساس و نگاه به یک وب سایت را داشته باشید. آن ها به راحتی قابل تنظیم هستند زیرا همراه با پانل گزینه خاص خود هستند که به کاربران امکان می دهد رنگ ها، پس زمینه، لغزنده ها، قلم ها، آرم ها و موارد دیگر را انتخاب کنند.

افزونه ها برای اضافه کردن قابلیت ها

این نرم افزار هم انواع پلاگین رایگان و هم حق بیمه را در اختیار شما قرار می دهد. این افزونه ها عملکرد اضافی را اضافه می کنند یا ممکن است یک پلت فرم کاملاً جدید به یک وب سایت ارائه دهند. این اجازه می دهد تا یک کاربر برای اضافه کردن گالری عکس، چرخ دستی های خرید و موارد دیگر.

پلت فرم آزاد و منبع باز

WordPress یک نرم افزار رایگان و منبع باز است. نصب و استفاده رایگان است. به عنوان یک کاربر جدید، به راحتی می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید که کاملاً رایگان باشد. این یک بار که کاربر شروع به استفاده از آن کرد، هیچ نوع اتهام مخفی ندارد. به عنوان منبع باز، می توانید متن کد را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. هر کس می تواند با پاسخ دادن به سؤالات، ایجاد مضامین یا نوشتن افزونه ها به وردپرس کمک کند.

اضافه کردن یک وبلاگ بسیار آسان است

وردپرس با وبلاگ نویسی به وجود آمد و هنوز هم بیشتر آن را به عنوان یک سایت وبلاگ نویسی در نظر می گیرید. این همه نوع راه حل های وبلاگ را از طراحی، یک ظاهر طراحی شده تا راه حل های ضد هرزنامه ارائه می دهد. این خواسته های شما را از هر طریق ممکن برآورده می کند.

امن تر

فقط 5 دقیقه طول می کشد تا نصب شود و در به روز رسانی برای امنیت و قابلیت های جدید بسیار سریع است. ارتقاء به نسخه جدید اتوماتیک و بسیار سریع است. زیرا ارتقاء یک کلیک یک لینک را فراهم می کند. دائماً سایت و نرم افزار خود را به روز می کند تا از هک شدن جلوگیری کند.

Google و WordPress

در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 2009، مت کاتس، رئیس تیم اسپم وب گوگل گفت: “گوگل عاشق وردپرس است”. حتی افزونه ها و مضامین ساده WordPress نیز برای گوگل بسیار جذاب هستند. وردپرس به دلیل وجود چارچوب آن که خزیدن آن آسان است، هنگام انجام سئو گزینه ای بهتر است.

درج چندرسانه ای

یک کاربر چه وبلاگ نویسی کند و چه وب سایت ایجاد کند. برای قوی تر کردن محتوای آن، نیاز به درج فیلم ها، تصاویر دارد. وردپرس بارگذاری یک فایل چندرسانه ای یا ایجاد برخی از ویرایش ها را در پرونده هایی مانند تصاویر بسیار آسان می کند.

موبایل-دوستانه

یک وب سایت باید برای صفحه های کوچک مانند تبلت، تلفن های هوشمند پاسخگو باشد تا به همه کاربران خود برسد.  سازگاری با موبایل و گوشی های هوشمند از دلایل استفاده از وردپرس است زیرا تم های آن پاسخگو است.

آسان برای استفاده

داشبورد وردپرس همیشه یکسان است. برای یادگیری نحوه استفاده از وردپرس نیازی به استخدام یک متخصص ندارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *