امداد رایانه اصفهان – پشتیبانی تلفنی کامپیوتر اصفهان

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”مرکز شماره 3 : امداد رایانه اصفهان” font_container=”tag:h2|text_align:center” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]

امداد رایانه جهت پاسخگویی هر چه بهتر و ارائه خدمات حضوری در صورت امکان اقدام به راه اندازی نمایندگی های مختلفی در سراسر ایران نموده است.استان اصفهان با توجه وسعت و جمعیت زیاد جزو اولین مکان های است که نمایندگی امداد رایانه در آن ها افتتاح شده است و هم اکنون نیز جزو نمایندگی های فعال میباشد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

معرفی مرکز شماره 3 : امداد رایانه اصفهان

امداد رایانه جهت پاسخگویی هر چه بهتر و ارائه خدمات حضوری در صورت امکان اقدام به راه اندازی نمایندگی های مختلفی در سراسر ایران نموده است.استان اصفهان با توجه وسعت و جمعیت زیاد جزو اولین مکان های است که نمایندگی امداد رایانه در آن ها افتتاح شده است و هم اکنون نیز جزو نمایندگی های فعال میباشد.

 

یکی دیگر از نمایندگیهای مرکز پشتیبان رایانه نمایندگی امداد رایانه اصفهان می بشاد.این نمایندگی که به سرویس دهی حضوری و غیر حضوری در استان اصفهان مشغول می باشد جزو نمایندگیهای فعال شرکت می باشد. در این نمایندگی خدمات گوناگون در زمینه آی تی ارائه میگردد. اگر هرگونه مشکل در زمینه لپ تاپ و یا رایانه شخصی داشته باشید و نتوانید این مشکل را حل کنید این مرکز می تواند به شما این کمک را ارائه دهد. حوزه فعالیت این مرکز از جمله خدمات مربوط به اسمبل کامپیوتر و سخت افزار رایانه نیز می باشد. به عنوان مثال اگر کامپیوتر شما پس از روشن شدن تصویری ارائه نمیدهد کارشناسان ما در مرکز امداد رایانه اصفهان می توانند این کمک را به شما ارائه دهند که مشکل سخت افزاری شما مربوط به کدام قطعه می باشد.

جهت تماس با شرکت می توانید از سراسر کشور با شماره 9099070545 تماس بگیرید

در زمینه نصب ویندوز نیز هم میهنان عزیز در شهر اصفهان می توانند از مرکز کمک گرفته و مشکل خود را مطرح کنند. برای نصب ویندوز دیگر نیازی به این نیست که شما کامپیوتر شخصی خود را که احتمالا اطلاعات شخصی زیادی را نیز در بر می گیرد به محل تعمیر گاه برده و نگران پخش شدن اطلاعات شخصی خود باشید شما با تماس با مرکز امداد رایانه می توانید از صفر تا صد نصب ویندوز خود را با کمک گرفتن از کارشناسان ما انجام دهید.و بعد از نصب ویندوز نیز مراحل نصب درایور های مربوط به کامپیوتر خود و نصب نرم افزار های کاربردی که احتمالا نیاز به استفاده از آنها را دارید به انجام برسانید.

این مرکز به صورت کاملا 24 ساعته کار می کند و شما در ساعات نیمه شب نیز می توانید تمامی سوالات خود را با ما مطرح کنید.
در صورتیکه هر کدام از کارشناسان ما نتوانند مشکل شما را حل کنند و یا اینکه هر گونه نارضایتی از خدمات ارائه شده داتید نیز می توانید این مشکل را مدیریت مجموعه در میان بگذارید
یکی از روشهای پرداخت که این شعبه از نمایندگی امداد رایانه در اختیار شما می گذارد پرداخت آنلاین با تخفیف 50 درصدی می باشد. به این معنی که شما از طریق سایت مرکز و ورود به قسمت خرید بسته مکالمه می توانید یم بسته مکالمه خریداری کنید و پس از آن با شماره های شرکت که در همان جا به شما ارائه می گردد تماس بگیرید. و پس از پایان بسته مکالمه خود اقدام به خریدن بسته مکالمه بعدی اقدام کنید.
مرکز نمایندگی امداد رایانه اصفهان از تمامی هم میهنان عزیز در شهر اصفهان از پیش تشکر و قدردانی می کند. 

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *