امداد رایانه کرج – استان البرز

اگر در شهر کرج سکونت دارید و نیاز به خدمات رایانه کمک دارید می توانید با مرکز امداد رایانه کرج استفاده نمایید.در این مرکز می توانید کلیه خدمات مربوط به رایانه کمک از جمله مشکلات نصب ویندوز – مشکل نصب پرینتر – مشکل نصب اسکنر – مشکلات شبکه های کامپیوتری- مشکل نرم افزارهای افیس – مشکلات نرم افزار های گرافیکی از جمله فتوشاپ و همچنین مشکلات سخت افزاری رایانه خود را از ما بپرسید همچنین اگر قصد خرید سیستم های کامپیوتری را دارید نیز می توانید با تماس با مرکز امداد رایانه کرج از همکاران ما در بخش فروش مشاوره خرید بگیرید.

این مرکز دارای بخشی به نام موبایل کمک کرج می باشد که کلیه خدمات در زمینه مشکلات سخت افزاری و نرم افزای موبایل را پاسخگویی می کند در صورتیکه شما دارای گوشی های اپل و یا اندروید می باشید می توانید مشکلات خود را با مطرح نمایید.

در صورتیکه گوشی تلفن همراه شما هنگ کرده است  یا اینکه نرم افزارهای گوشی شما به خوبی اجرا نمی شود و یا اینکه مشکلی در زمینه شبکه های اجتماعی دارید با مرکز موبایل کمک کرج تماس برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایید.

دیگر خدمات مربوط به رایانه کمک نیز از جمله رفع مشکلات لپ تاپ – رفع مشکلات  اینترنتی و حل مشکل قطع بودن اینترنت را می توانید از همکاران ما در این بخش بپرسید

در صورتیکه قصد تماس با شرکت را دارید می توانید از سراسر شهر کرج با شماره های 9099070545 تماس برقرار نمایید و از مشاوره همکاران ما استفاده نمایید.

همچینین در صوتیکه مشکل شما از طریق راهنمایی تلفنی حل نشود شما می توانید با دانلود  نصب نرم افزار انی دسک از منوی سایت و تماس با همکاران در امداد رایانه کرج به صورت ریموتی مشکلات خود را پیگیری نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *