بازی های فیس بوک

بازی های فیس بوک

 
گرایش بازی های فیس بوک به ارسال اطلاعیه ها و درخواست ها از طرف شما یا دوستان خود را یک تحریک ثابت است. در اینجا ما به شما نشان دهد که چگونه برای جلوگیری از درخواست از فیس بوک برنامه از جمله چگونه برای جلوگیری از درخواست له آب نبات، به علاوه چگونه برای متوقف کردن بازی شما بازی تحریک کننده دوستان شما. همچنین مشاهده کنید: 13 بهترین راهنمایی فیس بوک و کلاهبرداری.

ما به وسیله رایانه کمک به حل مشکلات رایانه ای شما می ورزیم

به روز رسانی 2015 اکتبر 29: خبر فوق العاده می آید به عنوان فیس بوک در نهایت عهد را به اقدام برای متوقف درخواست له آب نبات آزار دهنده در شبکه های اجتماعی آن است. مارک زوکربرگ روز گذشته مخاطبان دهلی نو گفت: “برخی از ابزار این نوع از رده خارج می شوند که اجازه می دهد مردم را به ارسال دعوت نامه به افرادی که استفاده می شود هرگز یک بازی که دعوت نامه در گذشته اند اما بازی نمی در فیس بوک وجود دارد. ما تا به حال اولویت بستن نیست که پایین “، ما فقط به اولویت های دیگر بود. اما اگر این چیزی که بالا است که مردم در مورد مراقبت از خود، ما را در اولویت قرار که و انجام آن.
بلوک قصههای له آب نبات: درخواست برنامه بلوک فیس بوک
حتی اگر شما بازی در فیس بوک بازی هرگز شما هنوز هم می توانید خودتان را با درخواست های مکرر از دوستان خود را که شما در پیوستن به تحریک شده است. نیمی از زمان آنها حتی ممکن است آگاه باشید که برنامه در حال ارسال است که درخواست از طرف آنها باشد. مانند PC مشاور در فیس بوک.
یکی از بزرگترین علل التهاب در حال حاضر است که هنوز هم آب نبات قصههای له، اما بدون شک شما هم با برنامه درخواست از Farmville، مزرعه قهرمانان حماسه، حیوان خانگی نجات حماسه، پرونده جنایی، حماسه اژدها، تگزاس هولدم (روباز) پوکر، جنگ های مافیا و بیشتر فلفلی . Bitstrips یکی دیگر از برنامه گناه است (در اینجا چگونه برای حذف Bitstrips).
دو راه برای مقابله با این درخواست نرم افزار فیس بوک خسته کننده وجود دارد. در هر صورت شما می توانید برنامه را مسدود، و یا اگر شما متوجه بسیاری از درخواست برنامه خود را از آمدن یک فرد خاص شما می توانید آن شخص از ارسال شما از فیس بوک درخواست نرم افزار، برنامه های تحریک کننده آینده از جمله که آنها هنوز به بازی را مسدود کند. (همچنین مشاهده کنید: چگونه به خاموش کردن اطلاعیه در فیس بوک مسنجر.)
چگونه یک برنامه بر روی فیس بوک برای جلوگیری از
اگر شما مطلقا تمایلی به استفاده از یک نرم افزار فیس بوک خاص، ساده ترین راه حل است که به سادگی برنامه برای جلوگیری از. (توجه داشته باشید که صرفا از بین بردن برنامه از حساب شما درخواست آینده به بازی بازی و یا ارسال زندگی فوق العاده و غیره جلوگیری می کند.)
برای جلوگیری از یک برنامه در فیس بوک شما باید یک مرورگر وب را باز کنید و ورود به حساب کاربری فیس بوک خود را. با کلیک بر روی فلش رو به پایین در سمت راست بالای صفحه نمایش، سپس تنظیمات را انتخاب کنید.
بلوک له آب نبات، چت صدای گربه: تنظیمات فیس بوک
در صفحه بعدی را انتخاب کنید تب مسدود کردن.
بلوک له آب نبات، چت صدای گربه: مسدود کردن
در پایین صفحه گزینه برای جلوگیری از برنامه است. شروع به تایپ نام برنامه را در فیلد متن، سپس آن را از لیستی که به نظر می رسد را انتخاب کنید.
بلوک صدای گربه چت فیس بوک
در تصویر بالا ما به شما نشان میدهد که چگونه برای جلوگیری از درخواست چت صدای گربه در فیس بوک؛ این روند همان برای جلوگیری از درخواست آب نبات قصههای له یا جلوگیری از هر گونه درخواست دیگر برنامه فیس بوک است.
اگر تا به حال ذهن خود را تغییر و می خواهید بازی برنامه، فقط به این گزینه بازگشت و در کنار نام آن کلیک کنید.
روش دیگر، اگر شما می خواهید برای خاموش اطلاعیه بدون مسدود کردن برنامه، شما می توانید صبر کنید تا یکی از دریافت، سپس شناور مکان نما را روی اطلاع رسانی. یک دایره کوچک و ‘X’ باید ظاهر شود. در ‘X’ کلیک کنید. در حال حاضر شما با دو دکمه، یکی ارائه می شود برای خاموش کردن اعلان ها از این همه و از سوی دیگر به نگه داشتن آنها در. “خاموش کردن” کلیک کنید و شما باید دریافت اطلاعیه را متوقف کند.
چگونه برای جلوگیری از همه درخواست برنامه از یک دوست فیس بوک
اگر آن را یک بازی اما تعداد زیادی از بازی ها که شما درخواست از فیس بوک ارسال، و بسیاری از آنها می آیند از همان دوستان فیس بوک نیست، آن را نیز ممکن است برای جلوگیری از کسی ارسال شما درخواست برنامه در فیس بوک.
من در حال حاضر سه نفر از دوستان فیس بوک من از ارسال من درخواست برنامه مسدود شده است. من هیچ مشکلی با به روز رسانی وضعیت خود، عکس و یا پست های دیگر داشته باشد. آنها فقط مانند آب نبات قصههای له و FarmVille به، و یا استفاده از برنامه های مانند صدای گربه چت بازی بسیاری از بازی های تحریک کننده فیس بوک. آنها نمی دانند که من درخواست برنامه از هر دو آنها را مسدود کرده … مگر اینکه آنها خواندن این مقاله. (بچه ها متاسفم.)
برای جلوگیری از کسی ارسال شما درخواست برنامه در فیس بوک شما به سادگی به تنظیمات بروید، مسدود کردن (همانطور که در بالا)، اما این بار به دنبال بلوک از دعوت. نام شخص شما می خواهید برای جلوگیری از در این زمینه متن و آنها را در لیستی که ظاهر را انتخاب کنید را وارد کنید.
درخواست نرم افزار بلوک از کسی در فیس بوک
اگر شما ذهن خود را تغییر و تصمیم به یک فرصت دوباره برای آن شخص، فقط به این گزینه بازگشت و در روی Next کلیک کنید تا نام خود را.
چگونه برای جلوگیری از فیس بوک برنامه های ارسال و ویرایش طرف شما
اجازه دهید صادقانه: این همیشه دوستان خود را تحریک شما را با برنامه درخواست آب نبات قصههای له؛ گاهی اوقات آن را راه دیگری در اطراف است. شما می تواند آزار دهنده، TOO.
من بازی Bejeweled حمله رعد اسا، و من می توانم راه آن را به خوراک خبری من پست هر بار که من یک دستاورد تکمیل و یا ضرب و شتم نمره کسی ایستاده است. همان درست است از بازی های دیگر از فیس بوک است، بیش از حد – دوستان شما واقعا لازم نیست که به می دانم که شما به تازگی یک سطح و یا کسی زندگی می کنند اضافی در آب نبات قصههای له ارسال گردیده، و نه است که شما فقط به آبیاری مزرعه خود را.
در مشترک با بسیاری از برنامه های فیس بوک دیگر، Bejeweled حمله رعد اسا شما خواهد گفت که به منظور بازی این بازی شما باید اجازه آن را به پست از طرف شما. به جای بازی برای ترس از تحریک دوستان خود نیست، فقط دستکاری تنظیمات طوری که هنگامی که آن پست از طرف شما تنها شما را به پست را ببینید.
بازگشت به منوی تنظیمات و این زمان را انتخاب کنید تب نرم افزار. پیدا کردن برنامه شما می خواهید برای جلوگیری از ارسال از طرف شما و آن را انتخاب کنید. در بالای پنجره پاپ آپ در ‘برنامه دید و پس مخاطب کشویی انتخاب کنید فقط من. پس از آن ضربه را نجات دهد.
چگونه برای جلوگیری از آب نبات قصههای له و سایر درخواست ها برنامه در فیس بوک: توقف درخواست نرم افزار فیس بوک
دوستان خود را هنوز هم قادر به دیدن فعالیت های برنامه خود را زمانی که آنها را که برنامه وارد شوید، اما فید اخبار خود را دیگر با پست برنامه و دستاوردهای خود را پوشاندند شود خواهد بود. و رئیس خود را دیگر نمی خواهد می دانم که شما در حال بازی است که بازی هنگامی که شما باید کار.
البته، اگر فیس بوک هنوز ثابت می شود یک منبع تحریک، شما فقط می تواند غیر فعال کردن حساب فیس بوک خود را.
دیدن همه چگونه به مقالات. مطلع پشتیبانی فنی رایگان در HELPROOM انجمن.
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *