با wifikill دیگران را از اینترنت wifi محروم سازید

با wifikill دیگران را از اینترنت wifi محروم سازید

 
20111014_144053
در ابتدا شاید بگویید این چجور لینکی است ؟ محروم سازی دیگران از اینترنت یعنی چه ؟ هر از گاهی ما به افرادی لطف میکنیم و رمز مودم وای فای خود را در دسترس آنها قرار میدهیم. و بعد لطف مکرر ما تبدیل به وظیفه مسلم میشود و رودر بایستی به ما اجازه تغییر رمز وای فای و خلاص شدن از شر اینگونه افراد را نمیدهد. توسط این اپلیکیشنی که مخصوص آندروید میباشد ، شما میتوانید دسترسی دیگران را از  شبکه وای فای قطع کنید و بدون هیچگونه جنگ و خون ریزی ، دیگر به آنها اجازه استفاده از اینترنت را ندهید.
از مزیت های بسیار خوب این اپ این است که طرف مقابل حتی روحش هم خبر ندارد که چرا دیگر نمیتواند از اینترنت استفاده کند و خود به خود تقصیر را به گردن مخابرات میندازد.
 
خوب بریم سراغ اصل مطلب : نام این اپلیکیشن WIFIKill میباشد و تنها بر روی گوشی ها و تبلت های آندرویدی ای نصب میشود که روت شده باشند. پس از دانلود نرم افزار شما باید در اولین اجرا در یاد داشته باشید که superuser request را allow کنید. ( انگلیسی نوشتم تا دچار سردرگمی نشوید. )
20111014_14413620111014_144214
بعد از آن دکمه on را انتخاب کنید. حال اپلیکیشن شروع به یافتن دستگاههایی میکند که به مودم شما متصل شده اند. شما میتوانید روی دستگاه مورد نظر کلیک کرده و دسترسی آن را قطع کنید یا با انتخاب All دسترسی همه دستگاهها را قطع نمایید.(رایانه کمک)
تذکر :
1- سعی کنید این مطلب را به دیگران آموزش ندهید ( !!! پس چرا خودت آموزش میدی !!! ) چون ممکن است بر علیه شما نیز استفاده شود.
2- هرگز در مکان های عمومی از این روش برای آزار و اذیت افراد استفاده نکنی
دانلود
رایانه کمک
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *