برطرف کردن مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ 2020

به نام خدا
برطرف کردن مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ 2020

در تمام سایت های موجود در گوگل ، برای رفع مشکل فارسی نویسی
راه حل هایی ارایه شده ، که در فتوشاپ 2020هیچ تاثیری در تصحیح
تایپ فارسی ندارد و شما بعد از کلی گشتن و پیدا نکردن گزنه مورد نظر و یا خاموش بودن گزینه شمارا از ادامه کار منصرف کرده ، و این مشکل باعث نا امیدی شما در درست کردن تایپ فارسی میکند.
در فتوشاپ های 2020 به قبل ، راه حل تایپ صحیح فارسی به گونه ایی بود که شما بعد از متوجه شدن این موضوع که کلمات به درستی تایپ نمیشوند با کمی جستوجو در گوگل متوجه میشدید که گزینه ایی را باید فعال کنید تا مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ حل شود ، حالا چگونه؟

به این صورت که باید کل کلمه مورد نظر را گرفته و به گزینه type ، در منو های بالای صفحه فتو شاپ رفته و بعد از پیدا کردن language option ، و بعد از آن گزینه Middle eastern and south Asian را فعال کرده تا تایپ فارسی در فتوشاپ شما به نمایش در بیایند ، این گزینه تا اواخر سال 2019 کاربرد داشت اما با حضور و عرضه فتوشاپ جدید دیگه یه همچین گزینه ایی یا وجود ندارد ویا اصلا روشن نمی شود که بخواهید این کار را انجام دهید.

به جرات میتوان گفت یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین مشکلات فتوشاپ در ایران همین مشکل است که کاربرد هم فراوانی دارد.

تیم امداد رایانه www.123pc.ir بعد از متوجه شدن این مشکل در فتوشاپ جدید برای حل این مشکل دست به کار شد تا به هموطنان پارسی زبان کمک کوچکی کرده باشد.

بعد از متوجه شدن اوضاع از طرف یکی از کاربران راه حل مشکل پیدا شد که به شما هم آموزش میدهیم تا دیگر نگران مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ نباشید و با صحنه جدا جدا و بلعکس کلمات در فتوشاپ رو به رو نشوید.
بعد از باز کردن فتوشاپ و پیاده سازی طرح خود در آن ، هنگامی که خواستید به صوزت فارسی در فتوشاپ تایپ کنید با این مشکل که کلمات به صورتی ناخوانا به نمایش در میاید مواجه میشوید برای حل آ باید به صورت زیر مشکل تایپ فارسی را در نرم افزار فتوشاپ حل کنید.

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

 

مرحله1
همون جور که در تصویر میبینید کلمات به صورت به هم ریخته برعکس و ناخوانا میباشد که باید کل کلماتی که در فتوشاپ تایپ کردید را گرفته و به قسمتی که در تصویر زیر میبینید بروید
با کیلیک بر روی گزینه مورد نظر منو باری را مشاهده میکنید که در آن به صورت پیشفرض برای کلمات لاتین که دقیقا برعکس کلمات فارسی میباشد تنظیم شده است برای حل کردن مشکل تایپ خود باید گزینه لاتین را به گزینه جهان که در تصویر زیر میبینید تغییر دهید

با تغیر این گزینه از لاتین به جهان مشکل تایپ فراسی ما در فتو شاپ 2020 حل می شود مانند تصویر بالا ، امیدوارم مطالب فوق توانسته باشد مشکل شما عزیزان را حل کرده باشد.
اگر با مشکلات و یا نقص هایی در نرم افزار های کمپانی های معروف مواجه شدید حتما آن را با ما درمیان بگذارید تا در اولین فرصت پاسخ آن را برای شما ارائه کنیم
تماس جهت مشاوره تلفنی و ارسال کارشناس با شماره
9092305460
تماس حاصل نمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *