بسته شدن اکانت اینستاگرام-باز کردن صفحه اینستا بسته شده

بسته شدن اکانت اینستا – صفحه اینستاگرام –  به چه معناست

اپلیکیشن اینستاگرام از جمله اپلیشن هایی می باشد که کاربرد بسیاری دارد و در سراسر دنیا بسیاری این اپ را نصب کرده اند و استفاده می کنند. اما مشکلات مهمی در این اکانت به وجود می آید که باعث می شود شما اکانت اینستاگرام خود را از دست بدهید یکی از مهم ترین این مشکلات بسته شدن صفحه اینستاگرام  یا همان اکانت اینستاگرام می باشد که در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی نماییم و علل بسته شدن صفحه اینستاگرام را بررسی کنیم و همچنین روشهایی که می توان یه بوسیله این روش ها صفحه بسته شده اینستای خود را برگردانیم را مورد بررسی قرار دهیم

در نتیجه اگر شما هم از جمله کاربران اینستا هستید که صفحه اینستای شما بسته شده است می توانید این مقاله را دنبال نمایید تا علت بسته شدن صفحه اینستای خود را متوجه شوید.

علت بسته شدن صفحه اینستا – اکانت اینستا –

بسته شدن اکانت اینستا ممکن است علت های مختلفی داشته باشد که در زیر این علل را بررسی می کنیم.

یکی از این علت ها فالو کردن زیاد می باشد و این به این معنی است که شما در طول روز اجازه یک تعداد فالو را بیشتر ندارید و اگر اینکار را زیاد انجام دهید ممکن است که باعت بسته شدن اکانت شما شود پس این مورد را در نظر داشته باشید که در طول یک روز بیش از حد دیگران را در اینستاگرام فالو نکنید.

از دیگر علت هایی که باعث بسته شدن اکانت اینستا می شود آنفالو کردن زیاد می باشد اگر شما تعداد زیادی را در طول روز آنفالو کنید ممکن است بعد از مدتی اکانت شما بسته شود.

از مهم ترین علت های بسته شدن صفحه اینستاگرام استفاده از فالوور فیک می باشد که اینستاگرام روی این مساله حساس می باشد. بسیاری از پیج های اینستاگرام هستند که برای اینکه صفحه اینستای خود را با اعتبار و دارای دنبال کننده های بالا نشان دهند اقدام به جذب فالور فیک میکنند که این موضوع باعث بسته شدن اکانت اینستای آنها می شود.

یکی از علت های دیگری که یاعث دیسیبل شدن یا همان بسته شدن صفحه اینستا می شود استفاده از ربات های اینستاگرام می باشد البته این موضوع را در نظر داشته باشید که همه ربات ها باعث بسته شدن صفحه شما نمی شوند و استفاده از ربات های مشکل دار باعث بسته شدن پیچ اینستای شما می شود.در نتیجه در استفاده از ربات های اینستاگرام دقت کافی را به خرج دهید.

از دیگر علت هایی که باعث بسته شدن اکانت اینستای شما می شود عدم رعایت قانون کپی رایت می باشد که رو این موضوع شرکت اینستاگرام بسیار حساس می باشد.

 

روش های حل مشکل بسته شدن اکانت اینستاگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *