جهان اسباب بازی

جهان اسباب بازی یادگیری کودکان تغییر کرده است فوق العاده از آنجایی که من زانو بالا بود. که معمولا به ناله در مورد از دست دادن اسباب بازی های لمسی، قدیمی مدرسه منجر می شود – آن را تا اسباب بازی های الکترونیکی متحول شده است. اولین اسباب بازی باتری محور مانند سیمون، سپس کنسول بازی، و اخیرا قرص مباهات انتخاب میلیون ها از برنامه های آمد.
ما می توانیم به روزهای خوب گذشته، از میله های شمارش چوبی، اره مویی پازل و گوش دادن، و افسوس تسلط دیجیتال است. یک تفاوت بین صفحه نمایش لمسی و اشیاء در واقع لمس کردن وجود دارد. همچنین ببینید: چگونه زمان صفحه نمایش بسیار سالم برای کودکان است؟
یک منطقه که در آن بازی لمسی برای توسعه آموزش کودکان حیاتی است سواد قبل از مدرسه و نوشتن و حساب است.
روش مونتسوری در اطراف اشیاء دنیای واقعی دستکاری به پرورش اکتشاف و خلاقیت کودک ساخته شده است. عنوان بزرگ به عنوان برنامه های آموزشی خیلی از بچه ها، کودکان از دست دادن بدون برخی از یادگیری مبتنی بر شی.
بهترین برنامه های ریاضی برای بچه ها، و همچنین بهترین نرم افزار برای یادگیری به زمان بگویید ببینید، و بهترین دانش صدا و پژواک نرم افزار برای بچه ها.
شرکت فرانسوی Marbotic، توسط مادر ماری Merouze تاسیس شده است، به بازگرداندن تحریک یادگیری از طریق لمس و احساس به عنوان مغز اختصاص یافته است.
این دو بازی – تعداد هوشمند و نامه هوشمند – که ترکیبی از برنامه های قرص و اشیاء چوبی واقعی؛ هر دو با الهام از روش یادگیری مونتسوری.
هر دو نمونه بزرگ از آنچه در حال به نام “اسباب بازی های متصل”، که ترکیب هر دو اشیاء فیزیکی و دستگاه های صفحه لمسی می باشد.
همچنین ببینید: بهترین قرص برای کودکان
قبلا ما بررسی یکی از این اسباب بازی متصل، Osmo آلمان خدمات مشاوره، که ما طرفداران بزرگ هستند. دفعات بازدید: ما بررسی اپل Osmo آلمان خدمات مشاوره. وجود دارد دیگر در دسترس، TOO، مانند Tiggly اشکال، Tiggly ریاضی و Tiggly واژه.
Marbotic شماره هوشمند برنامه اسباب بازی
Marbotic هوشمند اعداد بررسی
شماره هوشمند شامل ده شماره های چوبی، که توسط قرص کشف شده است، از بازی های سنتی و روش یادگیری مونتسوری الهام گرفته شد.
اعداد چوبی هستند زبر (در حدود دو اینچ بالا) تا یک کودک می شود که واقعا با شکل برای کمک به تشخیص شرکت کنند. کودک اعداد بر روی صفحه نمایش تبلت که به شکل رسمیت می شناسد و اجازه می دهد تا بچه ها برای یادگیری به رسمیت شناختن اشکال، تعداد در سفارش، و اضافه کردن شماره با هم قرار می دهد.
Marbotic هوشمند تعداد برنامه ها
سه برنامه را شامل می شوند (دانلود به صورت رایگان) برای کار با اعداد در قرص اپل و آندروید.
“10+ انگشتان” برنامه شروع کننده است، به عنوان بالا توضیح داده، با استفاده از اعداد به علاوه انگشتان کودک است. “تا 100” برای شمارش بالا 9. این را نیز می آموزد بچه ها شمارش با استفاده از روش مونتسوری منجوق طلایی، که از روش های سنتی یادگیری تعداد حساب کودکان سوق خواهد کرد سریعتر معرفی ترکیب تعداد.
“بیشتر یا کمتر” همه چیز طول می کشد یک قدم بیشتر با جمع و تفریق با استفاده از روش طلایی مهره ها و شماره های چوبی.
شماره Marbotiic هوشمند مونتسوری
من آرزو می کنم من می خواهم شماره هوشمند و این برنامه ها زمانی که دختر من قبل از مدرسه بود. او در یک مدرسه ابتدایی مونتسوری، به طوری که روش های مورد استفاده در اینجا بسیار قابل تشخیص به من.
یک معلم مونتسوری طور کامل آموزش دیده من نشان داد بازی بیش از حد بود فکر می کنم که مراحل شاید بیش از حد سریع، و یک رویکرد درست مونتسوری به یک معلم نیاز به حضور نشان دادن chilkd اصول اولیه حساب می باشد. که منعکس یک پاینت عمده بحث در مورد بازی های آموزشی که برای کودکان: این است یک جایگزین برای آموزش، یا پدر و مادر در واقع خوب است.
شماره برنامه های هوشمند در دسترس برای دانلود در هشت زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، هلندی و سوئدی می باشد. این را می دهد بازی تمرکز کاملا جدید آموزشی اگر شما تا آرزو – در حال حاضر آن را فقط به عنوان مناسب برای بچه های بزرگتر یادگیری زبان، و چگونه به دفعات در یک زبان خارجی است.
شماره هوشمند هزینه € 34.99 به علاوه € 3.98 حمل و نقل در اروپا؛ و یا حمل و نقل رایگان به فرانسه و ایالات متحده آمریکا. شما همچنین می توانید آن را از آمازون برای بیش از 30 £ خرید. در پایین این مقاله برای بهترین قیمت را ببینید. این در دسترس است برای هر دو iPad شرکت اپل و آندروید قرص است.
اسباب بازی های هوشمند Marbotic نامه مونتسوری
Marbotic بررسی نامههای هوشمند
نامه هوشمند معادل سواد است، و به تازگی پس از یک عملیات موفقیت آمیز کیکاستارتر منتشر شد.
شما می توانید یک جعبه حاوی 26 حرف از حروف الفبا در اشکال های چوبی قدیمی مدرسه. Vocalbubble و Alphamonster: آن را به دو برنامه دانلود متصل می شود.
هر حرف های چوبی تعامل با این برنامه های در یک قرص (در حال حاضر اپل تنها)، کمک به ساخت یک تصویر از حروف الفبا و کلمه اوایل شکل گیری در ذهن یک کودک است.
نامه اشکال بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید با استفاده از برنامه “Vocalbubble” و نامه به نظر می رسد. با فشار به اندازه کافی بلند و یک تصویر دوست داشتنی از یک اسم شروع با نامه ای را که به نظر می رسد. نگه دارید که پایین و شما کلمه نوشته دریافت کنید.
Marbotic هوشمند نامه برنامه

در صورتیکه هرگونه مشکل کامپیوتری دارید با رایانه کمک تماس بگیرید
“Alphamonster” مشابه است، نشان دادن تصاویر از اسم و خواندن نامه در نامه صدا صدا دار آن است. یک چیز می خواهم در اینجا تغییر کرده من اند بخش صوتی وسط، که در آن عنصر صوتی ممکن است بزرگ برای آموزش کودک، اما ممکن است به خوبی ارسال یک دیوانه پدر و مادر است. نسخه صوتی کوتاه به عنوان یک گزینه قدردانی خواهد شد!
برنامه سوم (برای تست در زمان نوشتن در دسترس نیست) است به نام “حرف های من” و می آموزد که بچه ها برای ساخت کلمات از حروف.
بر خلاف اعداد، حروف معمولا در دو شکل آمده: پایین (a) و مورد بالا (A). اشکال چوبی در نامه هوشمند همه مورد بالا. تا آنجا که من به یاد داشته باشید از مونتسوری، نامه باید ابتدا در صورت پایین تر معرفی شده است، به عنوان این است که چگونه فرزند اول کلمات نوشته شده خواهید دید. این یک موضوع آموزشی خاردار است (یا حروف پایین تر تدریس بهتر است و یا مورد حروف بهترین می شوند) بلکه این واقعیت است که حروف نوشته شده دو راه مختلف را محدود هوشمند نامه تا حدودی.
برنامه های انجام معرفی حروف کوچک، اما بدون اشکال های چوبی این می تواند گیج کننده است. واضح است که داشتن 52 نامه اشکال که قیمت تا فشار، اما شاید Marbotic باید گزینه در نظر بگیرید.
دوباره برنامه ها در زبان های متعدد، که با استفاده از Vocalbubble می تواند کمک به کودکان انتخاب کنید تا صداهای نامه های خارجی و لغات در دسترس هستند.
نامه هوشمند هزینه 49.90 €. در زمان نوشتن آن را در دسترس برای قبل از سفارش با در دسترس بودن انتظار می رود این ماه بود. برای شروع آن در دسترس خواهد بود برای اپل تنها باشد، با نسخه آندروید انتظار می رود بعد.
رای ما
شماره هوشمند Marbotic و نامه هوشمند ادغام روش مونتسوری از یادگیری و قرص جادوگری دیجیتال است. آنها اضافه کردن عنصر فیزیکی حیاتی از اسباب بازی های آموزشی که واقعا کمک به کودکان خردسال حساب عمومی و سواد خود را یاد بگیرند. از دو عدد هوشمند بهترین و به طور کامل توصیه می شود. نامه هوشمند است دور نیست اما شاید اجازه پایین با انتخاب حروف و صوتی صوتی و نه آزاردهنده طولانی در یکی از برنامه های. گفت که، هر دو از این کیت آموزشی اسباب بازی آموزشی و نرم افزار ترکیب هوشمندانه کمک خواهد کرد بسیاری از کودکان قبل از مدرسه و یا در سطح پایه و اساس یادگیری سریع تر تعداد آنها و نامه ها، و نوشتن و حساب مبتدیان و سواد
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *