شبکه های اجتماعی

شما رو به عشق یک شرکت که در کنفرانس کاربران آن است که شعار آن این است بدانید، خنده، اشتراک گذاری، اتصال بالند. نمی شنوند که اغلب. آن بسیار سود آور، تنها ابر شرکت: مشخصه های دیگر که باعث می شود شرکت در سوال، Kinaxis، منحصر به فرد چه شما نیز اغلب نمی بینم است. و وقتی که من می گویند سود آور است، منظورم این است که سود آور است، به عنوان یک حاشیه سود در خالص 16 درصد از آن 23.8 میلیون $ درآمد سه ماهه گذشته.
برای مقایسه، سود خالص NetSuite و در سه ماهه گذشته -19٪ در 192 میلیون $ درآمد، روز کاری گزارش سود -24٪ در 282 میلیون $، و Salesforce.com در عظیم -52٪ سود در 1364000000 $ درآمد کشیده است.
جای تعجب نیست که سهام Kinaxis است تا 230٪ از IPO آن در ماه ژوئن، 2014. در مقایسه، Salesforce.com، که کلاه در بازار همواره منطق به مبارزه طلبیده است، تا 50٪ در طول همان دوره، اوراکل است که در منفی 5٪، و SAP، NetSuite و، و روز کاری همه فقط به سختی در منطقه مثبت بیش از بازه زمانی مشابه.
البته، Kinaxis است که تا بحال کوچکتر از این شرکت ها، و آن را دارای تنها در 100 مشتریان، و یا یک زن و شوهر. اما این در واقع حتی بیشتر چشمگیر – به این معنی اندازه سالم معامله متوسط ​​و تعداد زیادی از تشویق برای خرید به مشتریان موجود. و، به عنوان Kinaxis اکثر معاملات خود به اجرا در، که به معنی آن قطاری از هر دو طرف از خدمات و اشتراک از کسب و کار است.
راز این نادر است، شرکت ابر سودآور چه خبر؟ شرکت Salesforce، روز کاری، و NetSuite و: در بخش، در 30 سال Kinaxis مثبت محترم زمانی که به بقیه Keiretsu است ابر در مقایسه است. وجود و موفقیت آن نیز به دلیل شکاف ادراک است که SAP – و رقبای – در بازار را ترک کرده اند که آن را به برنامه ریزی زنجیره تامین. SAP در برنامه ریزی زنجیره تامین ارائه، APO، یکی از این محصولات است که مشتریان استفاده بیشتر است زیرا آنها به نسبت زیرا آنها می خواهند است. و این واقعیت که بسیاری از مشتریان بالقوه APO فقط مشتریان SAP ERP نیست بدان معنی است که APO با استفاده از SAP، که در بازار به عنوان یک محصول-SAP خاص در نظر گرفته، دیده می شود، درست یا غلط، به عنوان دادن محدودیت غیر قابل قبول در برنامه ریزی یک شرکت قابلیت های. در نتیجه، اکثریت قریب به اتفاق مشتریان Kinaxis دارند SAP ERP جایی در زیر هود، اما هیچ APO.
پاسخ سریع Kinaxis، از سوی دیگر، در بازی سوئیس در این مجموعه، جهان تقریبا بیزانس ERPs متعدد و صورتحساب دیوانه پیچیده از مواد، تولید، توزیع، تحویل و مدل های که مشخص دنیای واقعی تولید این شرکت از امروز برتری دارد. و آن کاربر دوستی چیزهای افسانه در میان مشتریان خود است. من ملاقات چندین کاربر – همانطور که در برنامه ریزان زنجیره تامین و صاحبان کسب و کار، نه مردمی IT – در Kinaxis، آخرین کنفرانس کاربران Kinexions که به من گفت که تنها نگرانی کرده اند که “مافیای SAP” بود، در سخنان یکی از آنها ، که در کنار گذاشتن Kinaxis واکنش سریع به نفع APO موفق می شوند.
واسه چی؟ از آنجا که باند SAP داخلی می تواند، نه به خاطر آن لزوما بهترین انتخاب برای شرکت می باشد.
صحبت از Kinexions، این بچه پرتاب یک کنفرانس helluva. خنده دار، شوخ، هتاک: آن را سخت به مقاومت در برابر Kinaxis، عادت به طور منظم از شکستن گردن کلفت، خسته قالب کنفرانس کاربران و در واقع موضوع نسبتا خشک زنجیره تامین واقعا سرگرم کننده است. سال و از سال.
این فقط یک نقطه اثبات در میان بسیاری از که Kinaxis می شود “مردم” در برخی از راه بسیار مهم است. فرهنگ شرکت از بدانید، خنده، اشتراک گذاری، اتصال همچنین اجازه می دهد Kinaxis به در آمدن “دگرگونی های دیجیتال” ضرورت از یک منظر است که واقعا مهم است: مردم است. من شده است ردیابی ندایی برای دگرگونی های دیجیتال در ماه های اخیر، و یکی از چیزهایی است که در ذهن من روشن است که انتقال فن ثانویه به نیاز مردم و تحول فرآیند است.
این مردم و فرایند تحول در همه به پایان می رسد زنجیره دگرگونی های دیجیتال وجود دارد: مشتریان و عادات خرید خود نیاز به تبدیل به همان اندازه که کارمندان، همکاران و فرآیندهای کسب و کار خود نیاز به تبدیل. و تحول آن دسته از فرآیندهای دارای پیچ و تاب خاص خود – تبدیل فرآیندهای کسب و کار به این معنا نیست بهبود آنچه در حال حاضر وجود دارد تا آنجا که آن به معنای ایجاد فرآیندهای جدید خالص که پل سیلوهای از عدم ارتباط و موانع فرایند است که به DNA پخته بیش از حد بسیاری از شرکت ها. اگر شما در حال از خارج توسط یک تهدید آمازون مانند مختل، افزایش سرعت شماره گیری یک زن و شوهر از شکاف است که نمی لزوما حفظ شرکت خود را از دست دادن پیراهن آن است.
چه جالب در مورد Kinaxis و کل دگرگونی های دیجیتال ضروری است که دهه خود را از کار در معادن نمک از برنامه ریزی زنجیره تامین آن را یک پای مهم تا زمانی که آن را به شرکت تبدیل می آید. یکی از اشتباهات تازه های کلاسیک ساخته شده توسط شرکت در تلاش برای دست و پنجه نرم با تحول است به این فکر می کنم به عنوان یک مشکل مشتری محور در درجه اول. بسیاری از شرکتها فکر می کنم که اگر آنها تنها خرید مشتری تجربه معادل آمازون تنها با یک کلیک و یا بارگذاری برنامه تحول خود حل خواهد شد.
واقعیت این است که تنها با یک کلیک و یا برنامه حال بارگذاری می شود مایه خنده اگر یک تحولاتی دگرگون در زنجیره تامین زمینه وجود نداشته است: مدیریت انبار و تحویل مدل آمازون، و ایجاد حال بارگذاری است از یک کلاس کاملا جدید از سهام نورد برای حمل و نقل مردم – صاحب ماشین شخصی – بودند که واقعا چه ساخته شده تحولات مربوطه خود را ممکن است.
بنابراین، در حالی که رقبای سابق Kinaxis مانند Anaplan به ترک آغاز کد در برنامه ریزی به عنوان یک کسب و کار عملکرد کاربر محور شرکت گسترده – و آنها یک کار خوب انجام داده ام helluva در آن – عدم وجود سابقه جامد در هسته از یک فرایند کسب و کار اصلی مانند زنجیره تامین باعث سخت تر تصور کنید که چگونه یک پیروزی برای Anaplan در، بگو، سمت مدیریت منابع انسانی / استعداد های جدید خود را از کسب و کار را به سرعت به upselling فرصت در سراسر شرکت را ترجمه کنید. پایین جاده یک فرصت خوب وجود دارد، اما تا زمانی که پل است به خوبی تثبیت.
در مقابل، مورد Kinaxis برای حرکت از برنامه ریزی زنجیره تامین را به یال مانند مدیریت استعداد یا مدیریت دارایی، در میان بسیاری دیگر، به نظر می رسد بسیار خوب است. قضاوت از گفتگو با مشتریان Kinaxis، مشتریان در حال حاضر به خوبی در راه خود را در این یال است. برخی در حال حاضر شده است انجام این کار، با استفاده از Kinaxis برای طیف گسترده ای از توابع غیر SCM.
این قابلیت برای تشویق برای خرید Kinaxis ضروری است – و داشتن VP زنجیره تامین در گوشه خود را هیچ مزیت کوچک است. باز هم، به دادن اعتبار Anaplan، آنها علاوه بر مدیریت سرمایه های انسانی راه اندازی خود قابلیت زنجیره تامین خود را در اوایل سال جاری،. آنها قادر خواهید بود به داشتن برخی از این سرور مجازی سنگین وزن در گوشه خود حساب بیش از حد – و باید آن را چند دهه طول بکشد یا نه. اما روشن است که Kinaxis است شروع به سر در این فرصت تشویق برای خرید در اطراف دگرگونی های دیجیتال.
در همین حال، Anaplan یک طرح را به تسخیر برنامه ریزی شرکت گسترده با رویکرد اینترنتی نرم افزار، چیزی Kinaxis شده است با توجه به عنوان. ساخت یک فروشگاه اینترنتی نرم افزار، همراه با موقعیت یک شرکت به عنوان یک فروشنده پلت فرم، دو تن از دستور العمل های جدید محبوب ترین نرم افزار در شرکت موفقیت کتاب آشپزی می باشد. و در حالی که من استدلال پشت این استراتژی اخیر در بسیاری از موارد را ببینید – یک پلت فرم است که واقعا یک رویکرد API باز است که باعث آسان برای شرکای برای اضافه کردن ارزش، سفارشی، و دنبال فرصت های تو رفتگی در دیوار در راه است که نمی موثر و یا ممکن است برای هزینه می شود فروشنده پلت فرم – من در مورد رویکرد اینترنتی برنامه برای فروشندگان نسبتا کوچک مطمئن نیستم.
اول از همه، آن را گران به عنوان جهنم آن را درست انجام: یک فروشنده نیاز به ساخت یک نمونه کارها عظیمی از برنامه های رایگان به طوری که فروشگاه app خود را مانند یک فلوریدا فروشگاه مواد غذایی جنوب نگاه روز قبل از طوفان است که به کتک زدن همه چیز را در منظره. و فروشنده اینترنتی برنامه به ارائه مشوق بزرگ – در پرداخت مستقیم به همکاران که می خواهید برای ایجاد برنامه های جدید، دسترسی به یک پایگاه عظیم مشتری، و یک رویکرد انجیلی به استخدام توسعه، و یا قفسه های فروشگاه های برنامه ادامه خواهد داد به مانند یک نگاه زمین های بایر بی ثمر است. و، ترجیحا، شما نیاز به هر سه – فقط بخواهید ویندوز تلفن، که سعی انگیزه استخدام، حتی پرداخت پول برای برنامه های بالا به ویندوز فون منتقل شود، اما با هیچ پایه مشتری در ایالات متحده به صحبت می کنند، فروشگاه نرم افزار خود را طوفان رفت و هرگز بازیافت.
فروشنده اینترنتی نرم افزار همچنین دارای به گواهی برنامه های شرکای آن را بدون ایجاد یک مانع دردناک و پر هزینه به بازار است. و این لزوما برنامه های سبک وزن است که فروشگاه اپل archetypical به فروش می رساند برای چند دلار هر نیست. تصور کنید، کسانی از شما که چیزی در مورد پرتال تخصصی اولی شعله ور می دانم که اپل باعث می شود توسعه دهندگان آن را از طریق رفتن به فروشگاه App گواهی، آنچه در آن می مانند ساخت یک برنامه بحرانی برای شرکت می شود، به جای له آب نبات بعدی و یا برنامه پارکینگ تلفن همراه، و سپس گرفتن آن را به درستی گواهی: برنامه شرکت به ارزش نمک آن است که رفتن به به لمس بسیاری از سیستم های حساس و داده ها، و هیچ راهی بهتر از به حال بارگذاری نام تجاری خود را نسبت به برخی از محصولات شخص ثالث از بین بردن اطلاعات مشتری یا ارسال آن وجود دارد به جرم و جنایت سایبر زمین برای پردازش بیشتر است. وارد شدن به فروشگاه اپل خواهد بود یک تکه از استرودل در مقایسه با.
و پس از آن جنبه تجاری آن از یک فروشگاه نرم افزار وجود دارد: آیا دست کم گرفتن نیست چگونه پیچیده باطن از فروشگاه برنامه اپل است. در حال حاضر از این پیچیدگی در یک شرکت فکر می کنم – پرداخت، احراز هویت، حریم خصوصی، امنیت، ارز، مجوز، فروش جبران تیم – آن نیست feat کوچک به جلو و تمام است که با هم در یک، بدون درز، آسان برای استفاده، با یک کلیک مانند تجربه. بحث در مورد دگرگونی های دیجیتال …
آیا من اشتباه نمی کنید، وجود دارد قطعا یک بازی شریک بزرگ برای این Kinaxis و Anaplan، و در واقع بزرگترین شریک بازی برای هر دو ممکن است از کوچکتر، شرکت های تخصصی بوتیک از بزرگ، بسیار ماتریس، SIS جهانی آمده است. اما آنچه مورد نیاز خواهد بود، حداقل زمانی که آن را به بودن در لبه پیشرو از دگرگونی های دیجیتال می آید، بیشتر از یک رویکرد مشورتی که شروع می شود، نه با این پرسش که “چه چیزی می خواهید برای تبدیل امروز” است، اما بیشتر با عبارت ” کارگاه اجازه دهید فرصت های منحصر به فرد و چالش برای کسب و کار خود را و پس از آن ایجاد برخی از فرآیندهای کسب و کار جدید در اطراف آنها. “این را به عنوان مقیاس پذیر به عنوان یک فروشگاه برنامه نیست، اما آن را نیز بیشتر در خط با مشکل واقعی” ناشناخته ناشناخته “است که وسیله شرکت چشم انداز و که به نظر می رسد دگرگونی های دیجیتال به بهترین، اگر بیش از حد گسترده، راه به تمرکز مدیران و کاربران تجاری در ایجاد راه حل های دگرگون شونده است.
در حالی که آن را آسان به تحسین سودآوری Kinaxis “، آن را یک شرکت نسبتا کوچک است، و این سوال که آیا آن را می توانید با توجه به الزامات بازار نرم افزار شرکت داد و ستد عمومی رشد باقی مانده است دیده می شود. واقعیت این است که در تورنتو بورس از ذهنیت حباب به نقل از، به دور که توسط اعضای فوق Keiretsu است ابر، که بسیاری از آنها پرورش، با توجه به نیویورک تایمز، شروع به دنبال کمی شامپانی، ممکن است فضل صرفه جویی در آن است. اما تورنتو یا نه، Kinaxis در حال حاضر بسیاری برای اثبات به موج بعدی از سهامداران که به دنبال خود 230٪ پاپ بیش از حد.
واقعیت این است که مردم به عنوان بخش آشکاری از روند موفقیت شرکت دیده می شود یک دلیل مهم که چرا من فکر می کنم Kinaxis ممکن است شانس در رسیدن به این هدف است. بدانید، خنده، به اشتراک اتصال – و سود. مدرسه قدیمی با من تماس بگیرید، اما من مطمئن هستم که آن را بهتر از آن می شود نیست.
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *