شرایط دریافت وام ازدواج

همه چیز به طور خلاصه درباره شرایط، مدارک، مقدار و نحوه‌ی دریافت وام ازدواج

وام ازدواج به چه کسانی تعلق می گیرد؟

1- افرادی که از تاریخ عقد آن‌ها کم تر از دو سال گذشته باشد.
2- بار اول باشد که از این تسهیلات استفاده می‌کنند ( افراد که برای بار دوم ازدواج می کنند در صورتی که قبلاً وام ازدواج دریافت کرده باشند، نمی توانند دوباره استفاده کنند.)

 

مبلغ وام ازدواج چه قدر است؟

جمعاً 30 میلیون تومان ( 15 میلیون برای آقا و 15 میلیون برای خانم ) 

 

مدارک برای دریافت وام ازدواج چیست؟

1- کد پستی 10 رقمی و آدرس محل سکونت متقاضی
2- اصل سند ازدواج به همراه کپی
3- اصل شناسنامه زوجین به همراه کپی از همه صفحات
4- اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه‌ی ضامن‌ها
5- کد رهگیری دریافتی از سایت پس از ثبت نام در سایت

 

شرایط ضامن:
در صورتی که زوجین هر دو از یک بانک وام دریافت کنند، مجموعاً یک ضامن برای هر دو شخص کافی است (به شرطی که حقوق ماهانه ضامن کافی باشد) اما اگر زوجین هر کدام از یک بانک (مثلاً آقا از بانک ملی و خانم از بانک ملت) برای دریافت وام اقدام نمایند، در آن صورت باید برای هر کدام از زوجین یک ضامن جداگانه فراهم شود یعنی مجموعاً دو ضامن .

مراحل دریافت وام ازدواج:
در صورتی که شرایط ذکر شده را دارا بودید، هر یک از زوجین برای ثبت‌نام اولیه‌ می‌بایست به وب‌سایت www.ve.cbi.ir مراجعه نمایند، ثبت نام اولیه را انجام دهند و کد رهگیری 10رقمی را دریافت نمایند. برای ثبت نام پس از ورود به سایت بر روی قسمت ثبت نام اولیه رفته و اطلاعات خواسته شده را وارد می‌کنید.

 

 

پس از ورود به صفحه‌ی ثبت‌نام، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید، توجه کنید کادرهایی که در کنار آن‌ها علامت * قرار داده شده، اجباری بوده و نباید آن‌ها را خالی گذاشت؛ بانک و شعبه‌ی مورد نظر جهت اخذ وام را نیز در همین صفحه می‌بایست مشخص کنید.

!توجه: در صورتی که شما و همسرتان قصد دارید هر دو از یک شعبه وام دریافت کنید، می‌بایست در کادر شماره ملی همسر شماره ملی همسرتان را وارد کنید در غیر این‌ صورت این کادر را خالی بگزارید.

 

 

پس از تکمیل اطّلاعات ثبت‌نام را بزنید، تا به شما یک کد رهگیری به همراه رسید ثبت نام داده شود، سعی کنید رسید را ذخیره و چاپ کنید.

 

 

تبریک! ثبت نام اوّلیه شما با موفقیت انجام شد، شما باید منتظر باشید تا اطلاعات شما و شعبه معین شده مورد تائید نهایی واقع شود، برای پیگیری با استفاده از کد ملی و کد رهگیری پس از ورود به سایت به قسمت مشاهده وضعیت بروید، و در صورتی که مدارک و اطلاعات شما بررسی و مورد تایید قرار گرفت به شما مربوطه جهت معرفی ضامن و اخد وام مراجعه نمائید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *