شماره تلفن خرابی کامپیوتر

در صورتیکه کامپیوتر شما دچار مشکل و خرابی شده است می توانید از همکاران ما در مرکز امداد رایانه کمک بگیرید. هرگونه خرابی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری در این مرکز پاسخگویی می شود.برای ارتباط با همکاران ما بعد از شماره گیری شماره های شرکت داخلی مورد نظر خود را وارد کنید. شماره تلفن خرابی کامپیوتر از تهران 9092305460 و از شهرستان 9099070545

 

شماره تلفن خرابی کامپیوتر

 

كليه سيستم هاي آموزش كوتاه تلفني و راهنمايي در خريد كاميپيوتر، لپ تاپ و قطعات كامپيوتري، رفع مشكلات نصب و استفاده از نرم افزارها، اطلاع رساني جامع نرم افزاري و سخت افزاري، اطلاع از چگونگي تعمير، نصب و يا خريد پرينتر، اسكنر و دستگاه فكس، نصب،‌ راه اندازي و رفع مشكلات شبكه هاي كامپيوتري را مي توانيد از طريق کارشناسان مرکز امداد رایانه به صورت تلفني انجام دهيد.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

 

 

معرفی کارشناسان مرکز

تمامی کارشناسان این مرکز در رفع مشکلات کامپیوتر، لپتاپ، مک بوک، آی پد، موبایل، تبلت، بازی های ویدیویی و کامپیوتری، انواع زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای کاربردی تخصص، مهارت و تجربه داشته و در کمترین زمان ممکن اقدام به مشاوره و برطرف کردن مشکل شما می کنند.

 

مشکلات نرم افزاری و عمومی کامپیوتر

حل مشکلات نصب ویندوز، درایورها، پرینترها و اسکنر، نرم افزارهای کاربردی و تخصصی، بوت نشدن و صدای بوق اخطار سیستم، مشکل هارد MBR و GPT، مشکل انواع BIOS و UEFI، مشکل صفحه مرگ ویندوز (Blue Screen)، فراموش کردن رمز ویندوز و … توسط کارشناسان 310 تا 330 انجام می پذیرد.

 

help desk

 

مشکلات شبکه های کامپیوتری

امروزه اکثر ادارت و شرکتها و حتی کاربران خانگی از شبکه های کامپیوتری استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند می شوند. در این بین برخورد به انواع مشکلات شبکه و سرورها دور از ذهن نیست. مرکز امداد رایانه برای برطرف کردن این مشکل کاربران از متخصصین مطرح و با تجربه ای بهره می گیرد که انواع مشکلات شبکه، سرورها، ویندوز سرور، سرورهای لینوکسی، ریموت زدن به سرور، دانلود سنترها، هارد رید (Raid)، انواع روترها، میکروتیک، سیسکو، سویچ ها، پورت فورواردینگ، روتینگ، مشکلات اینترنت، تنظیم انواع مودم و … را برطرف می کنند. شما می توانید برای حل مشکل شبکه خود با کارشناسان 310-311-314-321-326 تماس بگیرید.

 

هلپ دسک شبکه

 

مشکلات سیستم عامل مکینتاش، IOS و گوشی اپل

همیشه کار کردن با سیستم عامل مکینتاش برای کاربران ایرانی با مشکلاتی روبرو بوده و به دلیل عدم پشتیبانی از سوی شرکت اپل مشکلات مک بوکها، آی پد ها و گوش های اپل بدون پاسخ می مانده است. ما در این حوزه نیز از کاشناسان خبره ای بهره می گیریم. شما کافیست با کارشناسان 311-314-315-317-319-323-324-325-330 تماس بگیرید.

 

حل مشکلات مک و IOS

 

مشکلات موبایل و گوشی های اندروید

این روزها با توجه به کاربرد گوشی ها در تمامی لحظات زندگی و استفاده روز افزون از آن سوالات و مشکلات مرتبط با گوشی و نحوه کار با اندروید نیز یکی از معضلات کاربران موبایل شده است. مرکز امداد رایانه جهت حل مشکلات موبایل و گوشی های اندروید و نیز آشنایی با برنامه نویسی اندروید و حل مشکلات آن کارشناسان متعددی در این زمینه دارد که شما می توانید برای حل مشکل خود با کارشناسان 311-314-315-318-319-323-324-330 تماس بگیرید.

 

شماره تلفن خرابی کامپیوتر

 

مشکلات دوربین مدار بسته و ریکاوری هارد

امروزه در همه مکانها، منازل و محل کارها برای امنیت بیشتر از دوربین مدار بسته استفاده می شود و مشکلات و سوالات در این زمینه زیاد است اعم از فراموش کردن رمز DVR، انتخاب دوربین مداربسته مناسب و با پایینترین قیمت، نحوه راه اندازی سیستم مداربسته، استخراج فیلم ضبط شده، افزایش کیفیت فیلم ضبط شده، تشخیص چهره و پلاک خودرو از فیلم ضبط شده جهت ارائه به مراجع قضایی، ریکاوری هاردهای با حجم بالا که به عناوین مختلف اطلاعاتشان از دست رفته و … که کارشناسان خبره مرکز امداد رایانه در این زمینه می توانند شما را یاری نمایند. کافیست با کارشناسان 313 و 320 تماس بگیرید.

 

 

مشکلات نرم افزارهای گرافیکی و فیلم سازی

نرم افزارهای گرافیکی و تدوین فیلم از جذابترین و پر استفاده ترین برنامه ها در کامپیوتر و موبایل هستند. نرم افزارهایی همچون فتوشاپ، پریمیر،کورل دراو، ایلستریتور، ادیوس، فتوایمپیک، ویدیو استادیو، مدیا استادیو، پِینت و … از جمله برترین نرم افزارهای گرافیکی و تدوین فیلم هستند. مرکز امداد رایانه برای حل مشکلات این نرم افزارها کارشناسان متخصصی دارد که شما می توانید با این کارشناسان 313 – 314 تماس بگیرید.

 

شماره تلفن خرابی کامپیوتر

 

مشکلات نرم افزارهای مجموعه آفیس و اتوماسیون مالی و اداری

مشکلات نرم افزارهای مجموعه آفیس از جمله ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس و نرم افزارهای اداری و مالی همیشه بوده و خواهد بود. مرکز امداد رایانه کارشناسان با تجربه و متخصصی برای حل مشکلات این نرم افزارها قرار داده که شما می توانید با کارشناسان 313 و 326 تماس بگیرید.

 

4 دیدگاه دربارهٔ «شماره تلفن خرابی کامپیوتر»

  1. چطور نت گوشی را به کامپیوتر وصل کنم؟
    کامپیوترم وای فای ندارد
    و گزینهusbدر موبایلم اصلا کار نمی کند.چکار کنم؟

  2. حسین سمنانی

    خیلی بده که من کلی تماس میگیرم و بعد از اتصال به تلفن چند دقیقه آهنگ پخش میشود و کسی تلفن را پاسخ نمی دهد.

  3. واقعا بده اگه کسی مثله من تلقن ثابت نداره هیچ کاری شما نمیکنید یا شماره ای ندارید با موبایل تماس بگیریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *