پشتیبانی وردپرس در واتس اپ

وردپرس کمک برای پشتیبانی سایت های شما از مشاوران و متخصص های خیلی حرفه ای و قابل اعتماد برای سایت وردپرسی شما تدارک دیگه است که دیگر هیچ نگرانی بابت سایت وردپرسی خود نداشته باشید. شما می توانید بعد از مطرح نمودن مشکل وبسایت خود در واتساپ و اعلام هزینه به وسیله متخصصین ما حل مشکل وبسایت خود را به ما بسپارید…

در این قسمت مطالبی در مورد پشتیبانی وردپرس قرار داده شده است

معرفی وردپرس کمک

امروزه بسیاری از وبسایت های اینترنتی با استفاده از سی ام اس وردپرس طراحی می شوند و علت این موضوع گستردگی بسیار بالای وردپرس در حوزه فالب های وردپرس و همچنین افزونه های فراگیر آن می باشد. از طرف دیگر کار کرد با این سی ام اس بسیار ساده می باشد ولی به پشتیبانی وردپرس نیاز دارند که از مهم ترین خدمات وردپرس کمک پشتیبانی وردپرس می باشد.  و از طریق آموزش های یکروزه می توانید یک سایت البته ساده را بالا آورده و استفاده نمایید. اما وقت شما نیاز به طراحی یک وبسایت حرفه ای برای زمینه کاری خود داشته باشید حتما نیاز به نصب قالب ها و افزونه های حرفه ای وردپرس خواهید داشت.
اما بعد از طراحی سایت به وسیله وسیله چه توسط خودتان و چه به وسیله یک طراح سایت حتما نیاز به پشتیبانی فنی و محتوایی از وبسایت خو خواهید داشت که در زیر به این خدمات به صورت تفصیلی شرح خواهیم داد. خدمات که مرکز وردپرس کمک به شما ارائه می دهد در حوزه کمک به حل مشکلات وردپرس و آموزش های وردپرس که مربوط به مبحث پشتیبانی وردپرس می باشد.

خدمات پشتیبانی وردپرس

یکی از خدمات ورپرس کمک پشتیبانی از سایت های وردپرسی می باشد که این پشتیبانی وردپرس به دو قسمت می باشد. یکی از موارد پشتیبانی که در این شرکت انجام میگیرد پشتیبانی فنی می باشد. پشتیبانی وردپرس از لحاظ فنی نیز خود در دو قسمت ارائه می شود. یک موضوع پشتیبانی وردپرس از لحاظ فنی این است که شما دارای یک سایت وردپرسی می باشید و در قسمت هایی که قبلا طراحی شده است برای وبسایت شما مشکلی پیش آمده است که در اینصورت نیاز است پس از بررسی کامل مشکل ایجاد شده و همچنین علت پیش آمد این مشکل به حل این مشکل پرداخته شود.
دسته دوم خدمات پشتیبانی وردپرس از لحاظ فنی مربوط به این موضوع می باشد که شما دارای یک سایت می باشید ولی از سایت خود راضی نیستید. ای عدم رضایت ممکن است به خاطر گرافیک نامناسب وبسایت شما باشد و یا به خاطر عدم وجود امکانات مورد نیاز شما باشد که در سایت موجود نیست که در این صورت می توانید با همکاران ما در مرکز وردپرس کمک تماس گرفته تا مشکل شما را در زمانی کوتاه حل کنند.که با پشتیبانی وردپرس این مشکل قابل حل می باشد و همکاران ما در بخش پشتیبانی وردپرس آماده ارائه خدمات گرافیکی وبسایت شما می باشند. 


از دیگر خدمات پشتیبانی وردپرس که توسط وردپرس کمک ارائه می شود پشتیبانی محتوایی وردپرس از وبسایت شما می باشد در صورتیکه شما دارای یک فروشگاه اینترنتی باشید و قصد دارید محصولات خود را وارد نمایید می تواید این کار را به همکاران ما در مرکز پشتیبانی وردپرس بسپارید.

وردپرس کمک چگونه کار می کند

برای اینکه بتوانید سوالات خود را در زمینه وردپرس از ما بپرسید و همکاران ما ای مشکلات و سوالات را برای شما حل کرده و پاسخگویی لازم را انجام دهند از دو طریق می توانید از خدمات پشتیبانی وردپرس کمک استفاده کنید. در صورتیکه از تهران با ما تماس میگیرید می توانید با تماس با شماره 9092305460 با همکاران ما ارتباط بگیرید و مشکلات خود را مطرح کنید و در صورتیکه از سایر شهرستان ها تماس میگیرید باید قبل از برقراری تماس از قسمت فروشگاه یک بسته مکالمه 30 هزار تومانی تهیه کنید و بعد از تماس با شماره های داده شده با یکی از همکاران در پشتیبانی وردپرس ما وصل شده و سوالات خود را مطرح کنید. در صوتیکه مشکل شما از طریق راهنمایی تلفنی برطرف نشد می توانید با نصب نمودن نرم افزار anydesk این امکان و اجازه را به همکاران ما بدهید تا با استفاده از ریموت مشکل شما را از طریق راه دور و اتصال به کامپیوتر شما حل کند.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

حل مشکلات خاص وردپرس

ممکن است وبسایت شما با مشکلاتی از جمله هک مواجه شده باشد که در اینصورت نیز می توانید از همکاران ما در پشتیبانی وردپرس کمک بگیرید همکاران ما در وردپرس کمک ای توانایی را دارد که با چک کردن بک آپ های موجود در هاست وبسایت شما با ریستور بک آپ شما بپردازندو همچنین با توجه به لاگ های موجود در هاست شما به علت هک سایت شما بپردازند. حل مشکلات ورپرس توسط تیم فنی پشتیبانی  این مرکز انجام میگیرد.کلیه مشکلات در زمینه لود نشدن سایت را نیز می توانید از همکاران ما در بخش پشتیبانی ورپرس کمک بگیرید.مشکلات خاص دیگری نیز در سایت های وردپرسی به وجود می آید که از این جمله می توان سفید شد صفحه سایت وردپرسی اشاره نمود که در این حالت نیز همکاران ما با بررسی وبسایت شما و اشکال زدایی از وبسایت شما اقدام به حل آن می کنند.پشتیبانی وردپرس از جمله مراکز می باشد که در زمینه مشکلاتی که معمولا از طریق تنظیمات قالب قابل حل نیست اقدام به حل مشکلات شما مینماییم.

در صورتیکه اطلاعات خاصی سایت خود ندارید می توانید اطلاعات ورود به سایت خود و یا اطلاعات ورود به هاست سایت خود را در اختیار کارشناسان پشتیبانی وردپرس قرار دهید تا در زمانی کوتاه اقدام به حل مشکل شما نمایند و نتیجه را به شما اعلام نمایند.

حل مشکل استفاده از قالب های نال شده در پشتیبانی وردپرس

یکی از مشکلاتی که قالب ها ی وردپرس دارد و معمولا اکثر طراحان سایت های وردپرسی با آن درگیر می باشند استفاده از قالب های غیر استاتدارد و نال شده می باشد. استفاده از این قالب ها و افزونه ها دارای ریسک بالایی می باشد که ممکن است سایت وردپرس شما را با مشکلات مهمی مواجه کند که حداقل نتیجه آن کند شدن سرعت لود سایت شما می باشد.که همکاران ما در وردپرس کمک می توانند مشکلات ناشی از کند شدن وبسایت شما را به علت استفاده از قالب ها و افزونه های نال حل کنند. از دیگر موارد مهم هک شدن سایت شما و ایجاد تبلیغات در صفحات وبسایت شما می باشد. در صورتیکه قصد خرید قالب و افزونه ای را دارید حتما از همکاران ما در مرکز وردپرس کمک مشاوره بگیرید. همکاران ما در مرکز پشتیبانی وردپرس کمک در تمام ساعات رو آماده پاسخگویی و حل مشکلات وردپرسی شما می باشند.پشتیبانی تلفنی وردپرس سریعترین راه حل برای حل مشکلات سایت های وردپرسی می باشد که همکاران ما به صورت آنلاین اقدام به حل مشکل شما مینمایند…

زمینه های پاسخگویی پشتیبانی وردپرس

موارد که توانایی پاسخگویی آنها را در مورد سایت های وردپرسی داریم از جمله موارد زیر می باشد در صورتی که مشکلات شما در این زمینه های می باشد می توانید از مشاوره همکاران ما در زمینه پاسخگویی کمک بگیرید. قسمت پشتیبانی وردپرس با توجه به مشکل وبسایت شما کارشناس مربوطه را به شما ارتباط خواهد داد:

1- پاسخگویی به مشکلات قالب های وردپرس

2- پاسخگویی به مشکلات افزونه های وردپرس

3- پاسخگویی به مشکلات بالانیامدن سایت وردپرسی

4- پاسخگویی به مشکلات صفحه سفید شدن وردپرس

5- مشکلات ادیت قالب وردپرس

طراحی وب سایت وردپرسی : وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا ( cms) یا همان سایت ساز می باشد که بسیار محبوب و پر استفاده بوده , بیش از 70% از وبسایت های دنیا(php) با وردپرس طراحی شداند که این به خاطر امنیت و توانایی بالا این سایت ساز می باشد اما بر کسی پوشیده نیست که سایت ساز های دیگر مانند جوملا و دروپال و پرسی شاپ در ایران وجود دارند اما چرا ما وردپرس را پشنهاد می دهیم ؟

یکی از علت هایی که به شما برای پشتیبانی وردپرس ارائه میدهیم این می باشد که از طریق پشتیبانی ورپرس از طریق ریموت مشکل شما را در کوتاهترین زمان حل میکنیم و همچنین پیشنهاد می شود بعد از حل مشکل بک آپی از سایت خود بگیرید…

به دلیل قیمت طراحی سایت وردپرسی ارزان و مناسب و امکانات فراوان از جمله افزونه ها و مستندات قوی و همچنین متن باز بودن این سی ام اس که با زبان قدرتمند php کد نویسی شده و در اخر محبوبت جهانی وردپرس , دلیلی شد تا ما بخش جدیدی در رایانه کمک به نام  امداد وردپرس ( طراحی سایت وردپرسی و حل مشکلات وردپرسی و همچنین سئو سایت وردپرسی ) تاسیس کنیم.

از اینرو در مرکز امداد رایانه بخشی به عنوان وردپرس کمک راه اندازی شده است ( طراحی و پشتیبانی وردپرس سایت  و همچنین سئو اختصاصی سایت صفر تا صد) تا کاربران سایت این امکان را داشته باشند که سوالات خود را مطرح کنند و همکاران ما به این سوالات پاسخگویی کنند و در صورتیکه نیاز داشته باشید همکاران ما مشکلات وبسایت وردپرسی شما را حل کنند بعد مطرح نمودن مشکل و بررسی همکاران ما به شما مبلغی به عنوان هزینه حل مشکل اعلام می شود و پس از پرداخت هزینه و در اختیاز قرار دادن  اطلاعات وبسایت مشکل وبسایت وردپرسی شما حل می شود. همچنین در صورتیکه نیاز داشته باشید امکاناتی به وبسایت وردپرسی خود اضافه کنید این امکان وجود دارد تا با عنوان نمودن دقیق این موضوع انجام آن را به تیم پشتیبانی وردپرس کمک بسپارید.

از دیگر خدمات سایت های وردپرسی تعویض قالب های وردپرس می باشد که با تعویض این قالب ها شما می توانید سایت سبک تری داشته باشید. برای درخواست تعویض قالب وردپرس می توانید با بخش پشتیبانی سایت های وردپرسی در ارتباط باشید. 

این نکته حائز اهمیت می باشد که قالب های اماده وردپرس سنگینی می باشد و شما اگر قصد دارید که یک سایت حرفه ای  داشته باشید باید حتما قالب آن را عوض نمایید.

کاری که ما برای شما انجام میدهیم نصب یک قالب خام وردپرس که بسیار سبک می باشد و سپس ساختن صفحات به صورت جداگانه می باشد.

طراحی یک سایت سبک کمک زیادی به سئوی سایت شما می نماید.