فراموش کردن پسوورد سامانه ثنا-بازیابی رمز ثنا

همانگونه که میدانید سامانه ثنا مانند مابقی سامانه های اینترنتی برای ورود نیاز به اطلاعات ورود دارد که اگر مشخصات ورود به اینگونه سامانه های اینترنتی را فراموش کنید کمی دردسر ساز می شود که در زیر به آموزش رفع مشکل فراموش کردن مشخصات ورود به سامانه ثنا اشاره می کنیم.در این مقاله می خواهیم به موضوع فراموشی رمز ثنا و نحوه بازیابی رمز ثنا بپردازیم.

  • برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

    برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

بازیابی رمز ثنا

1- ابتدا باید وارد سامانه ابلاغ لینک شوید.

همانگونه که مشاهده می نمایید دو روش برای ورود به سامانه ثنا برای شما قرار داده شده است که به انتخاب خودتان وارد هرکدام شوید فرقی نمیکند

2- با کلیک روی هرکدام از این لینک ها با صفحه زیر مواجه خواهید شد:

 

3- بر روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام”  کلیک کنید:

4 اکنون نیاز است اطلاعات درخواستی برای بازیابی رمز عبور خود را وارد نمایید. این اطلاعات شامل شماره ملی ، تاریخ تولد ،  شماره سریال شناسنامه و شماره همراه است.

اگر اطلاعات فوق را به درستی وارد کرده باشید یک کد فعال سازی برای شما پیامک خواهد شد که باید آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید تا رمز شخصی 10 رقمی جدید برای شما ارسال شود.

همانگونه که در عکس بالا مشاهده می نمایید مرحله بازیابی رمز ثنا دو مرحله دارد که در مرحله اول شما باید اطلاعاتی مانند: شماره ملی – تاریخ تولد – سریال شناسنامه – شماره همراه و کد کپچا را وارد نمایید و سپس روی گزینه ارسال کد فعالسازی کلیک نمایید به شماره شما یک کد فعالسازی ارسال می شود که باید آن را در فیلد سمت چپ وارد نمایید و دوباره کد کپچا را وارد نمایید و روی دریافت رمز شخصی کلیک نمایید و در صورتیکه اطلاعات  مراحل را به درستی انجام داده باشید رمز عبور به شما ارسال خواهد شد.

نکاتی پیرامون فراموشی رمز ثنا:

1- اگر رمز ثنای خود را فراموش کرده اید و قصد بازیابی رمز ثنا را دارید با دقیقا همان اطلاعاتی را وارد نمایید که در هنگام ثبت در سامانه ثنا به صورت حضوری به دفاتر قوه قضائیه داده اید. در غیر اینصورت در ریکاوری رمز ثنا دچار مشکل خواهید شد

2- اگر بعد از ثبت نام در سامانه ثنا شناسنامه خود را عوض کرده اید باید سریال شناسنامه قبلی خود را وارد نمایید تا مراحل فراموشی رمز ثنا به درستی پیش برود و به شما ارری خاصی برای ریکاوری رمز ثنا ندهد

3- اگر شماره همراهی که هنگام ثبت نام در سامانه ثنا داده اید را در دسترس نباشید راهی ندارید جز اینکه به تغییر شمار همراه خود را به صورت اینترنتی و یا حضوری عوض نمایید.

برای عوض کردن شماره همراه داده شده به دفاتر قوه قضائیه مراجعه نمایید و با به همراه داشتن کارت ملی تقاضای تغییر شماره همراه را بدهید ولی اگر قصد دارید از طریق اینترنتی شماره همراه خود را عوض نمایید باید مراحل طبق مقاله مشکل ورود به سامانه ثنا انجام دهید.

باید ابتدا وارد سامانه ثنا شوید و روی گزینه سامانه ثبت نام الکترونیک کلیک نمایید. که با کلیک روی این گزینه صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

همانگونه که در عکس بالا مشاهده می نمایید باید روی گزینه تغییر اطلاعات کلیک نمایید: که در صفحه بعدی از شما خواسته می شود اطلاعات ورود خود را بزنید که اگر رمز شخصی را نداشته باشید مچبور هستید به صورت حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید.

در این بخش مقاله روش بازیابی رمز ثنا برای کسانیکه قبلا رمز ثنای خود را دریافت کرده ولی به علت فراموشی رمز ثنا نمی تواندد وارد سامانه ثنا شوند به صورت کامل مورد بررسی قرار گرف.

اگر در مورد سامانه ثنا و بخش های مختلف آن سوال و یا مشکلی دارید با کارشناسان ما در حوزه سامانه های الکترونیکی قوه قضاییه تماس بگیرید.

9099070545

در صورتیکه دارای سایت وردپرسی می باشید و نیاز به خدمات آنلاین وردپرسی دارید می توانید به صفحه پشتیبانی وردپرس مراجعه نمایید و سوالات خود را در زمینه مشکلات وردپرس از همکاران ما بپرسید

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *