مراحل قدم به قدم باز کردنpattern smart phone

مراحل قدم به قدم باز کردنpattern smart phone  :

 
unnamed1-ابتدا گوشی خود را خاموش کنید.
2-ما دراین بخش با دکمه های روشن وخاموش وولوم گوشی کار داریم پس ابتدا دکمه کم کردن ولوم یا صدارا فشار داده ونگه دارید و پس ازآن دکمه روشن وخاموش را بزنید(دکمه ولوم کم + دکمه قفل(یا دکمه خاموش کردن) + دکمه homeزیرقسمت صفحه گوشی رانگه دارید)ودر صورت درست انجام دادن این کار ، محیط (اچ بوت)  h-boot    برای شما ظاهر خواهد شد.
 
دکمه روشن وخاموش= با فشار دادن این دکمه ، گزینه مورد نظری که به صورت رنگی نسبت به گزینه های دیگر مشخص شده است انتخاب می شود.
 
دکمه های ولوم= می توانید با فشار دادن ولوم زیاد ،به قسمت بالاو با فشار دادن ولوم کم به قسمت پائین حرکت کنید.
 
با استفاده از روش فوق از دو دکمه ولوم روشن وخاموش ، گزینه Recovery را انتخاب کنید.
زمانیکه  مثلث زرد رنگ با پس زمینه لوگوی اندرویددرصفحه ظاهر شد دکمه افزایشی صدارا نگه دارید و دکمه روشن وخاموش را فشار دهید.
 
۵- صفحه ی جدیدی برروی صفحه گوشی موبایل ظاهر می شود ، گزینه wipe reset factory را انتخاب کنید.
 
۶- بعد ازاینکه  tracballرا انتخاب کردید، برای شما پیغامی مبنی بر موافقت برای انجام عملیات می آید که شما گزینه ‘yes’ را انتخاب کنید.
 
عیب ها:  مشکلی که متاسفانه در این روش  وجوددارد تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.
نکته : گفتن این نکته در این قسمت لازم به ذکر است که این کار را زمانی انجام بدهید که دیگر چاره ای جز این کار وجود ندارد، زیرا با انجام این کار تمامی تنظیمات و برخی اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی پاک می شود.
 
روش دوم  وآسانتر و همچنین بدون از دست دادن اطلاعات گوشی همراه:
اگر مدام وبه تعدادپنج بارپشت سرهم الگوی انتخابی (pattern)خودویا رمزرا به اشتباه وارد کنید پیامی بر روی گوشی همراه شمابه  نمایش در میایدمبنی براینکه باید پس از پایان سی ثانیه دوباره قفل گوشی همراه را باز نمایید.
که پس از انتخاب این مورد گزینه ای به نام فراموشی الگو ( Forgot pattern) در بخش پایین patternبه نمایش گذاشته می شود وبا انتخاب آن صفحه ای باز می شود که در صورت داشتن یک اکانت یا حساب گوگل (دارنده یک اسمارت فون اندرویدی اکانت گوگل دارد!) و با لاگین به اکانت خود می توان یک الگوی جدید new pattern تعریف و یا  آن را قرار ندادوبه شکل ساده استفاده نمود.
در هر دوحالت فوق که معرفی شد قفل اسمارت فون  باز شده و در صورت تعریف یک الگوی جدید، این الگوراجایگزین الگوی فراموش شده میکنید .
البته قبلا بایددستگاه گوشی اندرویدی  خود را به حساب گوگل متصل نموده باشید.
 
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *