مشکلات قطع اینترنت|سوالات اینترنتی|پاسخگویی به مشکلات اینترنت

در این مرکز به حل مشکلات اینترنتی مشترکین پرداخته می شود. اگرن هرگونه سوال و یا مشکلی در حوزه اینترنت و قطعی اینترنت دارید می توانید با تماس با شماره های 9099070545 و یا شماره 9092305460 تماس بگیرید و به کارشناس مربوطه متصل شوید. سوال در حوزه مودم های adsl نیز در این مرکز پاسخگویی میگردد. 

برای حل مشکلات رایانه ای می توانید با رایانه کمک تماس بگیرید.

16 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات قطع اینترنت|سوالات اینترنتی|پاسخگویی به مشکلات اینترنت»

  1. سلام. ببخشید من وقتی میخوام با گوشی یا لپ تاپ به وای فای وصل بشم اخطار میاد که نیازمند ورود و مجوز. باید چیکار کنم؟؟

    1. امیر ابوترابی

      سلام دوست عزیز
      باید ابتدا تمامی دسترسی ها گوشی را تایید کنید که این امر برای راهنمایی نیازمند مدل و نوع گوشی میباشد
      که بعد از انجام آن مشکلی نخواهید داشت .

  2. سلام خسته نباشید ، امروز بدون هیچ دستکاری و تغیری در تنظیمات مودمم بیخودی خراب شده ، یعنی میشه از طریق کابل lan به کامپیوتر یا لبتاپ از اینترنت استفاده کرد ولی حالت وایر لِـس برای گوشی وای فای رو شناسایی میکنه ولی بعد وارد کردن رمز خطا میده unable to join network هرکاری کردم درست نشده ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. باسلام خدمت مجموعه محترم.با عرض پوزش یک مشکل در ارتباط اینترنت داشتم که دو ساله که حل نشده و مجموعه مخابرات هم نتونسته کمکم کنه. بنده معاون یکی از مدارس هستم.اینترنت مدرسه از مخابرات هست.قبلا هر سال بسته میزدیم و مشکلی نبود اما الان دو ساله که به قول خودشون اینترنت رایگان با مودم دادن به مدارس اما همش قطع هست.هرچندپولشو هر ماه از روی قبض حساب میکنن بماند.اینترنت همیشه قطع هست.هربار هم زنگ میزنیم مخابرات نمیدونم چیکار میکنن بعداز چند دقیقه موقت وصل میشه ولی نیم ساعت نشده باز قطع میشه.برای همین هیچوقت نمیشه کاری انجام داد.الانم که همه سامانه های دانش آموزی تحت وب هستن.این مشکل یکی دو سال وجود داره.جدیدا متوجه شدم وقتی سیم تلفن رو از مودم جدا میکنم و وصل میکنم به تلفن و باهاش یک تک زنگ میزنم به گوشی خودم یا هرکی و بعدش باز سیم رو وصل میکنم به مودم،اینترنت بعداز دوسه دقیقه وصل میشه.اقلا برای چند ساعت وصله و فردا باز قطع میشه و باز مجبورم این کار رو انجام بدم. حالا به نظر شما دلیل این مشکل چی میتونه باشه که با این کار من وصل میشه.اگه میشه راهنمایی کنید تا اگه مربوط به مخابرات هست از اونجا پیگیرش بشم تا مشکل خط رو برطرف کنن.شماره تماس خودمو هم گذاشتم.ممنونم.

  4. سلام خسته نباشید من تنظیمات نتورک لبتابم رو ریست کردم حالا به اینترنت وصل نمیشه چکار کنم؟

  5. سلام مودم مغازه وقتی به دستگاه Pos وصله کار می کنه از طریق کابل Lan و چه wifi بسته اینترنت هم داره ولی وقتی گوشیم رو بهش وصل می کنم که از اینترنتش استفاده کنم هیچ سایتی رو باز نمی کنه قبلا اینجور نبود.

  6. سلام من برای موبایلم ۱۰ گیگ اینترنت گرفتم ولی اصلا کار نمیکه وقتی داده های تلفنم رو روشن میکنم هیچ کاری انجام نمیده انگار که اصلا روشن نیست میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم?

    1. سلام دوست عزیز
      بهتره که برای این مشکل با کارشناسان ما تماس بگیرید ولی در کل باید Apn های موبایلتون رو تنظیم کنید تا مشکل حل بشه

  7. سلام تاره اینترنت گرفتم،مودم روشنه dslهم روشنه،ولی نت نداره و تو سایت میزنه شما نمیتونین از این پورت وصل بشید،باید چکار کنم؟

  8. سلام من ترافیک اینترنت مخابرات adsl رو خریداری کردم اما بعدش به حجم اینترنت اضافه نشد .
    مشکل چیه ؟؟؟؟؟

  9. سلام ممنون میشم به سوال من جواب کاملی دهید چگونه میتوان فیلتر شکن موبایل را علاوه بر مرورگر های ویندوز با نرم افزار های ویندوز ۱۰ هم share کرد ؟ (حالا چه بوسیله نقطه اتصال چه بوسیله کابل usb) با اپلیکیشن every proxy روی گوشی و تنظیمات پروکسی ویندوز ۱۰ manual proxy setup فقط مرورگر های ویندوز ضد فیلتر می شوند. می خواهم نرم‌افزار های ویندوز مثل بازی های آنلاین هم ضد فیلتر شوند. چی کار کنم؟

  10. سلام خسته نباشید
    من همیشه با مودم به اینترنت دسترسی داشتم اما امروز با اینکه اینترنت به سیستمم وصله ولی هیچ سایتی برام باز نمیشه و اصلا نمیتونم برنامه های انلاینو بالا بیارم
    چند بار سیستم و مودم رو دوباره راه اندازی کردم ولی فایده ای نداشت… ولی با گوشی با همون مودم میتونم از اینترنت استفاده کنم ! لطفا کمک کنید ممنون

    1. سلام من بعد از مدتها از مودم استفاده کردم ولی رمز شو یادم نبود و ریست کردم.بعد از ریست وارد تنظیمات مودم شدم و یه سری تنظیماتش نبود و من به شدت نیاز دارم به تنظیمات،باید چیکار کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *