مشکلات گوشی اپل

مرکز پاسخگویی به مشکلات و سوالات گوشی اپل افتتاح
اگر گوشی اپل و یا موبایل آیفون شما به مشکل خورده است می توانید از طریق سامانه پشتیبان رایانه به حل مشکلات خود بپردازید.با توجه به تحریم های شرکت اپل در قبال ایران سوالات مشکلات متفاوتی در مورد این برند از گوشی های تلفن همراه پیش می آید که این مشکلات در زمینه های مختلف می باشد. هرگونه سوال در مورد سیستم عامل آی او اس و یا مشکلات نرم افزاری کوشی اپل در این مرکز پاسخگویی می گردد.
پاسخگویی به مشکلات apple id
اگر هر گونه مشکل در زمینه اپل آی دی دارید و یا اینکه قصد دارید اپل آی دی خود را بسازید می توانید از ما کمک بگیرید. شما حتی می توانید ساخت اپل آی دی خود را به همکاران ما بسپارید. و پس از اینگه شرکت ما اقدام به ساخت اپل آی دی نمود با پرداخت وجه از طریق سایت شرکت اقدام به پرداخت ان نمایید.
پاسخگویی به مشکلات itunes

  • برای حل مشکلات موبایل می توانید با  موبایل کمک تماس بگیرید.

اگر در زمینه نرم افزار آی تیونز مشکلی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.ای تیونز به نرم افزار می باشد که جهت اتصال گوشی اپل به کامپبوتر مورد استفاده قرار می گیرد.این نرم افزار جهت انتقال اطلاعات گوشی اپل به کامپیوتر استفاده می گردد.
مشکلات هنگ کردن گوشی اپل
اگر گوشی آیفون شما هنگ کرده است و بالا نمی آید و نیاز به ریست پیدا کرده است جای هیچگونه نگرانی نیست چراکه این گونه مشکلات در مورد موبایل اپل بارها پیش آمده است و توسط همکاران ما رفع مشکل شده است.برای اینگه کوشی خود را ریست کنید هر گوشی یم دستور العمل برای هارد ریست دارد که این مشکل و نوع حل این مشکل را می توانید از همکاران ما کمک بگیرید.
سوالات نرم افزاری موبایل اپل
در مورد اینکه چرا نرم افزار های گوشی اپل به درستی اجرا نمیگردد و یا اینکه نرم افزاری را نیاز دارید که نمیتوانید آن را نصب کنید پس از تماس با کارشناس مخصوص گوشی آیفون سوال خود را مطرح کنید چرا که ممکن است این مشکل از خود برنامه داخل اپل استور باشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *