مشکل در ورود به سامانه ثنا : 9099070545

آخرین بروزرسانی این مطلب: 9 بهمن 1401

مشاوره در زمینه مشکلات ثبت نام در سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه های قضایی

سامانه ثنا ، اتوماسیونی نوین متعلق به قوه قضاییه میباشد.طبق قوانین موجود جهت انجام امور مربوط به شکایات و دادخواست ها ویا پیگیری احکام صادره توسط دادگستری ، جهت سهولت مراجعین و کاهش خطاها نیاز است که در این سامانه ثبت نام کرده و امور مربوط را از طریق سامانه ثنا پیگیری نمایید.

در صورت هرگونه مشکل در مراحل اولیه ثبت نام سامانه ثنا این امکان برای شما تدارک دیده شده است که ثبت نام اولیه از طریق کارشناسان ما برای شما انجام شود.

برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثنا  یا شماره 9099070545  تماس برقرار نمایید.

 

مشکلات سایت ثنا برای ثبت نام  و مراحل انجام ثبت اینترنتی سامانه قوه قضائیه خیلی سخت نمی باشد و شما می توانید با کمک همکاران ما در شرکت امداد رایانه این موارد را انجام دهید.

مراحل ثبت نام در سامانه ثنا:

1- ورود به سامانه ثبت نام ثنا از طریقه لینک

بعد از ورود با صفحه زیر مواجه می شوید و در صورتی که شخص حقیقی هستید، بر روی ثبت نام شخص حقیقی کلیک کنید.

2- در این مرحله با صفحه زیر مواجه می شوید که باید اطلاعات خود را اعم از کد ملی، تاریخ تولد و شماره سریال شناسنامه وارد کنید.

 

در این مرحله توافق نامه‌ دریافت حساب کاربری برایتان نمایش داده می‌شود. بعد از مطالعه دقیق شرایط، با زدن دکمه تایید وارد صفحه مشخصات شناسنامه‌ای شبیه به تصویر زیر می‌شود. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و دکمه مرحله‌ی بعد را بزنید.

3- در مراحل بعدی با صفحات زیر روبرو می شویم که اطلاعات خواسته شده را وارد می کنیم.

 

در نهایت پیامی مشابه تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود که نشان دهده اتمام فرآیند پیش ثبت نام در سامانه ثنا است.

 

جهت اخذ امضا و احراز هویت، با به همراه داشتن کارت ملی و شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید، به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید. در شهرستان هایی که دفتر خدمات قضایی ندارند می بایست به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید.

برای مشکلات کامپیوتری خود با بخش رایانه کمک مرکز امداد رایانه تماس بگیرید

برای مطرح نمودن سوالات موبایلی خود با موبایل کمک تماس بگیرید

در نظر داشته باشید که شما حتما باید برای انجام امور دادگستری در این سامانه ثبت نام کنید و بعد از صدر احکام برای مشاهده حکم صادر شده به این سایت مراجعه کنید

در صورتیکه هنوز در سامانه قوه قضاییه و سایت ثنا ثبت نام نکرده اید می توانید جهت دریافت راهنمایی در زمینه نحوه ورود به سایت ثنا و ثبت نام در این سایت از طریق شماره 9099070545 تماس برقرار نمایید.

نحوه ورود به سایت قوه قضائیه

1- در مرحله اول  به سامانه ابلاغ با لینک و  لینک وارد می شویم. صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. در این اینجا کد ملی و رمز شخصی خود را وارد می کنید که برای امنیت هرچه بیشتر اطلاعات و ابلاغیه های کاربران یک رمز موقت از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.که مدت زمان خاصی اعتبار دارد.

 

2-بعد از وارد کردن رمز وارد کارتابل شخصی خود می‌شوید و می‌توانید ابلاغیه‌ها و پیام‌های خود را پیگیری نمایید.

 

بازیابی رمز ثنا

1- ابتدا باید وارد سامانه ابلاغ لینک  شوید.

2- بر روی گزینه سامانه ابلاغ الکترونیک کلیک نمایید و سپس روی گزینه  “رمز خود را فراموش کرده ام”  کلیک کنید:

3- اکنون نیاز است اطلاعات درخواستی برای بازیابی رمز عبور خود را وارد نمایید. این اطلاعات شامل شماره ملی ، تاریخ تولد ،  شماره سریال شناسنامه و شماره همراه است.

 

اگر اطلاعات فوق را به درستی وارد کرده باشید یک کد فعال سازی برای شما پیامک خواهد شد که باید آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید تا رمز شخصی 10 رقمی جدید برای شما ارسال شود.

 

همچنین اگر هم ثبت نام کرده اید ما می توانیم در خصوص مشاهده ابلاغیه های قضایی به شما مشاوره بدهیم. و یا در خصوص فراموش کردن پسورد خودتان مشاوران ما می توانند کمک کنند.

اگر در مورد سامانه ثنا و بخش های مختلف آن سوال و یا مشکلی دارید با کارشناسان ما در حوزه سامانه های الکترونیکی قوه قضایی تماس بگیرید.

9099070545

در صورتیکه دارای سایت وردپرسی می باشید و نیاز به خدمات آنلاین وردپرسی دارید می توانید به صفحه پشتیبانی وردپرس مراجعه نمایید و سوالات خود را در زمینه مشکلات وردپرس از همکاران ما بپرسید

از دیگر مشکلاتی که برای ورود به سامانه ثنا برای بعضی از مشترکین سامانه قوه قضائیه به وجود می آید این موضوع می باشد که ممکن است شما برای پیدا کردن لینک ورود به صفحه ثبت نام سامانه ثنا داخل گوگل سرچ کرده باشید که در اینصورت لینک هایی را به شما نمایش خواهد داد که این لینک ها دیگر کار نمیکند و شما برای استفاده از خدمات سامانه قوه قضائیه باید در  مستقیم وارد سایت adliran بشوید و سپس در صفحه اصلی سایت روی گزینه ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک کلیک نمایید.

همانگونه که در بالا  می بینید شما باید در گوگل سرچ نمایید adliran و سامانه بالا برای شما نمایش داده خواهد شد که با کلیک روی همین لینک اول می توانید وارد سامانه قوه قضائیه بشوید.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای شما برای ورود به سامانه ثنا به وجود بیاید فراموشی رمز عبور می باشد که در بالاتر به آن اشاره کرده ایم ولی به یاد داشته باشید در صورتیکه شناسنامه خود را عوض کرده اید باید سریال شناسنامه قبلی خود را وارد نمایید.

اگر شما از طریق سرچ گوگل لینک های ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک را پیدا کرده باشید به شما ارر خواهد داد که شما با لینک غیر مجاز وارد سامانه شده اید و اجازه ورود به سامانه را به شما نخواهد داد.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *