معرفی بهترین روترهای وایرلس 2014

امروزه روترهای وایرلس کاربردهای زیادی در زندگی روزمره ی ما دارند. درواقع یکی از ابزارهای فراهم کننده ی اینترنت برای ما همین روترها هستند که شبکه های کامپیوتری را به یکدیگر وصل کرده و اطلاعاتی را که بین آن ها رد و بدل می شود تنظیم می نمایند. مودم های ای دی اس ال موجود در خانه ها  نیز به نوعی می توانند  یک روتر وایرلس باشند.همان طور که گفته شد روتر وایرلس یکی از مهم ترین تجهیزات کامپیوتری مورد نیاز در هر خانه  وهمچنین در هنگام سفر است. دراقع بوسیله ی آن می توان بقیه دستگاه ها و ابزارها را به یکدیگر و به اینترنت متصل نمود. روترهای وایرلس متعدد و متنوعی وجود دارند که می توانید بر اساس نوع نیاز و میزان پولی که می خواهید صرف نمایید آن ها را انتخاب کنید. در این مطلب لیستی ارائه شده است که بهترین روترهای وایرلس حال حاضر را معرفی می نماید. این روترها  که دارای ویژگی ها و قیمت های متفاوتی هستند ، دارای بهترین عملکردها و بهترین رتبه ها هستند :
 
روتر دوباند وایرلس گیگابیت Asus AC2400 RT-AC87U  :

دارای Wi-Fi  با سرعت بسیار بالا و برد بسیار طولانی است. این روتر از نفوذ ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به داخل شبکه های خانگی شما جلوگیری می کند و همزمان بر ترافیک شبکه شما نظارت دارد و دارای ویژگی های مفید بسیار دیگری است. که اگر قیمت سنگین آن را درنظر نگیریم ، این روتر کامل ترین روتر مطابق با استاندارد 802.11ac  ای است که تا کنون آمده است. و قادر است که تمام نیازهای شبکه های خانگی شما را برآورده سازد. قیمت: بین 279 دلار تا 309 دلار.
 
Asus AC2400 RT-AC87U Dual-band Wireless Gigabit Router
 
بهترین روترN900 :
این روتر یک پوشش بسیار عالی را ارائه می دهد. دارای سیگنال های وایرلس پایدار و دارای سرعت 5GHz است. این روتر دارای مجموعه ای از ویژگی های متفاوت است و همچنین می تواند به عنوان یک VPN سرور مستقل نیز بکار رود. و درواقع روتر  Asus RT-N66U  با سرعت 450Mbps شوالیه ی تاریکی روترهای N  است. قیمت : بین 129 دلار تا 150 دلار.
 
Asus RT-N66U Dark Knight Double 450Mbps N Router
 
بهترین روتر N600 :
دارای عملکرد عالی 5Ghz ، برد طولانی و رابط وب بصری  است . قابلیت ذخیره سازی آن به خوبی طراحی شده است و روتری نسبتا سریع است و یک راه مناسب برای دسترسی به اطلاعات از طریق اینترنت ارائه می دهد.  این روتر ،  Asus RT-N56U ، دوبانده ، وایرلس گیگابیت سری N  است. قیمت : بین 87 دلار تا 158 دلار.
 
Asus RT-N56U Dual-Band Gigabit Wireless-N Router
Wi-Fi و ذخیره ساز انرژی :

این روتر( روتر بی سیم Linksys WRT1900AC  ) یک سخت افزار شبکه ی قدرتمند را ارائه می دهد . دارای یک محدوده ی بسیار بزرگ Wi-Fi و یک سرعت بسیار عالی است. از افزونه های ذخیره سازی با عملکرد NAS پشتیبانی می کند. دارای یک طراحی یکپارچه است و به علاقمندان به مبادله ی اطلاعات در سیستم های شخص ثالث کمک می کند.  اگر می توانید هزینه ی زیادی بکنید روتر بی سیم WRT1900AC  یکی از بهترین روترهای  خانگی موجود در بازار است.
قیمت : بین 219 تا 239 دلار.
The Linksys WRT1900AC Wi-Fi router
 
عملکرد آن قیمت آن را توجیه می کند :
روتر وایرلس دوبانده ی Trendnet AC1900 دارای عملکرد عالی و قیمت خوب است و در واقع یک روتر سریع ، استفاده کردن از آن آسان ونسبتا مقرون به صرفه است.
قیمت : بین 149 تا 199 دلار.
Trendnet TEW-818DRU Dual Band Wireless Router
 
سریع و زیبا :
( Apple AirPort Extreme Base Station (802.11ac
از استاندارد وای فای 802.11ac پشتیبانی می کند. برای استفاده آسان است ویک عملکرد عالی را ارائه می دهد. این روتر از نظر قابلیت و توانایی چیزی کم ندارد. چیزی که در نگاه اول توجه انسان را جلب می کند ، نگاه جدید و عملکرد بسیار سریع آن می باشد. قیمتی بین 184 تا 249 دلار دارد.
( Apple AirPort Extreme Base Station (802.11ac
 
روتر دو باند گیگا بیت AirStation AC 1750 DD-WRT :
یک سرعت وای فای بسیار عالی را بخصوص در باند فرکانسی 5GHz ارائه می دهد . این روتر بهترین انتخاب برای کاربران زرنگی است که سطح عمیقی از سفارشی سازی را می خواهند. قیمت آن بین 134 تا 162 دلار است.
 
     CNET     Computer accessories     Networking     AirStation AC 1750 DD-WRT Router AirStation AC 1750 DD-WRT Router
کمک رایانه
مشکلات رایانه ای
سوالات رایانه ای
پاسخگویی به سوالات رایانه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *