معرفی سایت های wordpress.com و wordpress.org

WordPress.com در مقابل WordPress.org
هر دو سایت جزئی از WordPress هستند. فقط تفاوت در مورد “چه کسی وب سایت شما را میزبانی می کند” است.

WordPress.com
WordPress.com سایتی است که شما مجبور نیستید کاری انجام دهید. همه کارهای در حال توسعه به خودی خود رسیدگی خواهد کرد. نیازی به خرید نرم افزار ، مدیریت سرور وب یا پرداخت هزینه میزبانی نیست.

محدودیت هایی با این سایت وجود دارد. به عنوان مثال ، به طور پیش فرض نام دامنه شما شامل wordpress.com است ، شما نمی توانید برنامه نویسی سایت خود را تغییر دهید ، هر موضوع یا افزونه را بارگذاری کنید. سایت شما برای مدت زمان طولانی رایگان خواهد بود ، اما برای به روزرسانی آن باید مشخصات بیشتری را پرداخت کنید.

به روزرسانی ها همچنین به شما امکان می دهند از دامنه های سفارشی استفاده کنید مانند اینکه می توانید از هر چیزی به عنوان دامنه استفاده کنید. ارتقاء بیشتر باعث افزایش ظاهر سایت شما ، آپلود فیلم یا عکس و موارد دیگر می شود.

سایت شما ایمن و بدون اسپم خواهد بود زیرا تحت امنیت وردپرس قرار خواهد گرفت. شما فقط باید وارد سیستم شوید و نام وبلاگ خود را انتخاب کرده و روی محتوای خود تمرکز کنید.

این سایت توسط همه مورد علاقه است اما بیشتر وبلاگ نویسان ، عکاسان ، هنرمندان و غیره.

WordPress.org
WordPress.org سایتی است که شما باید وبلاگ یا وب سایت خود را مدیریت کنید. می توانید نرم افزار رایگان WordPress را پیدا کرده و بر روی سرور وب خود نصب کنید.

این کنترل و آزادی کامل بر سایت شما از جمله نرم افزار وردپرس می دهد. بیشتر سایتهای ویترین وردپرس در میزبان خود ساخته شده اند.

با کنترل کامل ، مسئولیت کامل سایت را نیز بر عهده کاربر قرار می دهد. از معامله فنی گرفته تا مسائل امنیتی هر کاری را باید توسط خود کاربر کنترل کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *